eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Renowacja Kościoła Wniebowzięcia NMP w Nysie etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-18

Ogłoszenie nr 500045009-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.

Starostwo Powiatowe w Nysie: Renowacja Kościoła Wniebowzięcia NMP w Nysie etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572821-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500018241-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Nysie, Krajowy numer identyfikacyjny 53141222000000, ul. Piastowska 33, 48-300 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 085 065, e-mail zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl, faks 774 085 065.
Adres strony internetowej (url): http://bip.spnysa.nv.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Renowacja Kościoła Wniebowzięcia NMP w Nysie etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IP.272.2.31.2017.RM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Renowacja Kościoła Wniebowzięcia NMP w Nysie - etap I. Przedmiot zamówienia - Renowacja portyku Kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Nysie przy Rynku Solnym ( dz. Nr 58 k.m.33). Zakres robót: Etap I Wykonanie remontu i wzmocnienia portyku 1. Balustrada marmurowa do renowacji - około 4 tralki na 1mb, wys. tralki ok. 0,7m suma= 10,21 mb w ilości 1 kpl. 2. Balustrada marmurowa do odtworzenia - około 10 szt. tralek+ cokół + pochwyt, suma = 2,87 mb w ilości 1 kpl. 3. Odtworzenie szyszki wg wzoru z balkonu wym. około 0,5 * 0,3 * 0,3 m w ilości 1 kpl. 4. Odtworzenie słupka środkowego - wym. około 0,7 *03*0,3 m w ilości 1 kpl. 5. Rzeźby marmurowe do renowacji - rzeźby na balustradzie na balkonie ok. 2 m2 jedna, wymiary 1,14* 0,41*0,41 m - sztuk 7 - 1 kpl. 6. Głowica kolumny do renowacji - 4 większe ( wym. ok. 0,70 * 0,70* 0,70 m), 4 mniejsze ( wym. ok. 0,60 * 0,60*0,60 m) sztuk 8 - 1 kpl. 7. Kolumny marmurowe wraz z podstawami do renowacji o średnicy około 0,5 m i wys. 4,30 m, pow. 6,8 m2/kolumnę, sztuk 4 - 1 kpl. 8. Schody blokowe do renowacji i ponownego ułożenia wg. rysunku inwentaryzacji- rozebranie, renowacja i ponowne ułożenie schodów na płycie żelbetowej, 42 mb - 1 kpl. 9. Fundament pod schody - wykonanie podbudowy z chudego betonu na gruncie, montaż deskowania, montaż zbrojenia, ułożenie betonu, 3,0761 m3 w ilości 1 kpl. 10. Naprawa płyty balkonowej wg. rysunków szczegółowych - odkucie warstwy spadkowej na płycie balkonowej, odwiercenie wiertnicą gniazd w ścianie pod osadzenie dwuteowników, oczyszczenie powierzchni, ułożenie dwuteowników, zabetonowanie gniazd, ułożenie betonu o grubości 12 cm na płycie balkonowej, po związaniu i osiągnieciu wymaganej wytrzymałości betonu - wywiercenie otworów na głębokość 21 cm w siatce 30*30 cm mijankowo, osadzenie kotew z prętów zbrojeniowych w żywicy , zamknięcie otworów po kotwach, wyprofilowanie spadków balkonu w ilości 1 kpl. 11. Renowacja pozostałych elementów z marmuru (103,86 m2) w ilości 1 kpl. 12. Renowacja posadzki marmurowej (15,7 m2) w ilości 1 kpl. 13. Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 10 m (również na schodach) na powierzchni 120,0 m2, 14. Czas pracy rusztowań grupy 1 (poz.: 3,4,5,6,7,10,11,13), 15. Daszki ochronne ciągłe wolnostojące nad przejściami dla pieszych o konstrukcji drewnianej na powierzchni 48,0 m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Projekt techniczny, 3) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 4) Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonym przedmiarze robót poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Wykonawca uzyska na własny koszt wszelkie wymagane prawem, a niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zezwolenia., 4) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami (ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2016r.poz. 1987), 5) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby realizacja usługi dostosowana była do potrzeb wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220569.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALTA SP. Z O. O.
Email wykonawcy: alta.malinowski@gmail com
Adres pocztowy: Grota Roweckiego 168
Kod pocztowy: 52-214
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 182073.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 182073.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 369146.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Przygotowanie warsztatowe detali architektonicznych

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.