eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWymiana windy dla Zespołu Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-21

Ogłoszenie nr 500038358-N-2018 z dnia 21-02-2018 r.

Zespół Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze: Wymiana windy dla Zespołu Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630394-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 609093200000, ul. ul. Francuska , 65943 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-68 454-23-01, e-mail zsekol@zg.interklasa.pl, faks 0-68 454-23-06.
Adres strony internetowej (url): www.ek.zgora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana windy dla Zespołu Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KG.271.4.JM.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane pn. Wymiana windy dla Zespołu Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze CPV - 45313100-5 Instalowanie wind CPV - 45310000-3 Roboty Instalacyjne elektryczne CPV - 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV - 45442100-8 Roboty malarskie CPV - 45431000-7 Kładzenie płytek CPV - 45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 1) Projekt budowlano- wykonawczy - załącznik Nr 8 do SIWZ, 2) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik Nr 9 do SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zamówienie obejmuje prace związane z wymianą starego dźwigu na nowy o charakterystyce określonej w załączniku nr 8 do niniejszego SIWZ, wraz z wykonaniem prac budowlanych związanych z demontażem istniejącego dźwigu, remontem szybu i maszynowni, dostawą i montażem nowego dźwigu, wykonaniem instalacji elektrycznych i telefonicznych, wykonaniem dokumentacji projektowo-montażowej dźwigu i powykonawczej. Dźwig jak również wszystkie elementy, podzespoły i zamontowane wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, a ich data produkcji nie może być dłuższa niż 12 miesięcy. Zamawiający posiada zgłoszenie do wykonania robót budowlanych. - Dobór dźwigu do istniejącego szybu, - Opracowanie dokumentacji montażowej wymiany, - Demontaż istniejącego dźwigu, - Dostawa nowego dźwigu osobowego, - Montaż nowego dźwigu osobowego, - Pomiary elektryczne, - Doprowadzenie przewodu telefonicznego na potrzeby łączności alarmowej ze służbami ratowniczymi - Rozruch, próby, regulacje, - Roboty budowlane towarzyszące montażowi (posadzki, tynki, malowanie), - Opracowanie dokumentacji techniczno- ruchowej (DTR) na potrzeby Urzędu Dozoru Technicznego, - Przeprowadzenie oceny zgodności z Jednostkę Notyfikowaną, - Przygotowanie dźwigu i udział w czynnościach rejestracji i dopuszczeniu dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego, - Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Szczegółowy opis i zakres prac do wykonania zawiera załączony kosztorys ofertowy -załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt budowlano-wykonawczy i załącznik nr 9 do SIWZ-STWiORB. 2.2.Dźwig osobowy ma być przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich z osobą towarzyszącą, w tym na wózkach elektrycznych. 2.3.Wykonawca zobowiązany jest: - dostarczyć zamawiającemu dokumentację techniczno-ruchową dźwigu (DTR), zawierającą instrukcję obsługi, instrukcję konserwacji i eksploatacji w języku polskim, - wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego, - przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu oraz awaryjnego uwalniania osób i towarów potwierdzone protokołem. 2.4. Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi być zgodny i spełniać wymogi norm bezpieczeństwa i przepisów PN-EN 81-20 i PN-EN 81- 50. 4.Ogólne wymagania dotyczące robót: 4.1.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 4.2.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2016r. , poz. 1666 z późn. zm. ) osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z demontażem i montażem windy, instalacją i uruchomieniem windy oraz z pracami wykończeniowymi. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących ww. zakres prac. Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa z § 3 ust. 3 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1000,00 zł brutto. 4.3.Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę winno trwać przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział przy realizacji zamówienia. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 4.4. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 - tekst jednolity). 4.5.Zamawiający wymaga , aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 4.6.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia stanowiący załącznik do umowy. W przypadku gdy upłyną lub upłynie termin ważności polisy ubezpieczeniowej OC, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu aktualnego ubezpieczenia na okres obowiązywania umowy. 4.7 Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób jak najmniej utrudniający użytkowanie budynku. 4.8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w Rozdziale III pkt 4.2. SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45313100-5


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45111300-1, 45442100-8, 45431000-7, 45314200-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 213398.20
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WINDPOLDŹWIG Sp. z o.o.
Email wykonawcy: firma@windpoldzwig.pl
Adres pocztowy: ul. Kręta 5
Kod pocztowy: 65-770
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227549.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227549.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244401.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.