To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-13
Ogłoszenie nr 500043041-N-2017 z dnia 13-10-2017 r.
Miasto Bielsk Podlaski: Budowa placu zabaw z siłownią
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554215-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Bielsk Podlaski, Krajowy numer identyfikacyjny 5065898200000,
ul. ul. Kopernika
1,
17100
Bielsk Podlaski, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-85 73 18 100, e-mail
zp@bielsk-podlaski.pl, faks
0-85 73 18 150.
Adres strony internetowej (url): www.bielsk-podlaski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw z siłownią
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Izp.271.42.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw dla dzieci oraz siłowni zewnętrznej na terenie Parku Królowej Heleny, zlokalizowanego na działce o nr geod. 2995 w obrębie 3 Bielsk Podlaski, położonej przy ul. Kopernika w Bielsku Podlaski w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa placu zabaw z siłownią". 2. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie placu zabaw dla dzieci i siłowni zewnętrznej. 3. Teren przeznaczony pod inwestycję znajduje się w strefie konserwatorskiej miasta. 4. Zamierzenie budowlane realizowane będzie jako nowoprojektowany plac zabaw oraz siłownia zewnętrzna na terenie otwartym parku miejskiego na łącznej powierzchni ok. 850 m2, w tym: 1) powierzchnia przeznaczona pod utworzenie placu zabaw - ok. 450 m2 a) strefa placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej (piasek drobny), na których zostaną zainstalowane urządzenia zabawowe - ok. 250 m2, b) strefa zabawowa o nawierzchni trawiastej - ok. 200 m2, 2) powierzchnia do zagospodarowania pod potrzeby siłowni zewnętrznej - ok. 400 m2. 5. Przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym projekt zagospodarowania terenu, uwzględniający rozmieszczenie urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz terenów zielonych i innych elementów, będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskać akceptację na użyte materiały i urządzenia. 6. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) wykonać dokumentację projektowo-kosztorysową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne, zezwalające na rozpoczęcie robót, 2) dostarczyć i dokonać montażu urządzeń zgodnie z dokumentacja projektową, 3) wykonać roboty budowlane, 4) uzyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania, 5) przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, dotyczące sposobu użytkowania urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej. 7. Dokumentacja projektowa musi zawierać: 1) część opisową, 2) dokumentację rysunkową obejmującą następujące rysunki: a) projekt zagospodarowania terenu - zwymiarowanie rzutu placu zabaw z naniesieniem urządzeń zabawowych oraz siłowni zewnętrznej z urządzeniami do ćwiczeń (należy zwymiarować strefy bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń) oraz pozostałymi elementami tj. tereny zielone, dojścia, tablice informacyjne, b) projekt nawierzchni bezpiecznej przy urządzeniach placu zabaw (piasek drobny) i siłowni zewnętrznej (drobny żwir o frakcji 2-4mm), c) przekroje konstrukcyjne poszczególnych nawierzchni, d) wykaz wyposażenia wraz z kartami technicznymi i aktualnymi certyfikatami zgodności z normami PN-EN 1176 części 1-11, e) instrukcje użytkowania i konserwacji dla wszystkich zaprojektowanych urządzeń. 8. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: 1) projekt zagospodarowania terenu - 5 egz., 2) projekt budowlano-wykonawczy - 5 egz., 3) kosztorys inwestorski - 2 egz., 4) przedmiar robót - 2 egz., 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz., 6) wersję elektroniczną ww. dokumentacji - 1 egz. 9. Wykaz elementów wyposażenia placu zabaw: 1) huśtawka wagowa na dwóch sprężynach - 1 szt., 2) drabinka - 1 szt., 3) sprężynowiec pojedynczy (np. samochód, konik, motor, lew) - 2 szt., 4) karuzela z oparciem - 1 szt., 5) zjeżdżalnia - 1 szt., 6) pomost wiszący - 1 szt., 7) ścianka wspinaczkowa - 1 szt., 8) tablica informacyjna z regulaminem - 1 szt., 9) nawierzchnie: a) nawierzchnia bezpieczna z piasku drobnego (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych), b) nawierzchnia trawiasta (dotyczy pozostałego terenu). 10. Wykaz elementów wyposażenia siłowni zewnętrznej: 1) urządzenie do ćwiczeń "biegacz" - 1 szt., 2) urządzenie do ćwiczeń "orbitrek" - 1 szt., 3) urządzenie do ćwiczeń "twister" - 1 szt., 4) urządzenie do ćwiczeń "wahadło" - 1 szt., 5) urządzenie do ćwiczeń "podciąg górny" - 1 szt., 6) urządzenie do ćwiczeń "wyciskacz siedzący" - 1 szt., 7) urządzenie do ćwiczeń "podciąg nóg z drabinką" - 1 szt., 8) urządzenie do ćwiczeń "koła tai chi" - 1 szt., 9) tablica informacyjna z regulaminem - 1 szt., 10) nawierzchnie: - nawierzchnia bezpieczna: drobny żwir o frakcji 2-4 mm lub inna nawierzchnia bezpieczna, zaakceptowana przez Zamawiającego (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń do ćwiczeń), - nawierzchnia trawiasta (dotyczy pozostałego terenu). 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 12. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie prac (czynności): montaż urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 ze zm.). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV: 37535200-9, 37410000-5, 45212140-9, 45112720-8, 45233200-1, 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
90000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WERAN Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
114267.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa systemu sterowania do kotłów Pyrot 540 - powtórka II
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





