To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-21
Ogłoszenie nr 500038358-N-2018 z dnia 21-02-2018 r.
Zespół Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze: Wymiana windy dla Zespołu Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630394-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 609093200000,
ul. ul. Francuska
,
65943
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0-68 454-23-01, e-mail
zsekol@zg.interklasa.pl, faks
0-68 454-23-06.
Adres strony internetowej (url): www.ek.zgora.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana windy dla Zespołu Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KG.271.4.JM.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane pn. Wymiana windy dla Zespołu Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze CPV - 45313100-5 Instalowanie wind CPV - 45310000-3 Roboty Instalacyjne elektryczne CPV - 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV - 45442100-8 Roboty malarskie CPV - 45431000-7 Kładzenie płytek CPV - 45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 1) Projekt budowlano- wykonawczy - załącznik Nr 8 do SIWZ, 2) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik Nr 9 do SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zamówienie obejmuje prace związane z wymianą starego dźwigu na nowy o charakterystyce określonej w załączniku nr 8 do niniejszego SIWZ, wraz z wykonaniem prac budowlanych związanych z demontażem istniejącego dźwigu, remontem szybu i maszynowni, dostawą i montażem nowego dźwigu, wykonaniem instalacji elektrycznych i telefonicznych, wykonaniem dokumentacji projektowo-montażowej dźwigu i powykonawczej. Dźwig jak również wszystkie elementy, podzespoły i zamontowane wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, a ich data produkcji nie może być dłuższa niż 12 miesięcy. Zamawiający posiada zgłoszenie do wykonania robót budowlanych. - Dobór dźwigu do istniejącego szybu, - Opracowanie dokumentacji montażowej wymiany, - Demontaż istniejącego dźwigu, - Dostawa nowego dźwigu osobowego, - Montaż nowego dźwigu osobowego, - Pomiary elektryczne, - Doprowadzenie przewodu telefonicznego na potrzeby łączności alarmowej ze służbami ratowniczymi - Rozruch, próby, regulacje, - Roboty budowlane towarzyszące montażowi (posadzki, tynki, malowanie), - Opracowanie dokumentacji techniczno- ruchowej (DTR) na potrzeby Urzędu Dozoru Technicznego, - Przeprowadzenie oceny zgodności z Jednostkę Notyfikowaną, - Przygotowanie dźwigu i udział w czynnościach rejestracji i dopuszczeniu dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego, - Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Szczegółowy opis i zakres prac do wykonania zawiera załączony kosztorys ofertowy -załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt budowlano-wykonawczy i załącznik nr 9 do SIWZ-STWiORB. 2.2.Dźwig osobowy ma być przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich z osobą towarzyszącą, w tym na wózkach elektrycznych. 2.3.Wykonawca zobowiązany jest: - dostarczyć zamawiającemu dokumentację techniczno-ruchową dźwigu (DTR), zawierającą instrukcję obsługi, instrukcję konserwacji i eksploatacji w języku polskim, - wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego, - przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu oraz awaryjnego uwalniania osób i towarów potwierdzone protokołem. 2.4. Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi być zgodny i spełniać wymogi norm bezpieczeństwa i przepisów PN-EN 81-20 i PN-EN 81- 50. 4.Ogólne wymagania dotyczące robót: 4.1.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 4.2.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2016r. , poz. 1666 z późn. zm. ) osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z demontażem i montażem windy, instalacją i uruchomieniem windy oraz z pracami wykończeniowymi. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących ww. zakres prac. Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa z § 3 ust. 3 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1000,00 zł brutto. 4.3.Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę winno trwać przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział przy realizacji zamówienia. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 4.4. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 - tekst jednolity). 4.5.Zamawiający wymaga , aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 4.6.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia stanowiący załącznik do umowy. W przypadku gdy upłyną lub upłynie termin ważności polisy ubezpieczeniowej OC, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu aktualnego ubezpieczenia na okres obowiązywania umowy. 4.7 Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób jak najmniej utrudniający użytkowanie budynku. 4.8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w Rozdziale III pkt 4.2. SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45111300-1, 45442100-8, 45431000-7, 45314200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
213398.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WINDPOLDŹWIG Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
227549.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.