To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-09
Ogłoszenie nr 500040190-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.
Dom Pomocy Społecznej w Kozarzach: Kompleksowa termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii oraz termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561161-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500010274-N-2017 oraz 500016629-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Kozarzach, Krajowy numer identyfikacyjny 04256920,
ul. Kozarze
63,
18-230
Ciechanowiec, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
86 277 90 04, e-mail
dpskozarze@wp.pl, faks
86 277 90 05.
Adres strony internetowej (url): http://www.dpskozarze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii. Zamówienie służy realizacji projektu przeznaczonego do finansowania ze środków Regionalnego Projektu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach działania "Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej". W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: Ocieplenie budynku administracyjno-mieszkalnego wraz z wymianą okien i drzwi. Wykonanie instalacji cieplnej wraz z dostawą pomp ciepła i kolektorów słonecznych. Budowa zapomiarowanego elektroenergetycznego przyłącza kablowego NN. Wykonanie instalacji fotowoltanicznej o mocy do 40kW. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania. Wymiana kotłów warzelnych i instalacji chłodniczej w pomieszczeniach kuchni. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części. Na każdą część wykonawca może złożyć swą ofertę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45331000-6, 45310000-3, 45331200-8, 45311200-2, 45300000-0, 45321000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ocieplenie budynku administracyjno-mieszkalnego wraz z wymianą okien i drzwi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1112353.06
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany Stanisław Mączyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1167019,56 zł
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji cieplnej wraz z dostawą pomp ciepła i kolektorów słonecznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1945321.82
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LEBART Bartosz Łogwiński i wspólnik Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2075391,84 zł
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: roboty elektryczne, dolne źródło IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Budowa zapomiarowanego elektroenergetycznego przyłącza kablowego NN |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w części 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp z powodu braku ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wykonanie instalacji fotowoltanicznej o mocy do 40kW |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w części 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp z tego powodu, iż cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w części 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp z tego powodu, iż oferta z najniższą ceną przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w części 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp z tego powodu, iż oferta z najniższą ceną przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wymiana kotłów warzelnych i instalacji chłodniczej w pomieszczeniach kuchni |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w części 7 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp z powodu braku ofert. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CIECHANOWIEC
więcej: przetargi CIECHANOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.