To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-20
Ogłoszenie nr 500037888-N-2018 z dnia 20-02-2018 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu: Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach" współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635894-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6004411400000,
ul. ul. Pereca
2,
22400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
084 6383555, 6383444, e-mail
rektorat@pwszzamosc.pl, faks
846 383 500.
Adres strony internetowej (url): www.pwszzamosc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnie publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AI 261-03/MF/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych, surowców i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia prac przedwdrożeniowych, z podziałem na nw. części: Część 1 zamówienia: Dostawa wiertarko-frezarki, Część 2 zamówienia: Dostawa oprzyrządowania warsztatowego, narzędzi oraz mat warsztatowych, Część 3 zamówienia: Dostawa układu elektronicznego oraz obiektywu fotograficznego z gniazdem, Część 4 zamówienia: Dostawa stolika z napędem liniowym jednoosiowym oraz przewodów sygnałowych z wtykiem, Część 5 zamówienia: Dostawa tokarki, w związku z realizacją projektu "Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach" współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42600000-2
Dodatkowe kody CPV: 43800000-1, 38650000-6, 42670000-3, 42600000-2, 38651000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: 1) Nazwa kryterium: Cena oferty, Waga 60 % , Maksymalna liczba punktów 60; Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, podana w "Formularzu oferty"; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 2) Nazwa kryterium: Termin realizacji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego "Formularza oferty" i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy; termin realizacji liczony jest w dniach kalendarzowych; Wykonawca może podać wyłącznie pełne dni kalendarzowe; Ocenie zostanie poddany termin realizacji liczony w dniach kalendarzowych, od dnia podpisania umowy do dnia realizacji zamówienia; minimalny/maksymalny termin realizacji wymagany przez Zamawiającego wynosi: Cześć 1 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 14 dni(maksymalny), Cześć 2 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni(maksymalny) , Cześć 3 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny), Cześć 4 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny), Cześć 5 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 14 dni (maksymalny); Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 3) Nazwa kryterium: Okres gwarancji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego "Formularza oferty" i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy; okres gwarancji liczony jest w miesiącach; Wykonawca może podać wyłącznie pełne miesiące. Ocenie zostanie poddany okres gwarancji liczony w miesiącach, od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez Strony umowy.; minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi: część 1 zamówienia: nie krótszy niż. 24 miesiące, część 2 zamówienia: nie krótszy niż. 12 miesięcy, część 3 zamówienia: nie krótszy niż 12 miesięcy, część 4 zamówienia: nie krótszy niż. 12 miesięcy; część 5 zamówienia: nie krótszy niż 24 miesiące; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 4)Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium. 5)Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów, tj. suma punktów przyznanych w kryterium "Cena oferty", "Termin realizacji" i "Okres gwarancji". Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. 6)Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą ilość punktów (stanowiącą sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów, tj. "cena oferty" , "termin realizacji" i "okres gwarancji").
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wiertarko-frezarki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18180.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Metal Technics Polska spółka cywilna, Martyna Mikołajczuk, Monika Jastrzębska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26650.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa oprzyrządowania warsztatowego, narzędzi oraz mat warsztatowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28195.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEWAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35709.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa układu elektronicznego oraz obiektywu fotograficznego z gniazdem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6927.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Feedback Innovations spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa stolika z napędem liniowym jednoosiowym oraz przewodów sygnałowych z wtykiem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3634.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Feedback Innovations spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa tokarki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22682.93
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Metal Technics Polska spółka cywilna, Martyna Mikołajczuk, Monika Jastrzębska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Zamościu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Poprawa dostępu do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu"
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Zakup i dostawa używanej oklejarki do książek na potrzeby Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU im. St. Staszica w Kościelcu w ramach FEW 2021-2027 współfin. z Fun. na rzecz Sprawiedliwej Transformacji poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych (2)".
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- zakup sprzętu dla laboratoriów.
więcej: Sprzęt fotograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.