Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-13
Ogłoszenie nr 500042798-N-2017 z dnia 13-10-2017 r.
1 Regionalna Baza Logistyczna: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, papieru do drukarek oraz etykiet
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559208-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500008910-N-2017, 500009683-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
1 Regionalna Baza Logistyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 320927404,
ul. ul. Ciasna
7,
78-601
Wałcz, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
26 1472184, e-mail
1rblog.szp@ron.mil.pl, faks
26 1472184.
Adres strony internetowej (url): 1rblog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych, papieru do drukarek oraz etykiet
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):76/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, papieru do drukarek oraz etykiet zgodnie z zestawieniem asortymentowo - ilościowym oraz wymaganiami zawartymi w "Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz zgodnie z "Opisem przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30100000-0
Dodatkowe kody CPV: 30192113-6, 30125110-5, 30124300-7, 30199760-5, 30197630-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa papieru do drukarek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64178.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "TORIS - PAPIER" Arkadiusz Tokarewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
77556.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
300176.86
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MULTIKOM" Adam Papierski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
321452.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu o udzielenie zamówienia do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta.Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany był na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie unieważnić, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa etykiet |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu o udzielenie zamówienia do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta.Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany był na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie unieważnić, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Budowa ul. Podgórnej na odcinku od skrzyżowania z DK22 - (Al. Zdobywców Wału Pomorskiego) do Placu Polskiego
- Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Nadleśnictwa Wałcz (Szkółka leśna) II postępowanie
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2024/2025 - przewozy regularne
- Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Wałczu
- Usługa cateringu - zbiorowego żywienia dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych, papieru, kopert oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek , urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
- zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i nośników danych.
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- Dzierżawa i serwis kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.