To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-09
Ogłoszenie nr 500040334-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.
Centrum Usług Wspólnych w Katowicach: Dostawa wyposażenia wraz z montażem przedmiotu zamówienia w rozbudowanej części budynku Miejskiego Przedszkola Nr 66 im. Majki Jeżowskiej w Katowicach z siedziba przy ul. Brynicy 50, 40-353 Katowice w ramach realizacji projektu "Wzrost dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w rozbudowywanych przedszkolach dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wzrost dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w rozbudowywanych przedszkolach dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580636-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny -, ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 205 11 20, e-mail: cuw@cuw.katowice.pl .
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny -,
ul. Wita Stwosza
7,
40-040
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2051120, e-mail
cuw@cuw.katowice.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.cuw.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia wraz z montażem przedmiotu zamówienia w rozbudowanej części budynku Miejskiego Przedszkola Nr 66 im. Majki Jeżowskiej w Katowicach z siedziba przy ul. Brynicy 50, 40-353 Katowice w ramach realizacji projektu "Wzrost dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w rozbudowywanych przedszkolach dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/840/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem przedmiotu zamówienia w rozbudowanej części budynku Miejskiego Przedszkola Nr 66 im. Majki Jeżowskiej w Katowicach z siedzibą przy ul. Brynicy 50, 40-353 Katowice. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część 1 zamówienia obejmująca dostawę wraz z instalacją urządzeń multimedialnych (projektorów, multimedialnych laptopów z oprogramowaniem, sufitowych uchwytów do projektora, multimedialnych pakietów logopedycznych, pakietu logopedycznego do diagnozy i terapii logopedycznej, logopedycznego pakietu profesjonalnego, tablic interaktywnych dotykowych); Część 2 zamówienia obejmująca dostawę wyposażenia - sprzętu do utrzymania czystości; Część 3 zamówienia obejmująca dostawę wyposażenia do kuchni (desek do krojenia, garnki, chochle, talerze, salaterki, kubki, brytfanny); Część 4 zamówienia obejmująca dostawę zastawy stołowej i sztućców; Część 5 zamówienia obejmująca dostawę wyposażenia sal - tekstylia; Część 6 zamówienia obejmująca dostawę wyposażenia sal - zabawki, pomoce edukacyjne i rehabilitacyjne; Część 7 zamówienia obejmująca dostawę wyposażenia sali doświadczania świata. Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39300000-5
Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 39710000-2, 39221100-8, 39221000-7, 39223000-1, 39221200-9, 37000000-8, 30190000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją urządzeń multimedialnych (projektorów, multimedialnych laptopów z oprogramowaniem, sufitowych uchwytów do projektora, multimedialnych pakietów logopedycznych, pakietu logopedycznego do diagnozy i terapii logopedycznej, logopedycznego pakietu profesjonalnego, tablic interaktywnych dotykowych). |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W ramach prowadzonego postępowania w częściach 1, 6 oraz 7 ceny najkorzystniejszych ofert znacznie przewyższają kwoty jakie zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tych częściach, tj. część 1 - kwota najkorzystniejszej oferty: 32.450,00 zł a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 25.220,00 zł, część 6 - kwota najkorzystniejszej oferty: 26.279,20 zł, a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 18.445,00 zł, część 7 - kwota najkorzystniejszej oferty: 100.872,07 zł, a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 77.880,00 zł. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia - sprzętu do utrzymania czystości |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10610.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe ,,BMS"; Spółka Jawna Z. Bielecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10749.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia do kuchni (desek do krojenia, garnki, chochle, talerze, salaterki, kubki, brytfanny). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5326.83
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ,,BMS" Spółka Jawna Z. Bielecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11517,83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa zastawy stołowej i sztućców |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5334.96
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Iglomirex Ciszek. Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2399,28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia sal - tekstylia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11863.42
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ,,Moje Bambino" Spółka z o.o., Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14142.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa wyposażenia sal - zabawki, pomoce edukacyjne i rehabilitacyjne. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty" W ramach prowadzonego postępowania w częściach 1, 6 oraz 7 ceny najkorzystniejszych ofert znacznie przewyższają kwoty jakie zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tych częściach, tj. część 1 - kwota najkorzystniejszej oferty: 32.450,00 zł a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 25.220,00 zł, część 6 - kwota najkorzystniejszej oferty: 26.279,20 zł, a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 18.445,00 zł, część 7 - kwota najkorzystniejszej oferty: 100.872,07 zł, a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 77.880,00 zł. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa wyposażenia sali doświadczania świata. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". W ramach prowadzonego postępowania w częściach 1, 6 oraz 7 ceny najkorzystniejszych ofert znacznie przewyższają kwoty jakie zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tych częściach, tj. część 1 - kwota najkorzystniejszej oferty: 32.450,00 zł a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 25.220,00 zł, część 6 - kwota najkorzystniejszej oferty: 26.279,20 zł, a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 18.445,00 zł, część 7 - kwota najkorzystniejszej oferty: 100.872,07 zł, a kwota jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 77.880,00 zł. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Katowicach
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu
- Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 12 w Katowicach
- WYKONANIE ROCZNEGO PRZEGLĄDU I KONSERWACJI ORAZ OBSŁUGA SERWISOWA DWÓCH CHROMATOGRAFÓW CIECZOWYCH SPRZĘŻONYCH ZE SPEKTROMETREM MAS LC-MS/MS 6460
- Usługi cateringowe wraz z wynajmem sali na potrzeby 6 spotkań
- "Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Małopolska Uczelnia Państwowa - rozwój w kierunku dostępności (nr projektu FERS.03.01-IP.08-0079/24)"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.