Ogłoszenie z dnia 2017-10-06
Ogłoszenie nr 500039733-N-2017 z dnia 06-10-2017 r.
Poznań: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Oś Priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki; Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności Poddziałanie; 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej; Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 000079243,
ul. ul. Chlebowa
4/8,
61-003
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8567706, e-mail
hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl, faks
61 8525731.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko"
Numer referencyjny
NZ/25/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko".
I. Zakres przedmiotu zamówienia:
Realizacja zamówienia dotyczy dwóch budynków - budynku biurowego i budynku warsztatowego. Zakres obejmuje cztery główne części:
- część budowlaną - Zadanie A,
- część geologiczną - Zadanie B,
- część sanitarną - Zadanie B,
- część elektryczną - Zadanie B.
W ramach niniejszego postępowania realizowane będzie Zadanie A.
Część budowlana - budynek biurowy:
Zakres dotyczy w szczególności:
- wymiana drzwi wejściowych na nowe aluminiowe o niższym współczynniku przenikania ciepła i wyższej szczelności,
- wymiana wszystkich okien i drzwi balkonowych na nowe z PCV o niższym współczynniku przenikania ciepła i wyższej szczelności,
- zamontowanie nowych parapetów wewnętrznych systemowych, plastikowych
- ocieplenie stropodachu budynku za pomocą wdmuchania w istniejącą przestrzeń specjalnie wykonanymi w tym celu otworami, granulatu wełny mineralnej,
- odkopanie ścian piwnic do poziomu fundamentów,
- oczyszczenie ścian, uzupełnienie ubytków i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
- ocieplenie ścian piwnic od zewnątrz do poziomu stropu styrodurem,
- ocieplenie pozostałych ścian budynku od zewnątrz metodą lekką mokrą styropianem,
- demontaż istniejących posadzek i obróbek blacharskich na balkonach,
- demontaż istniejących balustrad balkonowych z pozostawieniem w ścianie kotew do ponownego zamocowania,
- wykonanie nowych balustrad stalowych nierdzewnych i montaż po wykonaniu ocieplenia,
- ocieplenie balkonów w budynku od frontu i spodu płyty metodą lekką mokrą,
- ocieplenie balkonu od góry styrodurem, wykonanie wylewki betonowej zbrojonej siatką stalową z markami stalowymi do montażu balustrad ,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich, ułożenie warstwy wykończeniowej z żywicy epoksydowej i zamontowanie nowych balustrad
- położenie na ociepleniu ze styropianu warstwy zaprawy klejowej z wtopioną siatką plastikową,
- wykonanie na ścianach piwnic tynku cienkowarstwowego cokołowego,
- wykonanie na pozostałych ścianach tynku cienkowarstwowego akrylowego,
- demontaż starych i montaż nowych zewnętrznych parapetów okiennych z blachy stalowej powlekanej,
- wykonanie przedłużenia połaci dachu w związku z poszerzeniem się ścian przez zamocowanie do nich ocieplenia, za pomocą zaimpregnowanych bali drewnianych, przymocowanych do czoła stropodachu,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy powlekanej,
- remont istniejących kominów - uzupełnienie ubytków, zamontowanie kratek wentylacyjnych, ułożenie tynku cienkowarstwowego na siatce plastikowej, wykonanie obróbek blacharskich na czapkach kominowych,
- pokrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS-em,
- ułożenie wzdłuż ścian budynku opaski szerokości 60 cm z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej,
- utylizacja odpadów.
Część budowlana - budynek warsztatowy:
Zakres dotyczy w szczególności:
- wymiana drzwi wejściowych na nowe aluminiowe o niższym współczynniku przenikania ciepła i wyższej,
- wymiana bram wjazdowych na nowe stalowe, ocieplone , o niższym współczynniku przenikania ciepła i wyższej,
- zmniejszenie wysokości otworu okiennego w pomieszczeniu nr 19, w celu zachowania równej linii okien na elewacji,
- wymiana wszystkich okien na nowe z PCV o niższym współczynniku przenikania ciepła i wyższej,
- zamontowanie nowych parapetów wewnętrznych systemowych, plastikowych,
- ocieplenie stropodachu budynku za pomocą wdmuchania w istniejącą przestrzeń specjalnie wykonanymi w tym celu otworami, granulatu wełny mineralnej o grubości minimum 24 cm, zasklepienie otworów po wdmuchaniu granulatu,
- odkopanie ścian piwnic do poziomu fundamentów - oczyszczenie ścian, uzupełnienie ubytków i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
- wykucie w ścianach zewnętrznych otworów do wyprowadzenia przewodów instalacji wentylacji,
- demontaż istniejącego ocieplenia ścian zewnętrznych ze styropianu,
- ocieplenie ścian budynku od zewnątrz metodą lekką mokrą,
- położenie na ociepleniu ze styropianu warstwy zaprawy klejowej z wtopioną siatką plastikową,
- wykonanie na ścianach od poziomu terenu do wysokości 45 cm tynku cienkowarstwowego cokołowego,
- wykonanie na pozostałych ścianach tynku cienkowarstwowego akrylowego,
- zamontowanie zewnętrznych parapetów okiennych z blachy stalowej powlekanej,
- wykonanie przedłużenia połaci dachu w związku z poszerzeniem się ścian przez zamocowanie do nich ocieplenia, za pomocą zaimpregnowanych bali drewnianych wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej,
- remont istniejących kominów - uzupełnienie ubytków, zamontowanie kratek wentylacyjnych, ułożenie tynku cienkowarstwowego na siatce plastikowej, wykonanie obróbek blacharskich na czapkach kominowych z blachy stalowej powlekanej,
- pokrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS-em,
- ułożenie wzdłuż ścian budynku opaski szerokości 60 cm z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej,
- utylizacja odpadów.
Tablice.
W ramach zadania należy wykonać dwie tablice informacyjne (po jednej przed każdym termomodernizowanym budynkiem) - w ramach zadania A.
Tablica musi zawierać:
- nazwę beneficjenta,
- tytuł projektu,
- cel projektu,
- zestaw logo - znaki FE i UE,
- adres portalu www.mapadotacji.gov.pl,
Rozmiar tablicy informacyjnej nie powinien być mniejszy niż 80x120 cm.
Po zakończeniu robót należy wykonać dwie tablice pamiątkowe o formacie nie mniejszym niż A3. Tablica musi być wykonana z trwałych materiałów (np. kamień, granit), a zawarte na niej informacje muszą być czytelne nawet po kilku latach.
Zakres informacji jest tożsamy z tablicą informacyjną.
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszego opisu: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest w kolejności: dokumentacja projektowa, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w Zaproszeniu do udziału w negocjacjach.
II. Wspólny słownik Zamówień:
45000000-7 roboty budowlane,
45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
45260000-7 roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne,
45261100-5 wykonanie konstrukcji dachowych,
45261210-9 wykonanie pokryć dachowego,
45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej,
45321000-3 izolacja cieplna,
45450000-6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,
45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
45410000-4 tynkowanie,
45440000-3 roboty malarskie i szklarskie.
III. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji robót:
1) Rozliczanie terminowo - rzeczowe i finansowe realizacji dokonywane będzie w oparciu o Harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez Wykonawcę. Zmiana harmonogramu wymaga zgody Zamawiającego.
2) Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy.
3) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych.
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.
5) Szczegółowe rozwiązania materiałowe, muszą być uzgadniane z Zamawiającym.
6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika).
7) Przedstawicielem Zamawiającego na budowie będzie Inspektor nadzoru. Wykonawca będzie miał obowiązek umożliwić inspektorowi nadzoru pełnienie obowiązków oraz udostępniać dokumenty i informacje związane z robotami.
8) Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
9) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia miesięcznych Raportów o postępie robót oraz Raportu Końcowego z realizacji Umowy i przedkładanie ich Inspektorowi nadzoru.
UWAGA 1:
W związku z prowadzeniem robót budowlanych w funkcjonującym budynku należy przewidzieć takie etapowanie prac (np. kondygnacjami, klatkami), aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie obiektu i prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający funkcjonowaniu tego budynku. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektu. Należy utrzymywać temperaturę zgodną z polskimi normami. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektu.
UWAGA 2:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty oraz na utrzymanie wymaganego efektu energetycznego (w rozumieniu utrzymanie osiągniętych i wymaganych parametrów technologicznych i technicznych) na okres min 60 m-cy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru.
IV. Informacje dodatkowe:
1) Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach Działania 1.3 Poddziałanie 1.3.1 "Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej".
2) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, które są przewidziane do realizacji przez robotników. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia zawiera punkt VI Zaproszenia do udziału w negocjacjach.
3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45260000-7,
45261100-5,
45261210-9,
45421000-4,
45321000-3,
45450000-6,
45400000-1,
45410000-4,
45440000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie na wykonanie Zadania A: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko" w trybie przetargu nieograniczonego zostało wszczęte w dniu 30.08.2017 r. ogłoszeniem o zamówieniu nr 579174-N-2017. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 14.09.2017 r. i zmieniony ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 500027142-N-2017 z dnia 12.09.2017 r. na dzień 19.09.2017 r. W terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta i postępowanie zostało unieważnione. Wobec powyższego spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
W i B s.c. Stanisław Węzikowski, Jan Byczkowski,
wib_sc@interia.pl,
ul. Piastowska 2/16,
98-200,
Sieradz, kraj/woj.
łódzkie
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.