To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-17
Ogłoszenie nr 500044200-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.
Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie: Dostawa sprzętu urządzeń, komputerów i oprogramowania w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Kadry dla gospodarki Działanie 2.4 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie 2.4.1. Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585959-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500026487-N-2017, 500030095-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 000192755,
ul. Żołnierska
15,
10-558
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895279787, 895279787 w.214, e-mail
z.nowicka@zsbolsztyn.pl, lemanski.pawel@zsbolsztyn.pl, faks
89 527 67 94.
Adres strony internetowej (url): http://www.e-bip.pl/start/23262
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu urządzeń, komputerów i oprogramowania w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZ.271.28.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego dla uczestników projektu pn. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: 1) Część 1 - obejmująca dostawę urządzeń - przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje w szczególności: a) dostawę pilarki taśmowej ze stołem bocznym i podawczo-odbiorczym - 1 szt; b) dostawę automatycznej ostrzarki noży strugarskich - 1 szt. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ. d) Wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim e) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: Kod CPV: 43812000-8 - Piły, 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna, 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne,. 2) Część 2 - obejmująca dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania - przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje w szczególności: a) dostawę komputerów PC wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 6 szt., b) dostawę monitorów - 6 szt., c) dostawę komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym- 3 szt. d) dostawę oprogramowania do modelowania 3D z licencją na okres 1 roku dla jednostek edukacyjnych - 6 licencji e) Silnik renderujący z licencją programu: - 6 szt wraz z nośnikami f) " Klucz sprzętowy USB " - 6 szt. g) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ, h) Wymienione w załączniku nr 2 sprzęt komputerowy, oprogramowanie systemowe, pozostały sprzęt elektroniczny oraz okablowanie muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, i) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 30213000-3 - komputery osobiste, 30213100-6 - komputery przenośne, 48624000-8 - pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC), 30241000-0 - oprogramowania komputerowe, 48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD), 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego, 48931000-3- Pakiety oprogramowania szkoleniowego, 30237200-1 - akcesoria komputerowe., 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na sprzęt elektroniczny jakościowo równoważny pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych w stosunku do wskazanych w SIWZ (załącznik nr 3 do ) oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych, 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania 6) Funkcjonalności
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 43812000-8
Dodatkowe kody CPV: 43810000-4, 42652000-1, 30213000-3, 30213100-6, 48624000-8, 30241000-0, 48321000-4, 48190000-6, 48931000-3, 30237200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa urządzeń |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie na realizację części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu nie została złożona żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54846.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IT Serwis Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57386.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w 2024 r
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.