Ogłoszenie z dnia 2017-10-04
Ogłoszenie nr 500038205-N-2017 z dnia 04-10-2017 r.
Nadleśnictwo Babimost: Dostawa plastikowych kaset szkółkarskich Typu HlKO lub równoważnych oraz palet stalowych do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582239-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Babimost, Krajowy numer identyfikacyjny 97004030400000,
ul. Leśna
17,
66-110
Babimost, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 512 255, e-mail
babimost@zielonagora.lasy.gov.pl, faks
683 512 475.
Adres strony internetowej (url): www.babimost.zielonagora.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa plastikowych kaset szkółkarskich Typu HlKO lub równoważnych oraz palet stalowych do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: A. Dostawa plastikowych kaset (wielodoniczek) szkółkarskich do produkcji i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym (z zakrytym systemem korzeniowym) wykonanych z polipropylenu, np. typu: - HIKO V120 SS lub równoważnych w ilości 8 000 szt.; - HIKO V265 lub równoważnych w ilości 8 000 szt. B. Dostawa palet stalowych - całorocznych podstaw pod wielodoniczki (kasety) do produkcji i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym w Ilość palet - 600 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 19520000-7
Dodatkowe kody CPV: 44212320-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa plastikowych kaset (wielodoniczek) szkółkarskich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228144.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ForTech System Technologie dla leśnictwa Leszek Hoffman
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
281030.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa palet stalowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Na część nr 2 nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne unieważnienia: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG według 3 części
- Zakup i sukcesywna dostawa worków do selektywnego gromadzenia odpadów, do gromadzenia odpadów w koszach ulicznych.
- "Dostawa środków czystości i do dezynfekcji oraz artykułów gospodarstwa domowego dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój".
- "Dostawa worków na odpady komunalne i medyczne na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Sukcesywna dostawa worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.