Ogłoszenie z dnia 2017-10-18
Ogłoszenie nr 500045159-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.
Lublin: Remont pomieszczeń i termomodernizacja pawilonu dydaktycznego WEiI
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44089-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 56468-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 79773-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Lubelska, Krajowy numer identyfikacyjny 000001726,
ul. ul. Nadbystrzycka
38D,
20-618
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
(81)5384103, e-mail
bzp@pollub.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń i termomodernizacja pawilonu dydaktycznego WEiI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP/PN/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Modernizacja pawilonu dydaktycznego Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej w dwóch zadaniach" "Zadanie 1 Remont pomieszczeń w ramach przebudowy pawilonu dydaktycznego Wydziału Elektrotechniki i Informatyki "Zadanie 2 Termomodernizacja pawilonu dydaktycznego Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36B w Lublinie
II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45300000-0,
45321000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
08.05.2017 DO 24.01.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
konieczność zmiany umowy wyniknęła ze zmiany miejsca zasilania oraz potrzeby zmiany sposobu rozliczania budynków a wynika faktu zwiększenia mocy przyłączeniowej budynków pawilonu dydaktycznego Wydziału Elektrotechniki i Informatyki i studium "W-F"".
zakres zmiany :
§ 1.
Działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 t.j. z dnia 2015.12.22 z późn. zm.), Strony postanawiają dokonać następujących zmian w umowie na roboty budowlane nr BZP/17/2017 z dnia 08.05.2017 r. - zwanej dalej Umową:
1. § 1 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Przedmiotem Umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na realizacji inwestycji pn.:
Modernizacja pawilonu dydaktycznego Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej w następujących zadaniach:
a) Zadanie 1 Remont pomieszczeń w ramach przebudowy pawilonu dydaktycznego Wydziału Elektrotechniki i Informatyki
b) Zadanie 2 Termomodernizacja pawilonu dydaktycznego Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36B w Lublinie
c) Zadanie 3 Budowa linii zasilającej w energię elektryczną budynku pawilonu dydaktycznego WEiI z budynku CiiZT,
d) Zadanie 4 Budowa linii zasilającej w energię elektryczną budynku CS z budynku CIiZT
dalej zwany "Przedmiotem Umowy".
2. § 3 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Strony ustalają, że Wykonawca wykona Przedmiot Umowy w terminie do dnia Zadanie 1 - do 05.01.2018 r. , Zadanie 2 do 24.01.2018 r, Zadanie 3 do 24.01.2018 r., Zadanie 4 do 24.01.2018 r. Zgłoszenie gotowości do Odbioru Końcowego Przedmiotu Umowy Wykonawca musi dokonać na co najmniej 14 dni przed terminem wykonania Przedmiotu Umowy. W terminie wykonania Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać w całości zakres robót objęty Umową, przekazać Zamawiającemu oświadczenie Kierownika Budowy, że roboty stanowiące Przedmiot Umowy zostały ukończone oraz uzyskać i przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty określone w Umowie. Wykonawca na własny koszt zapewni i dostarczy wszelkie materiały niezbędne do wykonania Umowy."
3. § 7 ust. 2 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Zamawiający wymaga zapewniania w zakresie Zadań 1-4 przez cały okres obowiązywania Umowy zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w "Wykazie czynności realizowanych w oparciu o umowę o pracę" - stanowiącym załącznik do SIWZ."
4. § 9 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Strony ustalają, że za należyte wykonanie przez Wykonawcę całości świadczeń i obowiązków składających się na Przedmiot Umowy, Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy ryczałtowe wynagrodzenie w kwocie 2 822 361,00 zł [ słownie: dwa miliony osiemset dwadzieścia dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt jeden zł ] netto plus podatek VAT według stawki 23% w kwocie: 649143,03 zł , co daje wynagrodzenie brutto w kwocie: 3471504,03 zł [słownie: trzy miliony czterysta siedemdziesiąt jeden tysięcy pięćset cztery 03/100 zł.], w tym:
Lp. Zadanie Wartość (netto)
Wartość (brutto)
1 Zadanie 1 1798073,17 2211630,00 zł
2 Zadanie 2 882926,83 1086000,00 zł
3 Zadanie 3 108429,00 133367,67 zł
4 Zadanie 4 32932,00 40506,36
RAZEM: 3 471 504,03 zł brutto
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa samochodu dla KOWR OT w Lublinie - LUB.WOP.260.5.2024
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Janowiec- Góra Puławska. Koncepcja Programowo- Przestrzenna.
- Dostawa z montażem mebli laboratoryjnych
- DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB KLINICZNEGO ODDZIAŁU NEFROLOGII, TRANSPLANTOLOGII I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
- Postępowanie na dostawę materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych, artykułów hydraulicznych, baterii, akumulatorów, soli w tabletkach, podchlorynu sodu, wkładów filtrujących
- Dostawa urządzeń drukujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi, oprogramowaniem do druku na kartach plastikowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Brześciu Kujawskim
- "Przebudowa i adaptacja części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Nowych Piekutach"
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach C i D+E Ośrodka Psychiatrycznej i Odwykowej Opieki Zdrowotnej w Legnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.