To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-03
Ogłoszenie nr 500037754-N-2017 z dnia 03-10-2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu: Modernizacja infrastruktury Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Termomodernizacja budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556995-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 000079243,
ul. ul. Chlebowa
4/8,
61-003
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8567706, e-mail
hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl, faks
61 8525731.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.rzgw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja infrastruktury Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Termomodernizacja budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ/16/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: "Modernizacja infrastruktury Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Termomodernizacja budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap II". Cel i zakres: Zadanie polega na przeprowadzeniu remontu w zakresie termomodernizacji budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap II. Zakres przewidziany do realizacji niniejszym zamówieniem obejmuje wykonanie remontu części mieszkalnej oraz mieszkalno-socjalnej budynku wraz z wykonaniem instalacji gazowej wod.-kan. i c.o. dla całego budynku. 1. Szczegółowy zakres robót w ramach Zadania A obejmuje: 1.1. Roboty budowlane - rozbiórkowe: - demontaż rynien i rur spustowych, - demontaż opierzeń, obróbek blacharskich, - demontaż drzwi, - demontaż parapetów okiennych zewnętrznych, - demontaż częściowy instalacji odgromowej, - rozbiórkę opaski betonowej najazdów garażowych. 1.2. Roboty budowlane - montażowe: a) Część ogólnobudowlana: - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych z płyt styropianowych gr. 20 cm (l=0,40 W/m*K), - wykonanie izolacji szerokości 1,00 m z styroduru gr. 15 cm ścian fundamentowych, - wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji z folii kubełkowej, - montaż rynien i rur spustowych, - montaż nowych parapetów okiennych zewnętrznych, - montaż nowych drzwi wejściowych, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, - odtworzenie opaski betonowej, najazdów do bram garażowych oraz korytka ściekowego, - roboty ziemne przy izolacji fundamentów. b) Część elektryczna: - zdemontowanie instalacji zwodów pionowych na ścianach budynku oraz zwodów poziomych na kominie, - ułożenie nowych przewodów instalacji odgromowej komina (drut FeZn o średnicy 8,0mm), mocowane na wspornikach - instalację podłączyć do istniejącej instalacji odgromowej na dachu, - ułożenie nowych przewody odprowadzających (drut FeZn o średnicy 8,0mm), przed położeniem ocieplenia, umieścić należy w rurkach ochronnych i zatynkować w ścianach budynku, - złącza kontrolne umieścić p/t w odgromowych skrzynkach złącz kontrolnych około 1m nad ziemią, - pozostałą instalację odgromową poziomą dachu poprawić w zakresie wykonania nowego naciągu. 2. Szczegółowy zakres robót w ramach Zadania B obejmuje: 2.1. Roboty budowlane - rozbiórkowe: - demontaż instalacji elektrycznej, - demontaż instalacji C.O. i C.W.U., - demontaż instalacji kanalizacyjnej, - demontaż kotła na paliwo stałe, - demontaż instalacji zimnej wody użytkowej. 2.2. Roboty budowlane - montażowe: a) Część instalacyjna: - montaż instalacji C.O. wraz z kotłem, - montaż instalacji C.W.U. oraz instalacji kanalizacyjnej, - montaż instalacji gazowej, - montaż kolektorów słonecznych,- montaż instalacji zimnej wody użytkowej. b) Część elektryczna: - demontaż z elewacji budynku osprzętu elektrycznego, - przed ułożeniem ocieplenia, istniejące przewody na elewacji budynku, przełożyć do listew instalacyjnych - do istniejących wyprowadzeń przewodów znajdującego się na elewacji osprzętu elektrycznego wykonać przedłużki zasilania (komplet: puszka + przewód w osłonie), - w miejsce starego osprzętu na elewacji (lampy, łączniki) zamontować nowy, - w miejsce porcelanowych lamp oświetleniowych zamontować nowe hermetyczne lampy (plafony) korelujące do wcześniej zamontowanych plafonów w I etapie modernizacji obiektu, - istniejącą lampę sodową (400 W) oświetlenia zewnętrznego zamienić na nową lampę LED (150 W), - wykonanie zasilania (przewód YDYżo 5x6mm) z rozdzielni RG do nowej rozdzielni kotłowni, - zamontowanie rozdzielni RK kompletnie wyposażonej, - zamontowanie głównej szyny uziemiającej GSU, - zamontowanie wyłączników pożarowych WPP, - na ścianach pomieszczenia kotłowni poprowadzić szynę ochronną (bednarka FeZn 25x4mm pomalowana na żółto-zielono) połączoną z GSU oraz wyprowadzoną na zewnątrz budynku i uziemioną, - podłączyć wszystkie metalowe obudowy urządzeń technologicznych, szynę PE rozdzielnicy oraz metalowe instalacje rurowe, - wykonanie nowej instalacji oświetlenia i gniazd n/t w rurkach instalacyjnych PCV - poprowadzenie zasilania oraz sterowania urządzeń technologicznych kotłowni a także instalacji solarnej na indywidualnie przygotowanych konstrukcjach. 3. Wykonawca robót przed przystąpieniem do realizacji zadania przedstawi szczegółowy harmonogram prac i uzyska akceptację Zamawiającego w celu realizacji przedmiotu zadania. 4. Wykonawca robót powinien uwzględnić w organizacji robót remontowych normalne funkcjonowanie biura Nadzoru Wodnego. 5. Wykonawca realizujący roboty w zakresie Zadania B zobowiązany jest zakończyć prace w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji gazowej do dnia 13.10.2017 r. 6. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Wykonawca zadania jest zobligowany do wykonania i montażu tablicy informacyjnej opracowanej zgodnie ze wzorem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (http://www.wfosgw.poznan.pl/zasady-promocji-przedsiewziec.html). 7. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, audytem energetycznym, efektem ekologicznym, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami BHP. Powstałe odpady budowlane w trakcie realizacji robót należy przekazać uprawnionym podmiotom gospodarczym oraz dostarczyć kartę przekazania odpadu zamawiającemu. Na Wykonawcy robót spoczywa obowiązek wyznaczenia kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej (Zadanie A) oraz kierownika robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych wentylacyjnych i gazowych (Zadanie B) oraz prowadzenia robót w oparciu o ustawę z dnia 07 lipca 1994r z p. zm. Prawo Budowlane. 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, które są przewidziane do realizacji przez robotników. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia zawiera punkt 13 I Części SIWZ - Instrukcja dla Wykonawców. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. 10. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie i zapoznał się z warunkami realizacji robót. Wykonawca, który nie dokona wizji lokalnej, ponosi wszelkie ryzyko związane z wykonaniem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45333000-0, 45331110-0, 45111100-9, 45111200-0, 45321000-3, 45261320-3, 45421131-1, 45410000-4, 45442110-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie A |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie B |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
365009.68
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MM Technology Marek Stachowiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
293811,53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.