To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-06
Ogłoszenie nr 500039782-N-2017 z dnia 06-10-2017 r.
Gmina Kikół: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni tłuczniowej z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, o długości 0,995 km, w obrębie geodezyjnym Janowo cz. Dz. Nr 43
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580139-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kikół, Krajowy numer identyfikacyjny 91086654800000,
ul. Plac Kościuszki
7,
87620
Kikół, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54 289 46 70, e-mail
m.karas@kikol.pl, faks
54 289 46 70.
Adres strony internetowej (url): bip.kikol.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni tłuczniowej z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, o długości 0,995 km, w obrębie geodezyjnym Janowo cz. Dz. Nr 43
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.PN.271.05.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni tłuczniowej z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, o długości 0,995 km, w obrębie geodezyjnym Janowo cz. Dz. Nr 43w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projekcie budowlanym oraz STWiOR. 2. Stan istniejący i ogólna charakterystyka przedsięwzięcia. Przedmiotowa droga stanowi dojazd do gruntów rolnych oraz do rozrzuconych posesji z zabudowaniami gospodarczymi. Początek stanowi skrzyżowanie z drogą powiatową Kikół-Makówiec nr 2705C w miejscowości Janowo. Droga posiada nawierzchnię o zróżnicowanej szerokości, na odcinku od km 0+000 do km 0+540 częściowo ulepszoną tłuczniem kamiennym, z występującymi licznymi nierównościami poprzecznymi i podłużnymi. Istniejąca trasa drogi w znacznej części przebiegu wykracza poza granice pasa drogowego (granice działki nr 43), którego szerokość wynosi 4,00 m. Pas drogowy przekraczają poprzecznie zinwentaryzowane instalacje wodociągowe oraz napowietrzna linia energetyczna. 3.Rozwiązania projektowe Droga lokalna klasy L: -prędkość projektowa 40 km/h - szerokość jezdni 4,00 m - odwodnienie powierzchniowe 4. Droga w przekroju poprzecznym Dla właściwego odwodnienia projektuje się spadek poprzeczny dwustronny o wartości 2%. 5.Rozwiązania wysokościowe, droga w profilu podłużnym Przebieg trasy zaprojektowano w znacznej części po istniejącym przebiegu z uwzględnieniem dowiązania do przyległego terenu. 6. Projektowana konstrukcja Zaprojektowano docelową konstrukcję ulicy dla kategorii ruchu odpowiadającej KR1 z uwzględnieniem istniejącej konstrukcji: - od km 0+020 do km 0+300 -od km 0+380 do km 0+420 - od km 0+446 do km 0+515 Na całej szerokości jezdni: 4,00 m - od km 0+000 do km 0+020 - od km 0+420 do km 0+446 - od km 0+515 do km 0+540 - istniejąca podbudowa z tłucznia kruszywem łamanym frakcja 0/31,5 mm stabilizowanym mechanicznie grubość w-wy 5 cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcja 0/31 mm, warstwa górna, grubość warstwy 10 cm - podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową C69B3 PU oraz grysami kamiennymi lub pochodzenia magmowego frakcji 8/11 mm i 5/8 mm - bez uwzględnienia istniejącej konstrukcji: Na części szerokości jezdni: 0,20 m-1,80 m - od km 0+020 do km 0+300 - od km 0+380 do km 0+420 - od km 0+446 do km 0+515 Na całej szerokości jezdni: 4,00 m - od km 0+300 do km 0+380 - od km 0+540 do km 0+995 - podłoże gruntowe doprowadzone do wymagań odpowiadających G-1 - warstwa odcinająca z piasku, grubość 10 cm -podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, frakcja 0/31,5 mm, warstwa dolna, grubość 15 cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, frakcja 0/31,5 mm, warstwa górna, grubość 10 cm - podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową C69B3 PU oraz grysami kamiennymi lub pochodzenia magnetycznego frakcji8/11 mm i 5/8 mm. 7.Odwodnienie Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem wody poza pas drogowy za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych niwelety. 8.Roboty ziemne Roboty ziemne, dotyczą wykonania koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w miejscach korekty istniejącej trasy na odcinakach od km 0+020 do km 0+380 do km 0+420 i od km 0+446 do km 0+515 oraz na całej szerokości jezdni na odcinku od km 0+300 do km 0+380 od km 0+540 do km 0+995. W trakcie prowadzenia robot ziemnych należy zachować szczególną ostrożność ze względu na możliwość wystąpienia podziemnych urządzeń niezinwentaryzowanych. W przypadku natrafienia na niezidentyfikowane uzbrojenia należy natychmiast powiadomić użytkownika uzbrojenia i wspólnie z nadzorem inwestorskim ustalić dalszy tok postępowania. W trakcie robót ziemnych przestrzegać należy ustaleń normy PN-B-06050 "Roboty zmienne" oraz obowiązujących warunków technicznych i BHP. Nadmiar gruntu należy wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. Roboty ziemne i montażowe prowadzić z zachowaniem aktualnie obowiązujących przepisów BHP. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna - mapa poglądowa, przekrój typowy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót 3. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Warunkiem rozpoczęcia realizacji robót jest przedstawienie przez Wykonawcę zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 5. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu pozytywnych protokołów potwierdzających bezusterkowy odbiór przez każdego zarządcę ew. wbudowanych w pasie drogowym mediów przebudowanych w ramach przedmiotowego zamówienia elementów infrastruktury technicznej znajdujących się w pasie drogowym. 6. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia - minimum 60 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f) pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej oraz wykonania budowlanej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej, g) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, oraz sporządzenie stałego projektu organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, dokonaniem uzgodnień i uzyskaniem zatwierdzenia, zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu na czas realizacji robót prowadzonych w pasie drogowym oraz stałą organizacją ruchu wraz z ustawieniem. h) pokrycie kosztów związanych z zagospodarowaniem lub usunięciem powstałych odpadów zgodnie z wymogami prawa, i) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
210942.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "MAR-DAR" Marian Tompalski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
139439,69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KIKÓŁ
więcej: przetargi KIKÓŁ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi gminnej w Serafinowie - I etap
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- "Przebudowa drogi gminnej 120690K w km od 0+000 do 0+950 w miejscowości Kaliś, Gmina Wolbrom"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 196 w m. Czerwonak na odcinku od skrzyżowania z ul. Krętą do skrzyżowania z ul. Okrężną
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.