Ogłoszenie z dnia 2018-02-26
Ogłoszenie nr 500041532-N-2018 z dnia 26-02-2018 r.
Wrocław: roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy
pomieszczeń przyziemia budynku Kliniki Ginekologii i Położnictwa przy ul. T.Chałubińskiego 3 we
Wrocławiu dla potrzeb laboratorium andrologicznego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597989-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500051693-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 000288998,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie
58,
50-369
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 7842030, e-mail
dzp@spsk1.com.pl, faks
71 3270911.
Adres strony internetowej (url): www.spsk1.com.pl
Adres profilu nabywcy: www.spsk1.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy pomieszczeń przyziemia budynku Kliniki Ginekologii i Położnictwa przy ul. T.Chałubińskiego 3 we Wrocławiu dla potrzeb laboratorium andrologicznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZP/RI/79-2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy pomieszczeń przyziemia budynku Kliniki Ginekologii i Położnictwa przy ul. T. Chałubińskiego 3 we Wrocławiu dla potrzeb laboratorium andrologicznego. Zamiarem Zamawiającego jest przeprowadzenie remontu i przebudowy części kondygnacji przyziemia z dostosowaniem pomieszczeń do aktualnych przepisów ppoż., sanitarnych, w tym wentylacji, oraz zawartych w rozporządzeniach dot. kształtowania i funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej oraz podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Szczegółowy zakres robót określa: a) opis przedmiotu zamówienia, b) projekt budowlany wykonawczy (branża: architektura, konstrukcja, budowlana; instalacje sanitarne oraz wentylacji mechanicznej; elektryczna/teletechniczna [instalacje: elektryczne, oświetlenia, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, przyzywowa, telefoniczna i komputerowa]; technologia medyczna), c) specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót budowlanych (branża: budowlana, architektura + konstrukcja; sanitarna [instalacje: wodnokanalizacyjna, c.o., c.w.u. wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, hydrantowa]; elektryczna/teletechniczna [instalacje: elektryczne, oświetlenia, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, przyzywowa, telefoniczna i komputerowa]), d) przedmiar robót (branża: budowlana, architektura + konstrukcja; sanitarna [instalacje: wodno-kanalizacyjna, c.o., c.w.u. wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, hydrantowa]; elektryczna/teletechniczna [instalacje: elektryczne, oświetlenia, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, przyzywowa, telefoniczna i komputerowa]).
II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia max 45 dni.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/12/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Na podstawia art. 144 ust. 1 pkt.6) ustawy pzp łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp i w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku z koniecznością wykonania dodatkowych robót budowlanych, które nie były ujęte w opisie przedmiotu zamówienia w ofercie Wykonawcy z dnia 18 października 2017 r., a które są konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, strony postanowiły na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych zmienić umowę.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonanie robot dodatkowych jest niezbędny do prawidłowego wykonania umowy i jest spowodowane: zmianą trasy kanału wentylacyjnego, ponieważ wykonanie przejścia kanałów zgodnie z projektem okazało się niemożliwe z przyczyn technicznych;
konieczna jest dodatkowa zabudowa szachtu wentylacyjnego wraz z odnowieniem magazynu; konieczne jest wykonanie dodatkowo dwóch przebić przez strop;
wykonanie dodatkowe wyposażenia tablicy rozdzielczej;
konieczność uziemienia wykładziny elektrostatycznej;
konieczność wymiany istniejących skorodowanych rur wodnych i kanalizacyjnych wraz z zaworami; montaż dodatkowych gniazd RJ45 wraz z okablowaniem oraz dodatkowych gniazd instalacyjnych
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROFESORA JÓZEFA KOSACKIEGO
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- SZP/242-123/2024, Wymiana i montaż zaworów grzejnikowych i głowic termostatycznych w budynku filii Politechniki Wrocławskiej w Legnicy przy ul. Batorego 9
- Remont toru przeszkód Ośrodka Sprawności Fizycznej (OSF) wraz z nawierzchnią bieżni w K-7788 Świętoszów
- Wykonanie robót budowlanych - modernizacja hangaru w obiekcie KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Dostawa pomocy dydaktycznych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez utworzenie miejsc rekreacji na terenie miasta i gminy Przedbórz z podziałem na części
- Zadanie 2: Remont i modernizacja salek lekcyjnych nr 11, 42 - jako adaptacja na potrzeby salki komputerowej
- MODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE WIEJSKICH DOMÓW KULTURY W MAŃKOWICACH I W SOWINIE W RAMACH POLSKI ŁAD
- Zadanie 1: Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego przy salce gimnastycznej
- Budowa Ratusza Miejskiego w Zakroczymiu.
- Budowa ścieżek pieszo - rowerowych w gminie Stare Pole (w formule "zaprojektuj i wybuduj")
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.