eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWykonanie robót remontowo-budowlanych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-05

Ogłoszenie nr 500038765-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588229-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 15152765800000, ul. ul. Szymanowskiego 15, 42200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 034 3706100 w. 186, e-mail kacz@praca.gov.pl, faks 343 243 130.
Adres strony internetowej (url): www.pup.czestochowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót remontowo-budowlanych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPZ.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15. 2. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 445000000-7 - Roboty budowlane 45410000-4 - Tynkowanie 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 3. Zamawiający przekazuje w załączeniu: dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiary robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentami o których mowa w punkcie poprzedzającym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia. 5. Zamawiający zastrzega, iż załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować, by przedmiot określony w dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 6. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą prowadzone w czynnym obiekcie (budynku). Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia robót i dostosowania sposobu ich prowadzenia w związku z użytkowaniem budynku w trakcie prowadzenia robót. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania robót, bez których przedmiot zamówienia, określony w dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w niniejszej SIWZ nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny zawartej w ofercie. 8. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 9. Termin wykonania całości zamówienia: maksymalnie do 22 grudnia 2017 r. licząc od dnia przekazania frontu robót. Przekazanie frontu robót nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy, z tym, że nie wcześniej niż w dniu 09.10.2017 r. Warunkiem dokonania odbioru końcowego robót jest bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia potwierdzone protokołem odbioru końcowego. 10. Rękojmia i gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia (roboty budowlane, materiały). Termin rękojmi i gwarancji rozpoczyna bieg od podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania w ramach gwarancji (serwisu gwarancyjnego) własnym staraniem i na własny koszt przeglądów gwarancyjnych i konserwacji wynikające z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, w tym wymiany materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji, usuwania wad (usterek) powstałych /ujawnionych w okresie gwarancji. 12. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące czynności w zakresie prac remontowo - budowlanych objętych przedmiotem zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę jako jego pracownicy, tj. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub w ramach umowy cywilno-prawnej. 13. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna. 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba bezrobotna na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1065 z późn. zm.). Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: a) zatrudnienia lub powierzenia świadczenia pracy w ramach umowy cywilno-prawnej co najmniej 1 osobie bezrobotnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, b) przedłożenia Zamawiającemu zgłoszenia krajowej oferty pracy przedstawionej Powiatowemu Urzędowi Pracy w Częstochowie, odpisu/kopii skierowania osoby bezrobotnej, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia oraz umowę o pracę - w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, c) w przypadku rozwiązania umowy z bezrobotnym (z winy/ bez winy bezrobotnego), Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia lub powierzenia świadczenia pracy w ramach umowy cywilno-prawnej na to miejsce innemu bezrobotnemu w terminie do 14 dni od zwolnienia bezrobotnego oraz w terminie do 21 dni do przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1) lit. b) niniejszego ustępu. 2) Zamawiający uprawniony będzie w czasie trwania umowy do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia lub powierzenia świadczenia pracy w ramach umowy cywilno-prawnej osobie bezrobotnej. 3) W przypadku niezatrudnienia lub niepowierzenia świadczenia pracy w ramach umowy cywilno-prawnej w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych (1 osoby), Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu przeciętnego wynagrodzenia miesięcznego w sektorze przedsiębiorstw za ostatni miesiąc bezpośrednio poprzedzający moment zakończenia umowy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia - za każdą niezatrudnioną osobę bezrobotną poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego , chyba że Wykonawca wykaże, iż przedstawił zgłoszenie oferty pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, a niezatrudnienie lub niepowierzenie świadczenia pracy w ramach umowy cywilno-prawnej osobie bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie, i w okresie jego realizacji. 14. Pozostałe warunki realizacji i warunki płatności - zgodnie z załączonym wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. II. PODWYKONAWCY 1. Wykonawca przy realizacji zamówienia może korzystać z podwykonawców. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca zamierza samodzielnie zrealizować zamówienie. 3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, wskazania przez Wykonawcę, o ile są już znane, nazwisk i imion albo nazw oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach ww. danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. Cena określona w ofercie stanowi ryczałtowe wynagrodzenie Wykonawcy. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi opisane w niniejszej SIWZ, zobowiązany jest ująć w cenie wszelkie zobowiązania, koszty niezbędne dla terminowego, prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44500000-7


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45420000-7, 45421000-4, 45430000-0, 45332400-7, 45231300-8, 45330000-9, 45442000-7, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Transportowo Usługowe TRANS-AM mgr inż. Artur Mirecki
Email wykonawcy: artur.mirecki@onet.eu
Adres pocztowy: ul. Równoległa 63
Kod pocztowy: 42-216
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.