eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z postaciami "EKO Łobuziaków" oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-19

Ogłoszenie nr 500045808-N-2017 z dnia 19-10-2017 r.

Miasto Katowice: Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z postaciami "EKO Łobuziaków" oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574287-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Katowice, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Młyńska 4, 40098 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 32 2593302, e-mail bzp@um.katowice.pl, faks 48 327 054 949.
Adres strony internetowej (url): www.katowice.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z postaciami "EKO Łobuziaków" oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.99.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I A. Piórnik "saszetka"- 2500 szt. Opis: Rozmiar przedmiotu: min 210 x 100mm, materiał PVC. Piórnik zapinany na zamek błyskawiczny Znakowanie postaciami Ekołobuziaków wg załączonej grafiki, zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Znakowanie metodą termotransferu lub inną zapewniającą wysoką trwałość, jednostronne, kolor nadruku czarny. Rozmiar nadruku: 90 x 50 mm. Kolory: niebieski, jasnozielony, żółty, czerwony proporcjonalnie w każdym z kolorów. Pakowane po 100szt. Opakowanie zbiorcze - pudełko o masie do 10 kg liczonej wraz zawartością, opisane ilościowo. B. Kredki drewniane z temperówką - 2500 szt. Opis: Drewniane kredki w sześciu kolorach. Długość kredek min. 8 cm. Całość zapakowana w tekturową tubę, zamykaną plastikowym transparentnym zamknięciem zawierającym temperówkę. Wymiary tuby: wysokość min. 100mm średnica min. 27mm. Znakowanie logo Ekołobuziaków wg załączonej grafiki zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Znakowanie metodą tampodruku w orientacji poziomej, minimalna wielkość znakowania 10mmx50mm C. Długopis metalowy- 3000 szt. Opis: Materiał: aluminium. Wymiar: min. 135 x 10 mm, waga około 17g, wkład w kolorze niebieskim. Kolory długopisów: niebieski, zielony, czarny, żółty, brązowy w proporcjonalnych ilościach. Znakowane logo Ekoodpowiedzialnie wg załączonej grafiki zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Znakowanie jednostronne odporne na ścieranie, wykonane techniką laserową lub inną zapewniającą wysoką trwałość. wielkość znakowania: ok. 55x6mm, Pakowane po 50 szt. Opakowanie zbiorcze - pudełko o masie do 10 kg liczonej wraz zawartością, opisane ilościowo. Część II A. Parasol - 200 szt. Opis: Rozmiar przedmiotu: średnica czaszy po rozłożeniu co najmniej 100 cm, długość powyżej 80cm. Drewniany trzon w kolorze rączki, metalowe szprychy, 8-panelowe poszycie z poliestru 190 lub grubszego, drewniana rączka z zaokrąglonym uchwytem, drewniane kolce, pasek do zapinania z rzepem. Kolor: granatowy. Znakowanie logo Katowic z napisem Ekoodpowiedzialnie, kolor znakowania: biały, wielkość min. 20x15cm, metoda nadruku: sitodruk lub inna metoda odporna na warunki atmosferyczne. Opakowanie zbiorcze - pudełko o masie do 10 kg liczonej wraz zawartością, opisane ilościowo. B. Czapka z daszkiem - 600 szt. Opis: Wykonana z bawełny ok. 165 - 170 g/m2. 5 panelowa czapka dziecięca (obwód 50 - 56 cm) z usztywnianym daszkiem. Materiał: 100% bawełna. Regulowane zapięcie na rzep. Dziurki wentylacyjne obszyte w dopasowanym kolorze. Kolorystyka: jasnozielony, niebieski, czerwony, żółty w proporcjonalnej ilości. Nadruk na przednim panelu w kolorze białym, wielkość nadruku co najmniej 80 mm (długość) x 40 mm (szerokość). Wysoka jakość wykonania. Opakowanie zbiorcze - pudełko o masie do 10 kg liczonej wraz zawartością, opisane ilościowo. C. Koc-poduszka 2w1 - 500 szt. Opis: Materiał: poliester. Koc po złożeniu i zapięciu zamkiem błyskawicznym tworzy poduszkę. Wymiary przy rozłożeniu: minimum 170x120cm, wymiary po złożeniu maksymalnie 35x35cm. Kolor: czerwony. Znakowanie metodą haftu komputerowego: wielkość znakowania min. 80x80 mm. wg załączonej grafiki, zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Znakowanie widoczne na wierzchu po złożeniu koca w poduszkę. Każdy pojedynczy koc w opakowaniu. D. Smycz - 2000 szt. Opis: Materiał: poliester. Szerokość 1,5-2cm, długość złożonej smyczy bez karabińczyka 29-40 cm. Karabińczyk metalowy. Wysoka jakość wykonania. Nadruk nieścieralny. Znakowanie - nadruk dwustronny pełen kolor techniką sublimacji dwustronnie drukowana, logo Ekoodpowiedzialnie wg załączonej grafiki, zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Opakowanie zbiorcze - jednostkowe pudełko o masie do 10kg liczonej wraz z zawartością. Gadżety pakowane do pudełek w ilościach obejmujących wielokrotność 10 szt. Opakowanie zbiorcze - pudełko o masie do 10 kg liczonej wraz zawartością, opisane ilościowo. E. Torba na zakupy bawełniana lub lniana - 1000 szt. Opis: Materiał: bawełna, len lub mieszanka tych materiałów, gramatura 120 g/m2, wysoka jakość materiału. Kolor torby - beżowy, écru, vanilla. Torba z uchem o długości całego ucha 70 cm (± 5cm), szerokość ucha nie mniej niż 3 cm, podwójnie przeszyte. Krzyżykowe przeszycia torby przy uchwytach dla wzmocnienia. Wymiary: wysokość 35 cm (± 5 cm), szerokość 40 cm (± 5 cm). Nadruk full color, logo Ekoodpowiedzialnie wg załączonej grafiki, zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Logo wycięte po obrysie, tj. bez tła. Wielkość nadruku 20x20cm. Wysoka jakość znakowania, odporne na ścieranie i spranie. Część III A. Notes z kartonowym długopisem - 1000 szt. Opis: Notes z 80 kartkami i długopisem z kartonu w komplecie. Okładka karton min. 300g, wewnątrz 80 gładkich kartek. Wymiar notesu: ok 105 x 75 mm. Długopis mocowany do notesu za pomocą gumki lub wpuszczany w bloczek z kartkami. Niebieski wkład długopisu. Znakowanie techniką tampodruku, logo Eko Łobuziaków wg załączonej grafiki zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Wielkość znakowania: min. 25 x 55 mm. Opakowanie zbiorcze po 100 szt. B. Notes magnetyczny - 2500 szt. Opis: Notes magnetyczny składający się z nagłówka magnetycznego oraz notatnika. Długość całkowita min. 110mm. Wielkość notatnika: min. 70 (długość) x 50 mm (szerokość), 50 kartek gładkich na tekturowym podkładzie. Nagłówek magnetyczny wykonany z folii magnetycznej o grubości 0,5mm: wymiary widocznej części nagłówka min. 50 x 40 mm. Znakowanie: pełny zadruk strony wierzchniej magnesu wg załączonej grafiki zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Pakowane w pojedyncze woreczki. C. Kalendarz trójdzielny standardowy na 2018r. - 300 szt. Opis: Materiał: karton. Wymiary po rozłożeniu: Szerokość: min 310mm, długość: min. 800 mm. Wymiary główki drukowanej: min. 200 mm x 300 mm. Druk główki jednostronny full color lakierowany z połyskiem, wg załączonej grafiki, kalendaria klejone. Plastikowe okienko do zaznaczania daty, pakowane w kopertę. Opakowanie zbiorcze - pudełko o masie do 10 kg liczonej wraz zawartością, opisane ilościowo. D. Notes A6 - 1000 szt. Opis: Notatnik w formacie A6 (ok. 140x90x15mm) 100 kartek w linie. Oprawa ze skóry ekologicznej w kolorze czarnym, zaokrąglone brzegi. Notatnik zamykany elastyczną gumką, w środku zakładka z tasiemki. Znakowanie metodą tłoczenia, logo Ekoodpowiedzialnie umieszczone z przodu notesu. Wielkość znakowania min. 50x50mm wg załączonej grafiki zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. E. Torba papierowa - 1000 szt. Opis: Torba wykonana w całości z papieru z recyklingu. Kolor papieru szary/brązowy gładki, gramatura 80g/m2. Skręcane uchwyty w kolorze torby. Wytrzymałość: min. 5kg. Wymiar 240x100x320mm. Znakowanie jednostronne jeden kolor (bez tła), wielkość znakowania min. 150x150mm. Logo "Ekoodpowiedzialnie" wg załączonej grafiki zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Część IV A. Puzzle ramkowe drewniane (9-el) - 500 szt. Opis: Puzzle drewniane w ramce składające się z 9 elementów. Wymiary: 14,5x14,5x0.5cm, materiał: drewno. Nadruk full color na całej powierzchni puzzli metodą tampodruku lub inną wg załączonej grafiki zapewniającą wysoką trwałość. B. Zestaw 4 gier drewnianych w pudełku - 500 szt. Opis: Zestaw czterech gier: szachy, warcaby, domino, mikado w drewnianym pudełku z wysuwanym wieczkiem. Minimalna wielkość pudelka: 165 x 16,5 x 20 mm. Pionki szachowe i kostki domino wykonane z drewna, pozostałe pionki drewniane lub plastikowe. Znakowanie na ścianie bocznej pudełka wykonane techniką graweru, wielkość znakowania: min. 10x50mm C. Skakanka - 500 szt. Opis: Skakanka dziecięca, drewniane uchwyty zwykłe z naniesionym logo. Uchwyt: ø40 x 80 mm. Sznurek nylonowy długość ok 2000 mm. Nadruk min. 10x40mm lub 20x7mm. Znakowanie metodą tampodruku lub inną zapewniającą wysoką trwałość na każdym uchwycie. Znakowanie logo Ekołobuziaków wg załączonej grafiki zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Pakowane w pojedynczy w woreczek. D. Latawiec - 400 szt. Opis: Latawiec w kształcie deltoidu. Szerokość min. 50 cm. Materiał pokrycia: nylon, szkielet z włókna szklanego. Dwa kolorowe ogony o długości 3m każdy. Linka holownicza o dł. ok. 30m nawinięta na uchwyt z tworzywa sztucznego. Kolor zielony z nadrukiem logo Ekołobuziaków wg załączonej grafiki zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Nadruk min. 20 cm długości wg załączonej grafiki zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Pakowany w pojedyncze etui. Część V A. Powerbank - 350 szt. Opis: Pojemność nie mniejsza niż 2200mAh, materiał: drewno, Rozmiar: min. 90 (długość) x 21 (wysokość) x 21 mm (Szerokość), znakowanie metodą graweru laserowego w orientacji poziomej. Wskaźnik naładowania. minimalna wielkość znakowania 10x50mm z jednej strony produktu, logo Ekoodpowiedzialnie wg załączonej grafiki zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. W zestawie kabel USB z wtyczką Micro-USB (długość, ok. 25 cm), cały zestaw zapakowany w tekturowe pudełko. Nadruki na zamawianych gadżetach mają być czytelne, estetyczne, bez ubytków i zniekształceń, odporne na działanie promieni UV. Koszt przygotowania matryc, wzorników itp. do wykonania nadruków (wg wzorów przedstawionych przez zamawiającego) leży po stronie Wykonawcy. Projekty nadruków muszą być wykonane zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic - dostępny pod linkiem: https://www.katowice.eu/SiteAssets/miasto/o-mie%c5%9bcie/strategia-promocji-miasta/SIWK.pdf. Opakowania zbiorcze muszą zawierać widoczne oznakowanie ilości i rodzaju zapakowanego gadżetu. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczenia towaru własnym transportem, na swój koszt, b) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć gadżety do magazynu UM Katowice przy Rynku 1 (piwnica PA 18) po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym daty i godziny dostawy. Dostawa może odbywać się tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 14.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Piórnik, Kredki, Długopis

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15520.33
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROMOBAY Brzoskowski, Kamaj Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowiańska 55 c
Kod pocztowy: 61-664
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19090
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25830
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Parasol, czapka z daszkiem, Koc-poduszka, Smycz, Torba na zakupy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24200
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Myśliwska 68
Kod pocztowy: 30-718
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29766
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29766
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42445
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Notes z kartonowym długopisem, notes magnetyczny, kalendarz, notes A6, Torba papierowa,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14843.90
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 11/10
Kod pocztowy: 35-030
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18258
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18258
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38130
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Puzzle, Zestaw gier, Skakanka, Latawiec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22300
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Myśliwska 68
Kod pocztowy: 30-718
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27429
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27429
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38376
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Powerbank

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8368.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Top Arts Artur Jezierski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 88/13
Kod pocztowy: 40-992
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10293.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10293.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15730.47
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj


INNE PRZETARGI Z KATOWIC

więcej: przetargi w Katowicach »







Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.