To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-28
Ogłoszenie nr 500043728-N-2018 z dnia 28-02-2018 r.
Zakład Karny w Stargardzie: Dostawy makaronu, ryżu, kaszy jęczmiennej, mąki pszennej, kaszy manny, płatków owsianych, mąki ziemniaczanej, kaszy gryczanej, kaszy pęczak, kuskus dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Szczecińskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509069-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Areszt Śledczy w Międzyrzeczu, ul. Młyńska 21, 66-300 Międzyrzecz, NIP 596-10-60-891, Emil Adamczuk, tel. 95 7427511.
2. Zakład Karny w Goleniowie, ul. Grenadierów 66, 72-100 Goleniów, NIP 856-12-38-826, Adam Różański, tel. 91 4667903.
3. Zakład Karny w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, NIP 599-12-29-662, Anna Kotowicz, tel. 95 7334535 i w OZ Słońsk Rafał Hołownia, tel. 95 7572281.
4. Zakład Karny w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard, NIP 856-12-70-876, Adam Jurkiewicz, tel. 91 4326649.
5. Zakład Karny w Stargardzie, ul. Aleja Żołnierza 42, 73-110 Stargard, NIP 854-14-69-238, Tomasz Karmelski, tel. 91 5763163.
6. Areszt Śledczy w Szczecinie, ul. Kaszubska 28, 70-226 Szczecin, NIP 852-11-54-230, Agnieszka Polis, tel. 91 4809152.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Stargardzie, Krajowy numer identyfikacyjny 000320420,
ul. Al. Żołnierza
42,
73-110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
915 763 160, e-mail
dkw_stargard@sw.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zakład Karny w Stargardzie został wyznaczony do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania na rzecz jednostek podległych OISW w Szczecinie. Postępowanie zostało przeprowadzone w oparciu o pełnomocnictwa do przeprowadzenia postępowania oraz zapotrzebowania asortymentu ujętego w kartach zamówienia.
Umowa została zawarta przez Dyrektora Zakładu Karnego w Stargardzie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy makaronu, ryżu, kaszy jęczmiennej, mąki pszennej, kaszy manny, płatków owsianych, mąki ziemniaczanej, kaszy gryczanej, kaszy pęczak, kuskus dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Szczecińskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2232.001.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I 1.Makaron świderek - opakowanie max. 50 kg - 23 400 kg, PN-87/A-74131. 2.Makaron nitka - opakowanie max. 50 kg - 5 450 kg, PN-87/A-74131. 3.Makaron łazanka - opakowanie max. 50 kg - 10 600 kg, PN-87/A-74131. 4.Makaron spaghetti - opakowanie max. 50 kg - 1 700 kg, PN-87/A-74131. Część II 1.Ryż łuskany - opakowanie max. 50 kg - 24 400 kg - PN-A-74220. 2.Kasza jęczmienna - opakowanie max. 50 kg - 17 900 kg - PN-87-74203. 3.Mąka pszenna - opakowanie max. 50 kg - 22 500 kg - PN-A-74022. 4.Kasza manna - opakowanie max. 50 kg - 5 500 kg - PN-88/A-74036. 5.Płatki owsiane - opakowanie max. 50 kg - 4 350 kg - PN-82/A-74037. 6.Mąka ziemniaczana - opakowanie max. 50 kg - 3 150 kg - PN-93/A-74710. 7.Kasza gryczana - opakowanie max. 50 kg - 3 200 kg - PN-76/A-74204. 8.Kasza pęczak - opakowanie max. 50 kg - 5 200 kg - PN-60/A-74202. 9.Kasza kuskus - opakowanie max. 20 kg - 800 kg - PN-87-74203.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15851100-9, 15611000-4, 15613100-9, 15612100-2, 15613380-5, 15620000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawy makaronu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63942.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa JARO Jarosław Lorke
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67139.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawy ryżu, kaszy jęczmiennej, mąki pszennej i ziemniaczanej, kaszy gryczanej, kaszy pęczak i kuskus. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
142356.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa JARO Jarosław Lorke
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149700.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
- Likwidacji wyrw i wyboi w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Stargardzkiego
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
- "Ochrona sprzętu budowlanego w budowach realizowanych przez Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie na terenie RDLP Szczecin"
- Utrzymanie terenów zielonych
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mrożonek
- Dostawa artykułów spożywczych do szkół Gminy Gniezno _1
- Artykuły sypkie ( 1 /2025 )
- Dostawy margaryny i oleju roślinnego oraz produktów przemiału ziarna
- Dostawa artykułów spożywczych: przyprawy, dodatki gastronomiczne, produkty zbożowe, artykuły strączkowe, dżem i marmolada, cukier, mąka pszenna
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.