To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-10
Chełm: Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Skarbowego w Chełmie
Numer ogłoszenia: 500044 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 437432 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chełmie, ul. Obłońska 20A, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5650201 do 08, faks 082 5643331.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Skarbowego w Chełmie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Skarbowego w Chełmie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, opłacane za pomocą opłaty z dołu lub przy użyciu maszyny do frankowania. Usługi te powinny być świadczone z uwzględnieniem zasad doręczeń wynikających z przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, Kodeksu postępowania administracyjnego. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe ( t.j. Dz. U. z 2008r., Nr 189, poz. 1159 ze zm. ). Przedmiot zamówienia obejmuje także usługę umowną polegającą na odbiorze z siedziby Zamawiającego przesyłek listowych przeznaczonych do nadania oraz doręczaniu Zamawiającemu wszystkich przychodzących za pośrednictwem Wykonawcy przesyłek pocztowych. 2. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy zaliczyć: a) usługi pocztowe w obrocie krajowym dla przesyłek listowych o wadze do 2000 g oraz paczek pocztowych do 10 kg i przesyłek zagranicznych o wadze do 1000 g w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania, b) doręczanie zwrotów przesyłek listowych nie doręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz zwrot potwierdzeń odbioru do siedziby Zamawiającego, c) odbiór z siedziby Zamawiającego przesyłek listowych przeznaczonych do nadania oraz doręczanie Zamawiającemu wszystkich przychodzących za pośrednictwem Wykonawcy przesyłek pocztowych. 3.Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: 1) Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a) przesyłki listowe nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, w obrocie krajowym i zagranicznym; b) przesyłki listowe rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii oraz najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym; c) paczki pocztowe niebędące przesyłkami najszybszej kategorii oraz najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym. 4.Dane podane w Załączniku nr 2 do SIWZ odnoszące się do szacunkowych ilości przesyłek/zwrotów/usług mają charakter szacunkowy, zostały określone na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy ( tj. od listopada 2011 do października 2012r. ) w celu obliczenia wartości oferty i nie są ilościami zobowiązującymi Zamawiającego, a także nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadania przesyłek w podanych ilościach. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek oraz zwrotów w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowe ilości przesyłek/zwrotów/usług (określone w Załączniku nr 2 do SIWZ ) nie zostaną w pełni wykorzystane do terminu zakończenia umowy. Minimalna wartość zamówienia, która zostanie zlecona Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia w okresie 12 miesięcy wynosi 150 000 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ). 5.Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą, na podany adres bądź wskazany adres skrytki pocztowej. 6.Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru) na stronie adresowej przesyłki. 7.Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci nadruku na kopercie lub odcisku pieczęci o treści ustalonej przez Wykonawcę. 8.Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje możliwości dołączania przez Zamawiającego i Wykonawcę, do opakowanych przesyłek przekazanych przez Zamawiającego, jakichkolwiek przedmiotów wpływających na wagę przesyłki oraz cenę usługi. 9.Zamawiający będzie korzystał z własnych wzorów druku potwierdzenia odbioru - Załącznik Nr 3a i 3b do SIWZ. 10.Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie pocztowych książek nadawczych. 11.Przesyłki nierejestrowane i paczki nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowo-wartościowego nadanych przesyłek. 12.Pocztowe książki nadawcze sporządzane będą w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 13.Wykonawca zobowiązany będzie: 1) doręczać wszystkie przychodzące za jego pośrednictwem przesyłki pocztowe i zwracać niedoręczone przesyłki pocztowe oraz potwierdzenia odbioru do siedziby Zamawiającego nie później niż do godziny 9.00 każdego dnia roboczego ( od poniedziałku do piątku ), 2) odbierać w siedzibie Zamawiającego przesyłki do doręczenia w godzinach 11.00-11.30 każdego dnia roboczego ( od poniedziałku do piątku ). 14.Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 15.Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 16.Wszelkie oznaczenia (numery nadawcze) przesyłek rejestrowanych muszą być zapewnione na przesyłkach przez Wykonawcę. 17.Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 18.Wykonawca powinien posiadać odpowiednią liczbę placówek zdawczoodbiorczych. W celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki placówki winny być czynne we wszystkie dni robocze, co najmniej 5 dni w tygodniu. 19.Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia: 1) w dniu następnym, jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii; 2) w dniu następnym, jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 20.Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. 21.Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 22.Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednie przepisy ustawy Prawo Pocztowe. 23.Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Faktury będą płatne w terminie 21 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionych/ej faktur/y. 24.Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje realizowane będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa m.in.: 1) Ustawa z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (j. t. Dz. U. Nr 189 z 2008 r., poz. 1159, z późn. zm.); 2) ustawa Ordynacja podatkowa; 3) Kodeks postępowania administracyjnego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POCZTA POLSKA S.A., ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 359345,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 358780,65
Oferta z najniższą ceną: 358780,65 / Oferta z najwyższą ceną: 358780,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia PZ dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Naprawa kamery termowizyjnej chłodzonej Flir Ranger HRC-S
- Utrzymanie kanałów burzowych na terenie miasta Chełm
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Chełm
- Dostawa części zamiennych oraz materiałów bieżących do statków powietrznych PANS w Chełmie - II edycja
- Sukcesywne dostawy wędlin drobiowych i mięsa drobiowego do Zakładu Karnego w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie kraj i zagr dla ZDW w Olsztynie i jedn terenowych w zak przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, na okres 4 l.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek listowych oraz paczek pocztowych, a także świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich zwrotów w okresie do 28.02.2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasta Brodnicy - Urzędu Miejskiego w Brodnicy
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla AGH - DE-dzp.272-022/25
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.