Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-10-12
Ogłoszenie nr 500042336-N-2017 z dnia 12-10-2017 r.
Poznań: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Oś Priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki; Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności Poddziałanie; 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej; Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 000079243,
ul. ul. Chlebowa
4/8,
61-003
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8567706, e-mail
hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl, faks
61 8525731.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko"
Numer referencyjny
NZ/25/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko". I. Zakres przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia
dotyczy dwóch budynków - budynku biurowego i budynku warsztatowego. Zakres obejmuje cztery główne części: - część budowlaną - Zadanie A, - część geologiczną - Zadanie B, - część sanitarną - Zadanie B, - część elektryczną - Zadanie B. W ramach niniejszego postępowania realizowane będzie Zadanie B.
Część geologiczna - dotyczy budynku biurowego i warsztatowego:
Zakres robót i obowiązków Wykonawcy w zakresie robót geologicznych, w tym prace geodezyjne i dokumentacyjne, zawiera dokumentacja pn. "Projekt robót geologicznych na wykonanie otworów wiertniczych w celu wykorzystania ciepła ziemi dla celów ogrzewania budynków". Koszty związane z ich realizacją obciążają Wykonawcę i powinny zostać przez niego uwzględnione w ofercie. Należy pominąć część dotyczącą budynku typu bliźniak.
Zakres dotyczy w szczególności:
Otwory wiertnicze wyznaczone zostaną przez geodetę przed ich odwierceniem, a po zakończeniu wierceń każdy otwór zostanie zaniwelowany w dowiązaniu do Państwowej sieci niwelacyjnej.
- wykonanie 17 otworów wiertniczych do głębokości 100,0m każdy, tj. 10 dla budynku biurowego i 7 dla budynku warsztatowego,
- otwory odwiercone zostaną wiertnicą mechaniczno - udarową młotkiem dolnym na sprężone powietrze lub inną metodą dostosowaną do istniejących warunków geologicznych i posiadanego sprzętu przez Wykonawcę wierceń,
- w czasie wiercenia otworów należy opróbować 2 otwory, pobrać próby skał z przewiercanych warstw geologicznych do skrzynek drewnianych z każdej litologicznie odmiennej warstwy, nie rzadziej niż co 2,0m dla określenia profilu otworów, prowadzić obserwacje wypływającej wody przy przewiercaniu skał nawodnionych,
- należy wykonać pomiar głębokości nawierconego i ustabilizowanego zwierciadła wody oraz pomiary temperatury wody na dnie otworu,
- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19.12.2001r.,Dz.U.Nr 153, poz.1780 próbki geologiczne z wykonanych otworów wiertniczych zalicza się do próbek czasowego przechowywania. Wykonawca robot wiertniczych zobowiązany jest do przechowywania próbek w magazynie spełniającym wymogi określone w/w Rozporządzeniu,
- likwidacja próbek może być wykonana po przyjęciu dokumentacji powykonawczej przez Starostę Tureckiego,
- z likwidacji próbek z otworu wiertniczego sporządzony zostanie protokół likwidacji prób,
- po wykonaniu otworów wiertniczych i zainstalowaniu w nich wymienników ciepła, wyniki prac przedstawione zostaną przez Wykonawcę w formie dokumentacji geologicznej, która opracowana zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących innych dokumentacji geologicznych Dz. U. Nr 282, poz. 1656,
- dokumentacja po wykonaniu przesłana zostanie przez Wykonawcę do Starostwa Powiatowego w Turku w celu jej przyjęcia,
- po zakończeniu wiercenia teren zostanie uporządkowany przez Wykonawcę, urobek z otworów będzie selektywnie składowany w miejsce ustalone ze Zleceniodawcą, a po zakończeniu wiercenia nadmiar zostanie wywieziony. Do zagospodarowania będzie ca=38,0m3 urobku,
- teren po zakończeniu prac wiertniczych zostanie przez Wykonawcę uporządkowany i przywrócony do stanu pierwotnego.
Startujący w przetargu przyszły Wykonawca powinien mieć świadomość wierceń o trudnych warunkach geologicznych.
Część sanitarna - budynek biurowy i warsztatowy
Zakres dotyczy w szczególności:
- wykonanie wewnętrznych instalacji wodociągowych na potrzeby zasilania punktów czerpalnych wodociągowych wody zimnej i ciepłej (oba budynki),
- wykonanie białego montażu (oba budynki),
- wykonanie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania grzejnikowego (oba budynki),
- wykonanie/montaż kotłowni na bazie gruntowych wymienników ciepła (dwie niezależne),
- wyposażenie obiegów grzewczych we własne pompy obiegowe sterowane ze sterownika kotłowni (oba budynki),
- wykonanie wewnętrznych instalacji wentylacji mechanicznej (budynek warsztatowy),
- montaż central nawiewnych obsługujących pomieszczenia (budynek warsztatowy,)
- instalacja kanałów wentylacji mechanicznej z blachy stalowej cynkowej (budynek warsztatowy),
- utylizacja odpadów.
Część elektryczna - budynek biurowy i warsztatowy.
Zakres dotyczy w szczególności:
- rozbudowa rozdzielnic głównych 0,4 kV,
- dobór rozdzielnic 0,4 kV zasilających instalacje pomp ciepła,
- układ zasilania w/w rozdzielnic,
- instalację zasilania zespołów pomp ciepła,
- instalację zasilania urządzeń wentylacji w budynku warsztatu,
- sterowanie projektowanymi napędami,
- instalację połączeń wyrównawczych,
- instalację ochrony przeciwporażeniowej,
- utylizacja odpadów.
Tablice.
W ramach zadania należy wykonać dwie tablice informacyjne (po jednej przed każdym termomodernizowanym budynkiem).
Tablica musi zawierać:
- nazwę beneficjenta,
- tytuł projektu,
- cel projektu,
- zestaw logo - znaki FE i UE,
- adres portalu www.mapadotacji.gov.pl.
Rozmiar tablicy informacyjnej nie powinien być mniejszy niż 80x120 cm.
Po zakończeniu robót należy wykonać dwie tablice pamiątkowe o formacie nie mniejszym niż A3. Tablica musi być wykonana z trwałych materiałów (np. kamień, granit), a zawarte na niej informacje muszą być czytelne nawet po kilku latach - w ramach zadania B.
Zakres informacji jest tożsamy z tablicą informacyjną.
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszego opisu: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót.
Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest w kolejności: dokumentacja projektowa, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w Zaproszeniu do udziału negocjacjach.
II. Wspólny słownik Zamówień:
45000000-7 roboty budowlane,
45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach,
45331000-6 instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
45311100-1 roboty w zakresie okablowania elektrycznego,
45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
45316100-6 instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego,
45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
45311000-0 roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych i opraw elektrycznych,
45315700-5 instalowanie rozdzielnic elektrycznych,
45317000-2 inne instalacje elektryczne,
45332200-5 roboty instalacyjne hydrauliczne,
45332400-7 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych,
45332200-6 roboty instalacyjne kanalizacyjne,
45331100-7 instalowanie C.O.,
45332200-5 roboty instalacyjne hydrauliczne,
45332400-7 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych,
45331110-0 instalowanie kotłów,
45331200-8 instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
III. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji robót:
1) Rozliczanie terminowo - rzeczowe i finansowe realizacji dokonywane będzie w oparciu o Harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez Wykonawcę. Zmiana harmonogramu wymaga zgody Zamawiającego.
2) Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy.
3) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych.
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.
5) Szczegółowe rozwiązania materiałowe, muszą być uzgadniane z Zamawiającym.
6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika).
7) Przedstawicielem Zamawiającego na budowie będzie Inspektor nadzoru. Wykonawca będzie miał obowiązek umożliwić inspektorowi nadzoru pełnienie obowiązków oraz udostępniać dokumenty i informacje związane z robotami.
8) Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
9) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia miesięcznych Raportów o postępie robót oraz Raportu Końcowego z realizacji Umowy i przedkładanie ich Inspektorowi nadzoru.
UWAGA 1:
W związku z prowadzeniem robót budowlanych w funkcjonującym budynku należy przewidzieć takie etapowanie prac (np. kondygnacjami, klatkami), aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie obiektu i prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający funkcjonowaniu tego budynku. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektu. Należy utrzymywać temperaturę zgodną z polskimi normami. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektu.
UWAGA 2:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty oraz na utrzymanie wymaganego efektu energetycznego (w rozumieniu utrzymanie osiągniętych i wymaganych parametrów technologicznych i technicznych) na okres min 60 m-cy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru.
IV. Informacje dodatkowe:
1) Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach Działania 1.3 Poddziałanie 1.3.1 "Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej".
2) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, które są przewidziane do realizacji przez robotników. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia zawiera punkt VI Zaproszenia do udziału w negocjacjach.
3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45331000-6,
45311100-1,
45311200-2,
45316100-6,
45310000-3,
45311000-0,
45315700-5,
45317000-2,
45332200-5,
45332400-7,
45332200-6,
45331100-7,
45332200-5,
45332400-7,
45331110-0,
45331200-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie na wykonanie Zadania B: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko" w trybie przetargu
nieograniczonego zostało wszczęte w dniu 30.08.2017 r. ogłoszeniem o zamówieniu nr 579174-N-2017. Termin składania ofert został
wyznaczony na dzień 14.09.2017 r. i zmieniony ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 500027142-N-2017 z dnia 12.09.2017 r. na dzień
19.09.2017 r. W terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta i postępowanie zostało unieważnione. Wobec powyższego spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
DRILL-BUD Natan Biernacki,
drillbudbiernacki@gmail.com,
ul. Toruńska 77,
62-600,
Koło, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.