eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa wyposażenia wraz z montażem przedmiotu zamówienia w rozbudowanej części budynku Miejskiego Przedszkola Nr 66 im. Majki Jeżowskiej w Katowicach z siedziba przy ul. Brynicy 50, 40-353 Katowice w ramach realizacji projektu "Wzrost dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w rozbudowywanych przedszkolach dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-09

Ogłoszenie nr 500040334-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.

Centrum Usług Wspólnych w Katowicach: Dostawa wyposażenia wraz z montażem przedmiotu zamówienia w rozbudowanej części budynku Miejskiego Przedszkola Nr 66 im. Majki Jeżowskiej w Katowicach z siedziba przy ul. Brynicy 50, 40-353 Katowice w ramach realizacji projektu "Wzrost dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w rozbudowywanych przedszkolach dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wzrost dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w rozbudowywanych przedszkolach dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580636-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny -, ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 205 11 20, e-mail: cuw@cuw.katowice.pl .


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny -, ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2051120, e-mail cuw@cuw.katowice.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.cuw.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia wraz z montażem przedmiotu zamówienia w rozbudowanej części budynku Miejskiego Przedszkola Nr 66 im. Majki Jeżowskiej w Katowicach z siedziba przy ul. Brynicy 50, 40-353 Katowice w ramach realizacji projektu "Wzrost dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w rozbudowywanych przedszkolach dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/840/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem przedmiotu zamówienia w rozbudowanej części budynku Miejskiego Przedszkola Nr 66 im. Majki Jeżowskiej w Katowicach z siedzibą przy ul. Brynicy 50, 40-353 Katowice. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część 1 zamówienia obejmująca dostawę wraz z instalacją urządzeń multimedialnych (projektorów, multimedialnych laptopów z oprogramowaniem, sufitowych uchwytów do projektora, multimedialnych pakietów logopedycznych, pakietu logopedycznego do diagnozy i terapii logopedycznej, logopedycznego pakietu profesjonalnego, tablic interaktywnych dotykowych); Część 2 zamówienia obejmująca dostawę wyposażenia - sprzętu do utrzymania czystości; Część 3 zamówienia obejmująca dostawę wyposażenia do kuchni (desek do krojenia, garnki, chochle, talerze, salaterki, kubki, brytfanny); Część 4 zamówienia obejmująca dostawę zastawy stołowej i sztućców; Część 5 zamówienia obejmująca dostawę wyposażenia sal - tekstylia; Część 6 zamówienia obejmująca dostawę wyposażenia sal - zabawki, pomoce edukacyjne i rehabilitacyjne; Część 7 zamówienia obejmująca dostawę wyposażenia sali doświadczania świata. Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39300000-5


Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 39710000-2, 39221100-8, 39221000-7, 39223000-1, 39221200-9, 37000000-8, 30190000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa wraz z instalacją urządzeń multimedialnych (projektorów, multimedialnych laptopów z oprogramowaniem, sufitowych uchwytów do projektora, multimedialnych pakietów logopedycznych, pakietu logopedycznego do diagnozy i terapii logopedycznej, logopedycznego pakietu profesjonalnego, tablic interaktywnych dotykowych).

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W ramach prowadzonego postępowania w częściach 1, 6 oraz 7 ceny najkorzystniejszych ofert znacznie przewyższają kwoty jakie zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tych częściach, tj. część 1 - kwota najkorzystniejszej oferty: 32.450,00 zł a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 25.220,00 zł, część 6 - kwota najkorzystniejszej oferty: 26.279,20 zł, a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 18.445,00 zł, część 7 - kwota najkorzystniejszej oferty: 100.872,07 zł, a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 77.880,00 zł.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa wyposażenia - sprzętu do utrzymania czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10610.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe ,,BMS"; Spółka Jawna Z. Bielecki
Email wykonawcy: przetargi@bmskwidzyn.pl
Adres pocztowy: ul. Staszica 22
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyń
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10749.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6474.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10749.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa wyposażenia do kuchni (desek do krojenia, garnki, chochle, talerze, salaterki, kubki, brytfanny).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5326.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ,,BMS" Spółka Jawna Z. Bielecki
Email wykonawcy: przetargi@bmskidzyń.pl
Adres pocztowy: ul. Staszica 2
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyń
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11517,83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9086.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12287.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa zastawy stołowej i sztućców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5334.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 03

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Iglomirex Ciszek. Sp. J.
Email wykonawcy: marketing@iglomirex.pl
Adres pocztowy: Al. Roździeńskiego 188
Kod pocztowy: 40-203
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2399,28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2351.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13426.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa wyposażenia sal - tekstylia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11863.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ,,Moje Bambino" Spółka z o.o., Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: u.kowalska@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14142.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12516.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26906.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa wyposażenia sal - zabawki, pomoce edukacyjne i rehabilitacyjne.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty" W ramach prowadzonego postępowania w częściach 1, 6 oraz 7 ceny najkorzystniejszych ofert znacznie przewyższają kwoty jakie zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tych częściach, tj. część 1 - kwota najkorzystniejszej oferty: 32.450,00 zł a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 25.220,00 zł, część 6 - kwota najkorzystniejszej oferty: 26.279,20 zł, a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 18.445,00 zł, część 7 - kwota najkorzystniejszej oferty: 100.872,07 zł, a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 77.880,00 zł.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa wyposażenia sali doświadczania świata.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". W ramach prowadzonego postępowania w częściach 1, 6 oraz 7 ceny najkorzystniejszych ofert znacznie przewyższają kwoty jakie zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tych częściach, tj. część 1 - kwota najkorzystniejszej oferty: 32.450,00 zł a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 25.220,00 zł, część 6 - kwota najkorzystniejszej oferty: 26.279,20 zł, a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 18.445,00 zł, część 7 - kwota najkorzystniejszej oferty: 100.872,07 zł, a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 77.880,00 zł.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.