eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań"Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko"



Ogłoszenie z dnia 2017-10-06

Ogłoszenie nr 500039733-N-2017 z dnia 06-10-2017 r.

Poznań: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Oś Priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki; Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności Poddziałanie; 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej; Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 000079243, ul. ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8567706, e-mail hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl, faks 61 8525731.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko"
Numer referencyjny NZ/25/2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko". I. Zakres przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia dotyczy dwóch budynków - budynku biurowego i budynku warsztatowego. Zakres obejmuje cztery główne części: - część budowlaną - Zadanie A, - część geologiczną - Zadanie B, - część sanitarną - Zadanie B, - część elektryczną - Zadanie B. W ramach niniejszego postępowania realizowane będzie Zadanie A. Część budowlana - budynek biurowy: Zakres dotyczy w szczególności: - wymiana drzwi wejściowych na nowe aluminiowe o niższym współczynniku przenikania ciepła i wyższej szczelności, - wymiana wszystkich okien i drzwi balkonowych na nowe z PCV o niższym współczynniku przenikania ciepła i wyższej szczelności, - zamontowanie nowych parapetów wewnętrznych systemowych, plastikowych - ocieplenie stropodachu budynku za pomocą wdmuchania w istniejącą przestrzeń specjalnie wykonanymi w tym celu otworami, granulatu wełny mineralnej, - odkopanie ścian piwnic do poziomu fundamentów, - oczyszczenie ścian, uzupełnienie ubytków i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - ocieplenie ścian piwnic od zewnątrz do poziomu stropu styrodurem, - ocieplenie pozostałych ścian budynku od zewnątrz metodą lekką mokrą styropianem, - demontaż istniejących posadzek i obróbek blacharskich na balkonach, - demontaż istniejących balustrad balkonowych z pozostawieniem w ścianie kotew do ponownego zamocowania, - wykonanie nowych balustrad stalowych nierdzewnych i montaż po wykonaniu ocieplenia, - ocieplenie balkonów w budynku od frontu i spodu płyty metodą lekką mokrą, - ocieplenie balkonu od góry styrodurem, wykonanie wylewki betonowej zbrojonej siatką stalową z markami stalowymi do montażu balustrad , - wykonanie nowych obróbek blacharskich, ułożenie warstwy wykończeniowej z żywicy epoksydowej i zamontowanie nowych balustrad - położenie na ociepleniu ze styropianu warstwy zaprawy klejowej z wtopioną siatką plastikową, - wykonanie na ścianach piwnic tynku cienkowarstwowego cokołowego, - wykonanie na pozostałych ścianach tynku cienkowarstwowego akrylowego, - demontaż starych i montaż nowych zewnętrznych parapetów okiennych z blachy stalowej powlekanej, - wykonanie przedłużenia połaci dachu w związku z poszerzeniem się ścian przez zamocowanie do nich ocieplenia, za pomocą zaimpregnowanych bali drewnianych, przymocowanych do czoła stropodachu, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy powlekanej, - remont istniejących kominów - uzupełnienie ubytków, zamontowanie kratek wentylacyjnych, ułożenie tynku cienkowarstwowego na siatce plastikowej, wykonanie obróbek blacharskich na czapkach kominowych, - pokrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS-em, - ułożenie wzdłuż ścian budynku opaski szerokości 60 cm z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - utylizacja odpadów. Część budowlana - budynek warsztatowy: Zakres dotyczy w szczególności: - wymiana drzwi wejściowych na nowe aluminiowe o niższym współczynniku przenikania ciepła i wyższej, - wymiana bram wjazdowych na nowe stalowe, ocieplone , o niższym współczynniku przenikania ciepła i wyższej, - zmniejszenie wysokości otworu okiennego w pomieszczeniu nr 19, w celu zachowania równej linii okien na elewacji, - wymiana wszystkich okien na nowe z PCV o niższym współczynniku przenikania ciepła i wyższej, - zamontowanie nowych parapetów wewnętrznych systemowych, plastikowych, - ocieplenie stropodachu budynku za pomocą wdmuchania w istniejącą przestrzeń specjalnie wykonanymi w tym celu otworami, granulatu wełny mineralnej o grubości minimum 24 cm, zasklepienie otworów po wdmuchaniu granulatu, - odkopanie ścian piwnic do poziomu fundamentów - oczyszczenie ścian, uzupełnienie ubytków i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - wykucie w ścianach zewnętrznych otworów do wyprowadzenia przewodów instalacji wentylacji, - demontaż istniejącego ocieplenia ścian zewnętrznych ze styropianu, - ocieplenie ścian budynku od zewnątrz metodą lekką mokrą, - położenie na ociepleniu ze styropianu warstwy zaprawy klejowej z wtopioną siatką plastikową, - wykonanie na ścianach od poziomu terenu do wysokości 45 cm tynku cienkowarstwowego cokołowego, - wykonanie na pozostałych ścianach tynku cienkowarstwowego akrylowego, - zamontowanie zewnętrznych parapetów okiennych z blachy stalowej powlekanej, - wykonanie przedłużenia połaci dachu w związku z poszerzeniem się ścian przez zamocowanie do nich ocieplenia, za pomocą zaimpregnowanych bali drewnianych wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej, - remont istniejących kominów - uzupełnienie ubytków, zamontowanie kratek wentylacyjnych, ułożenie tynku cienkowarstwowego na siatce plastikowej, wykonanie obróbek blacharskich na czapkach kominowych z blachy stalowej powlekanej, - pokrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS-em, - ułożenie wzdłuż ścian budynku opaski szerokości 60 cm z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - utylizacja odpadów. Tablice. W ramach zadania należy wykonać dwie tablice informacyjne (po jednej przed każdym termomodernizowanym budynkiem) - w ramach zadania A. Tablica musi zawierać: - nazwę beneficjenta, - tytuł projektu, - cel projektu, - zestaw logo - znaki FE i UE, - adres portalu www.mapadotacji.gov.pl, Rozmiar tablicy informacyjnej nie powinien być mniejszy niż 80x120 cm. Po zakończeniu robót należy wykonać dwie tablice pamiątkowe o formacie nie mniejszym niż A3. Tablica musi być wykonana z trwałych materiałów (np. kamień, granit), a zawarte na niej informacje muszą być czytelne nawet po kilku latach. Zakres informacji jest tożsamy z tablicą informacyjną. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszego opisu: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest w kolejności: dokumentacja projektowa, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w Zaproszeniu do udziału w negocjacjach. II. Wspólny słownik Zamówień: 45000000-7 roboty budowlane, 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45260000-7 roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, 45261100-5 wykonanie konstrukcji dachowych, 45261210-9 wykonanie pokryć dachowego, 45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45321000-3 izolacja cieplna, 45450000-6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45410000-4 tynkowanie, 45440000-3 roboty malarskie i szklarskie. III. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji robót: 1) Rozliczanie terminowo - rzeczowe i finansowe realizacji dokonywane będzie w oparciu o Harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez Wykonawcę. Zmiana harmonogramu wymaga zgody Zamawiającego. 2) Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy. 3) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy. 5) Szczegółowe rozwiązania materiałowe, muszą być uzgadniane z Zamawiającym. 6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika). 7) Przedstawicielem Zamawiającego na budowie będzie Inspektor nadzoru. Wykonawca będzie miał obowiązek umożliwić inspektorowi nadzoru pełnienie obowiązków oraz udostępniać dokumenty i informacje związane z robotami. 8) Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. 9) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia miesięcznych Raportów o postępie robót oraz Raportu Końcowego z realizacji Umowy i przedkładanie ich Inspektorowi nadzoru. UWAGA 1: W związku z prowadzeniem robót budowlanych w funkcjonującym budynku należy przewidzieć takie etapowanie prac (np. kondygnacjami, klatkami), aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie obiektu i prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający funkcjonowaniu tego budynku. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektu. Należy utrzymywać temperaturę zgodną z polskimi normami. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektu. UWAGA 2: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty oraz na utrzymanie wymaganego efektu energetycznego (w rozumieniu utrzymanie osiągniętych i wymaganych parametrów technologicznych i technicznych) na okres min 60 m-cy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru. IV. Informacje dodatkowe: 1) Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach Działania 1.3 Poddziałanie 1.3.1 "Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej". 2) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, które są przewidziane do realizacji przez robotników. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia zawiera punkt VI Zaproszenia do udziału w negocjacjach. 3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45260000-7,

45261100-5,

45261210-9,

45421000-4,

45321000-3,

45450000-6,

45400000-1,

45410000-4,

45440000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie na wykonanie Zadania A: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko" w trybie przetargu nieograniczonego zostało wszczęte w dniu 30.08.2017 r. ogłoszeniem o zamówieniu nr 579174-N-2017. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 14.09.2017 r. i zmieniony ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 500027142-N-2017 z dnia 12.09.2017 r. na dzień 19.09.2017 r. W terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta i postępowanie zostało unieważnione. Wobec powyższego spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

W i B s.c. Stanisław Węzikowski, Jan Byczkowski, wib_sc@interia.pl, ul. Piastowska 2/16, 98-200, Sieradz, kraj/woj. łódzkie



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.