eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyZagospodarowanie ulicy Dworcowej w Kartuzach w ramach II etapu projektu pn."Rewitalizacja Kartuz - Gminny Program Rewitalizacji Kartuz"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-04

Ogłoszenie nr 500038090-N-2017 z dnia 04-10-2017 r.

Gmina Kartuzy: Zagospodarowanie ulicy Dworcowej w Kartuzach w ramach II etapu projektu pn.: "Rewitalizacja Kartuz - Gminny Program Rewitalizacji Kartuz"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja Centrum Kartuz " współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa pomorskiego na lata 2014-2020 ,OP8 Konwersja, działanie 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne - wsparcie dotacyjne, poddziałanie 8.1.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach Obszaru Metropolitalnego Trójmiasta - mechanizm ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572136-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500019412-N-2017; 500021941-N-2017; 500024600-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kartuzy, Krajowy numer identyfikacyjny 52754600000, ul. ul. gen. Józefa Hallera 1, 83300 Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 694 52 00, e-mail zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl, faks 586 945 135.
Adres strony internetowej (url): www.kartuzy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie ulicy Dworcowej w Kartuzach w ramach II etapu projektu pn.: "Rewitalizacja Kartuz - Gminny Program Rewitalizacji Kartuz"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.271.40.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie ulicy Dworcowej w Kartuzach, w ramach II etapu projektu pn.: "Rewitalizacja Kartuz - Gminny Program Rewitalizacji Kartuz". 2. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 1) Przebudowa ciągu pieszego ulicy Dworcowej (opracowanie IIa): a) prace przygotowawcze; b) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni - rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej oraz krawężników; c) demontaż istniejących latarń oświetleniowych; d) wykonanie przykanalika deszczowego; e) przebudowa sieci oświetlenia oraz dostawa z montażem latarni oświetleniowych typu LED; f) wykonanie ciągu pieszego z płyt ceramicznych oraz kostki granitowej; g) (wykreślono); h) dostawa oraz montaż pozostałych elementów małej architektury; i) dostawa oraz montaż elementów informacji turystycznej; j) nasadzenia drzew i zieleni; k) roboty wykończeniowe; l) wykonanie dokumentacji powykonawczej, zgodnie z załączonym projektem umowy. 2) Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego ulicy Dworcowej (opracowanie II b): a) prace przygotowawcze; b) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni - rozbiórka nawierzchni bitumicznej, kostki betonowej, płyt betonowych oraz krawężników, demontaż oznakowania pionowego; c) demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego; d) rozbiórka dwóch niepodpiwniczonych parterowych kiosków usługowych; e) wykonanie przykanalika deszczowego; f) przebudowa sieci oświetlenia oraz dostawa z montażem latarni oświetleniowych typu LED; g) oczyszczenie odkrytej nawierzchni z kostki kamiennej; h) poszerzenie ulicy dworcowej nawierzchnią z kostki kamiennej; i) wykonanie miejsc postojowych z kostki kamiennej; j) wykonanie ciągu pieszego z kostki betonowej; k) wykonanie ścieżki rowerowej z kostki betonowej; l) wykonanie wjazdów na posesję z kostki betonowej, m) dostawa oraz montaż elementów małej architektury; n) dostawa oraz montaż elementów informacji turystycznej; o) nasadzenia drzew i zieleni; p) roboty wykończeniowe; q) oznakowanie poziome i pionowe; r) wykonanie dokumentacji powykonawczej, zgodnie z załączonym projektem umowy. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. Przedmiary robót traktować należy jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. 4. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy i nie dłuższy niż 72 miesiące, 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w § 4 ust. 5 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), 3) Dostawa oraz montaż ogródków gastronomicznych (oznaczonych w projekcie jako: G1,2,3,4,5) nie jest objęta przedmiotem niniejszego postępowania. 4) W związku z realizacją robót na terenie stanowiącym bezpośredni dostęp do lokali mieszkalnych oraz usługowych, podczas realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utwardzone oraz zabezpieczone dojście do w/w nieruchomości. 5) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych a także uzyskać niezbędne odbiory techniczne, zgodnie z warunkami uzgodnień branżowych. 6) Elementy małej architektury oraz latarnie oświetleniowe pochodzące z demontażu stanowią własność Zamawiającego. W ofercie należy uwzględnić dostarczenie w/w materiałów we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Kartuzy. 7) Przed przystąpieniem do rozbiórki nawierzchni bitumicznej na ulicy Dworcowej należy wykonać co najmniej 8 odwiertów próbnych, w celu określenia grubości nawierzchni. 8) Po przedstawieniu wyników badań, w zależności od grubości warstwy bitumicznej, Zamawiający określi sposób rozbiórki nawierzchni (mechaniczny, ręczny bądź łączony); 9) Materiał z rozbiórki istniejącej nawierzchni stanowi własność Zamawiającego. W ofercie należy uwzględnić wywóz rozebranej nawierzchni we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Kartuzy; 10) Zamawiający wykonał wycinkę drzew, wskazanych do usunięcia w dokumentacji projektowej. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie nasadzeń zastępczych, zgodnie z dokumentacją projektową. 11) W zakresie nasadzeń zastępczych Zamawiający wymaga nasadzeń drzew gatunku Wiśnia piłkowana oraz Lipa drobnolistna o obwodzie pnia nie mniejszym niż 30 cm, 12) Przy rozbiórce istniejących oraz montażu nowych lamp oświetleniowych należy uwzględnić demontaż oraz ponowny montaż 4 punktów kamerowych zainstalowanych na słupach w obrębie działki o nr ew. gr. 88/2, obręb nr 9. Prace realizowane będą pod nadzorem Wykonawcy punktów kamerowych, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego o planowej realizacji prac. 13) Przy wykonaniu ławki typu A3 - na szkle z grafiką należy zastosować logotyp "Kartuzy Stolica Kaszub". Oryginalny wzór logotypu zostanie udostępniony przez Zamawiającego. 14) Grafika "Kartuskich Sekretów" oraz map miasta opracowana zostanie w ramach odrębnego postępowania. Należy uwzględnić wykonanie elementów informacji turystycznej w taki sposób aby zapewnić Zamawiającemu możliwość montażu grafik po zakończeniu realizacji przedmiotu Zamówienia, przy obowiązku zachowania wodoszczelności zastosowanych rozwiązań. 15) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania, w ramach przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem elementów małej architektury, motywów graficznych oraz nasadzeń podlegają obowiązkowej akceptacji Inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego. 5. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 6. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45300000-9, 31518200-2, 45233200-1, 45111291-4, 45233290-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2667434.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budimex SA ul. Stawki 40,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stawki 40
Kod pocztowy: 01-040
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3468574.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3468574.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4637100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 51%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.