Ogłoszenie z dnia 2017-10-11
Ogłoszenie nr 500041807-N-2017 z dnia 11-10-2017 r.
Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej w zakresie:
zakres 1- okresowe świadczenie usług sprzętem ciężkim wraz z obsługą operatorską i paliwem oraz okresowe świadczenie usług zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych.
zakres 2 - okresowe świadczenie usługi kruszenia gruzu budowlanego i rozbiórkowego zmagazynowanego na terenie składowiska odpadów na kruszywo do ponownego wykorzystania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27816576000000,
ul. ul. Zwycięstwa
36,
44100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 3324019, 3316199, e-mail
sekretariat@skaldowiskogliwice.pl, faks
322 316 212.
Adres strony internetowej (url): www.skladowiskogliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej w zakresie: zakres 1- okresowe świadczenie usług sprzętem ciężkim wraz z obsługą operatorską i paliwem oraz okresowe świadczenie usług zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych. zakres 2 - okresowe świadczenie usługi kruszenia gruzu budowlanego i rozbiórkowego zmagazynowanego na terenie składowiska odpadów na kruszywo do ponownego wykorzystania.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):341/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej w zakresie: zakres 1- okresowe świadczenie usług sprzętem ciężkim wraz z obsługą operatorską i paliwem oraz okresowe świadczenie usług zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych. zakres 2 - okresowe świadczenie usługi kruszenia gruzu budowlanego i rozbiórkowego zmagazynowanego na terenie składowiska odpadów na kruszywo do ponownego wykorzystania. 2. Do wykonywania prac sprzętem ciężkim - ( np. prace załadunkowe, roboty niwelacyjne, ziemne, inne ) wymagany jest sprzęt typ : - samochód samowyładowczy - min. ilość sprzętu 1 szt., ład. min 16 ton; - spycharka gąsienicowa - min. ilość sprzętu 1 szt. , o mocy min. 110 kW; - ładowarka jednonaczyniowa na podwoziu kołowym - min. ilość sprzętu 1 szt. o pojemności łyżki min. 3m3; - koparka jednonaczyniowa na podwoziu gąsienicowym- min. ilość sprzętu 1 szt. o pojemności łyżki min 1m3 wraz z młotem do kucia min 1,5 t. - wozidło - min. ilość sprzętu 1 szt., o ładowności min. 20 t. 3. Do zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych wymagany jest sprzęt typ: - zgrzewarka do zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych, min. ilość sprzętu po 1 szt. 4. Do wykonywania prac kruszarką wymagany jest sprzęt: - kruszarka - min. ilość sprzętu 1 szt., o wydajności min. 100 Mg /h Stanowisko kruszenia zajmujące plac o pow. około 500 m2 usytuowane jest na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej. Zamawiający udostępnia Wykonawcy stanowisko kruszenia do używania z przeznaczeniem na postawienie kruszarki oraz sprzętu pomocniczego celem wykonywania usługi kruszenia 5. Wymagania techniczne. Wykonawca powinien: 1) posiadać sprawne technicznie jednostki sprzętowe ( z kierowcami , operatorami ) w ilości i rodzaju umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w rozdziale III pkt 2-4 2) posiadać uprawnienia do zgrzewania folii PEHD i rur z tworzyw sztucznych oraz odpowiednie urządzenia ; 3) świadczyć usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 4) zapewnić stałą łączność telefoniczną z firmą i kierowcą. 5) zapewnić obłożenie taboru pracownikami o odpowiednich wymaganych przepisami uprawnieniach i kwalifikacjach to jest: prawa jazdy, zaświadczenie o ukończeniu kursu dla operatorów sprzętu, świadectwa kwalifikacji, zaświadczenia lekarskie, badania psychotechniczne. 6. Dodatkowe ustalenia : 1). Wykonawca będzie świadczył usługi objęte zamówieniem na podstawie każdorazowych pisemnych zleceń od Zamawiającego, w których zostaną określone szczegółowe rodzaje prac. 2) Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia w ciągu 18 godzin od momentu otrzymania zlecenia. 3) W razie awarii lub w innych uzasadnionych przypadkach wymagających natychmiastowego podjęcia działań usługa może być zlecona w formie telefonicznej przez Zamawiającego w dniu zapotrzebowania na usługę. Czas podjęcia prac do 12 godzin od momentu powiadomienia . Zlecenie w formie pisemnej Zamawiający przekaże Wykonawcy w późniejszym terminie . 4) Usługi będą rozliczane każdorazowo wg stawek , które będą wyszczególnione w umowie według nw. warunków: - stawka w maszynogodzinach dla sprzętu ciężkiego i samochodów wraz z obsługa operatorską i paliwem . - stawka za 1 tonę od otrzymanego kruszywa z gruzu ceglanego, kamieni, betonu i żelbetonu . - stawka za mb zgrzewu. - za dojazd do miejsca świadczenia usług- składowisko odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej- nie będą doliczane dodatkowe godziny. 5) Na Wykonawcy ciąży obowiązek ponoszenia kosztów : - eksploatacji; - napraw; - paliwa 6) Za wykonywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prac i eksploatowanie sprzętu odpowiada Wykonawca. 7) Ubezpieczenie od wszelkiego ryzyka sprzętu skierowanego do prac wraz z obsługą ciąży na Wykonawcy. 8) W nadzwyczajnych sytuacjach może zaistnieć potrzeba świadczenia usługi w dni wolne od pracy . Zapłata za przepracowany czas w tym okresie nastąpi zgodnie z uzgodnionymi stawkami na dni robocze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
870000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo-Budowalne Bogusław Stanek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
870000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem Zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych ,a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. u ustawy prawo zamówień publicznych. Zaproszenie do składania ofert zostało wysłane w dniu 15.09.2017r. do 5 Wykonawców świadczących usługi będące przedmiotem zamówienia. Oferty złożyło 3 Wykonawców . Postępowanie przeprowadzone zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn.zm
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane (3)
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem samochodu z podnośnikiem koszowym z operatorem, bez monitoringu dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.