eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PobiedziskaPełnienie usługi kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach wynikających ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ramach projektu "Wspieranie strategii niskoemisyjnych na terenie gminy Pobiedziska poprzez tworzenie kompleksowej infrastruktury Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych w Biskupicach, Pobiedziskach i Pobiedziskach - Letnisko wraz z zakupem środków transportu publicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-09

Ogłoszenie nr 500040263-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.

Gmina Pobiedziska: Pełnienie usługi kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach wynikających ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ramach projektu "Wspieranie strategii niskoemisyjnych na terenie gminy Pobiedziska poprzez tworzenie kompleksowej infrastruktury Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych w Biskupicach, Pobiedziskach i Pobiedziskach - Letnisko wraz z zakupem środków transportu publicznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571586-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pobiedziska, Krajowy numer identyfikacyjny 53044200000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 977 100, e-mail zp@pobiedziska.pl, faks 618 977 124.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pobiedziska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie usługi kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach wynikających ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ramach projektu "Wspieranie strategii niskoemisyjnych na terenie gminy Pobiedziska poprzez tworzenie kompleksowej infrastruktury Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych w Biskupicach, Pobiedziskach i Pobiedziskach - Letnisko wraz z zakupem środków transportu publicznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.27.2017.KP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Budowa ZWP przy Dworcu Kolejowym w Pobiedziskach- Zad. 1.1; Budowa ZWP przy Dworcu Kolejowym w Pobiedziskach Letnisko - Zad. 2.1 w ramach projektu "Wspieranie strategii niskoemisyjnych na terenie gminy Pobiedziska poprzez tworzenie kompleksowej infrastruktury Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych w Biskupicach, Pobiedziskach i Pobiedziskach - Letnisko wraz z zakupem środków transportu publicznego". 2. W szczególności do zadań Inspektora należy 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektami, umową z wykonawcą robót, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych lub o obniżonej jakości przed ich montażem, czy też nie dopuszczonych do obrotu i stosowania; 3) sprawdzanie, odbiór (częściowy/końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz udział w czynnościach odbioru i przekazania do użytkowania; 4) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem prac związanych z realizacją inwestycji wynikających z projektu budowlanego, uzupełnienia do projektu budowlanego, ewentualnych wyjaśnień wynikłych w postępowaniu przetargowym wyboru wykonawcy, uzgodnień projektowych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami. 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, w szczególności elementów związanych z dofinansowaniem i osiągnięciem efektu rzeczowego oraz planowanych rezultatów realizacji projektu dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu "Wspieranie strategii niskoemisyjnych na terenie gminy Pobiedziska poprzez tworzenie kompleksowej infrastruktury Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych w Biskupicach, Pobiedziskach i Pobiedziskach Letnisko wraz z zakupem środków transportu publicznego" 6) kontrola terminowości wykonywania robót; 7) wizytowanie budowy min 2 razy w tygodniu (zgodnie ze złożoną ofertą) potwierdzone wpisem do dziennika budowy lub protokole lub notatce, przy zastrzeżeniu, że notatka i protokół, o którym mowa powyżej winna być spisana i podpisana przy udziale Zamawiającego; 8) stawianie się na budowie na każde wezwanie Zamawiającego; 9) branie udziału w naradach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania i sporządzanie z nich protokołów lub notatek; 10) sporządzanie sprawozdań z postępu prac; 11) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych zapewnienia zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji Przedmiotu Umowy, bezpiecznych warunków na placu budowy oraz w jego otoczeniu; 12) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych przestrzegania przepisów bhp i ppoż., oznaczenia placu budowy tablicami informacyjnymi, wykonania ogrodzenia, oświetlenia, zabezpieczenia terenu budowy; 13) wyegzekwowanie od wykonawcy robót zapewnienia na czas wykonania robót właściwych kontenerów lub pojemników na odpady oraz ich usunięcie wraz z zawartością najpóźniej do dnia odbioru końcowego robót; 14) wyegzekwowanie od wykonawcy robót uprzątnięcia po zakończeniu robót placu budowy oraz pozostawienie całego terenu budowy w stanie normalnego i prawidłowego funkcjonowania; 15) wyegzekwowane od wykonawcy robót naprawienia na własny koszt szkód i zniszczeń wyrządzonych osobom trzecim oraz Zamawiającemu w wyniku prowadzonych robót; 16) wyegzekwowane od wykonawcy robót sporządzania dokumentacji fotograficznej; 17) wyegzekwowanie od wykonawcy robót dokonywania pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania Przedmiotu Umowy do użytkowania; 18) obecność przy pobieraniu próbek do badań, badaniach, pomiarach laboratoryjnych na budowie; 19) organizowanie testów jakości przez specjalistyczne podmioty, na polecenie Zamawiającego; 20) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny prawidłowego wykonania robót; 21) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych aktualizacji projektu organizacji ruchu; 22) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz Zamawiającym wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót, zasięgając opinii autora projektu bądź niezależnych rzeczoznawców; 23) zachowanie poufności informacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie wielobranżowego kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Budowa Zintegrowanego Węzła Przesiadkowego [ZWP] przy Dworcu Kolejowym w Pobiedziskach (Zad.1.1.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90395.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane CAMINO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grzybowa 3/4
Kod pocztowy: 62-030
Miejscowość: Luboń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie wielobranżowego kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem dot. budowy ZWP przy Dworcu Kolejowym w Pobiedziskach Letnisko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22747.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grzybowa 3/4
Kod pocztowy: 62-030
Miejscowość: Luboń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60270
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.