eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja obiektu - przyłączenie do miejskiej sieci kanalizacyjnej, infrastruktura towarzysząca z odwodnieniem nieruchomości przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-05

Ogłoszenie nr 500038565-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.

Młodzieżowy Dom Kultury w Gliwicach: Modernizacja obiektu - przyłączenie do miejskiej sieci kanalizacyjnej, infrastruktura towarzysząca z odwodnieniem nieruchomości przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578213-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Młodzieżowy Dom Kultury w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 72425800000, ul. ul. Barlickiego 3, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 326 954, e-mail mdk@mdk.gliwice.pl, faks 322 326 954.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektu - przyłączenie do miejskiej sieci kanalizacyjnej, infrastruktura towarzysząca z odwodnieniem nieruchomości przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MDK.S.26.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: a) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, b) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, c) odtworzenie istniejącej nawierzchni utwardzonej, odtworzenie terenu w związku z wykonywaniem sieci z uwzględnieniem niwelety i trasy sieci, d) wykonanie prac towarzyszących Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje wykonania robót odwodnienia ciągów komunikacyjnych ujętych w dokumentacji projektowej Zamawiający informuje, że w ramach rozstrzygniętego w październiku 2016 roku przetargu wykonano podłączenie instalacji kanalizacji sanitarnej sanitariatów na parterze zgodnie z załącznikiem numer 14 do niniejszej specyfikacji - geodezyjny szkic powykonawczy przyłączenia sanitariatów do istniejącej sieci. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu, jeśli zajdzie taki przypadek, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych w obiekcie. - wykona skuteczne zabezpieczenie podłóg i posadzek, okładzin przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zabrudzeniem, w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wywiezie odpady i podda je utylizacji, - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu, itp., - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, - wykona na swój koszt postanowienia decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę, - wykona na swój koszt postanowienia pism uzgadniających, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru ID oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500 (w terminie umownym należy przedstawić ID i potwierdzenie złożenia dokumentów do miejskich zasobów geodezyjnych), - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, zapewni całodobowe stróżowanie i zabezpieczenie terenu robót, - zabezpieczy wykopy, postawi tymczasowe kładki dla pieszych, - uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu, - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt, - uzyska zgodę Zarządu Dróg Miejskich na wykonanie robót w pasie drogowym i pokryje koszty z tym związane, jeśli zajdzie taka potrzeba, - wykona i uzgodni w Zarządzie Dróg Miejskich projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, jeśli zajdzie taka potrzeba, - uzyska zezwolenie Zarządu Dróg Miejskich na zajęcie pasa drogowego, dotyczącego prowadzenia robot w pasie drogowym lub na umieszczenie w nim obiektu lub urządzenia oraz poniesie z tego tytułu opłaty, jeśli zajdzie taka potrzeba. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenie na budowę - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - geodezyjny szkic powykonawczy przyłączenia sanitariatów do istniejącej sieci - załącznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od 6.00 do 22.00

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45231300-8, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100886.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU "MARKAS"Marek Zapora
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Generała Waltera Janke 82
Kod pocztowy: 41-215
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166547,73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166547,73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 350823,06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.