eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Modernizacja Oddziału XI w Budynku Głównym Szpitala przy ul. Dolnej 42" w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziałów Szpitalnych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-02

Ogłoszenie nr 500046058-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.

Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej: "Modernizacja Oddziału XI w Budynku Głównym Szpitala przy ul. Dolnej 42" w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziałów Szpitalnych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598042-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500046864-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 29807000000, ul. ul. Nowowiejska 27, 00665 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 8252031 w. 355, 356, e-mail zamowienia-publiczne@wp.pl, faks 022 8252031 w. 355.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnowowiejski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja Oddziału XI w Budynku Głównym Szpitala przy ul. Dolnej 42" w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziałów Szpitalnych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

20/DZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja Oddziału XI w Budynku Głównym Szpitala przy ul. Dolnej 42" w ramach realizacji zadania pod nazwą: "Modernizacja Oddziałów Szpitalnych". Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją Umowy o dofinansowanie Nr 11//UMWM/02/2017/NW-I-I/D zawartej w dniu 13 lutego 2017 r. Aneksem Nr 1/2017 z dnia 9 czerwca 2017 r., Aneksem Nr 2/2017 z dnia 29 czerwca 2017 r. i Aneksem Nr 3/2017 z dnia 5 października 2017 r. 2. Zakres zadania obejmuje przebudowę Oddziału XI w Budynku Głównym Szpitala przy ul. Dolnej 42 w Warszawie, zgodnie z decyzją nr 399/B/2017 z dnia 19.09.2017 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. W ramach zadania zostaną wykonane roboty ogólnobudowlane związane z przebudową pomieszczeń wraz z modernizacją instalacji elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej. 3. Zakres rzeczowy zadania: 1) Roboty budowlano - montażowe: a) roboty rozbiórkowe; b) roboty konstrukcyjne; c) uzupełnienie ścian i obudowy z płyt g-k i OSB; d) stolarka i ślusarka; e) roboty wykończeniowe: - ściany; - posadzki; - sufity. 2) Instalacje elektryczna i niskoprądowa: a) instalacje elektryczne: - trasy kablowe; - projektowane linie kablowe WLZ; - rozdzielnice; - osprzęt elektroinstalacyjny; - oprawy: - oprawy oświetlenia ogólnego; - oprawy oświetlenia ewakuacyjnego; - pomiary. - oprzewodowanie; - połączenia wyrównawcze. 3) Instalacje teletechniczne: a) trasy kablowe; b) instalacja teleinformatyczna; c) instalacja telewizji dozorowej CCTV; d) instalacja systemu sygnalizacji pożaru SSP. 4) Instalacje sanitarne: a) instalacja wodociągowa; b) instalacja hydrantowa; c) instalacja kanalizacji sanitarnej; d) instalacja c.o.; e) instalacja klimatyzacji; f) instalacja wentylacji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 9 do SIWZ: 1) Ekspertyza Techniczna Stanu Ochrony Przeciwpożarowej Oddziału XI Budynku Głównego Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Dolnej 42 w Warszawie 2) Inwentaryzacja 3) Projekt Budowlany - Branża Architektoniczno - Konstrukcyjna 4) Projekt Budowlany - Branża Elektryczna i Telekomunikacyjna 5) Projekt Budowlany - Branża Sanitarna 6) Projekt Wykonawczy - Branża Architektoniczno - Konstrukcyjna 7) Projekt Wykonawczy - Branża Elektryczna i Telekomunikacyjna 8) Projekt Wykonawczy - Branża Sanitarna 9) STWIOR - Branża Architektoniczno - Konstrukcyjna 10) STWIOR - Branża Elektryczna i Telekomunikacyjna 11) STWIOR - Branża Sanitarna 12) Przedmiar robót - Branża Architektoniczno - Konstrukcyjna 13) Przedmiar robót - Branża Elektryczna i Telekomunikacyjna 14) Przedmiar robót - Branża Sanitarna. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wymiana całej instalacji elektrycznej łącznie z wymianą tablic bezpiecznikowych, - wymiana wszystkich elementów oświetlenia, - wykonanie instalacji teletechnicznej, alarmowej, komputerowej oraz monitoringu oddziału, - wymiana instalacji zimnej i ciepłej wody, kanalizacji z przyłączeniem się do instalacji usytuowanej poniżej i powyżej pomieszczeń oddziału, - naprawa tynków ścian i sufitów, - modernizacja systemu ogrzewania oddziału, - wykonanie podłóg: zerwanie starej podłogi, luźnego podłoża, wykonanie nowego podłoża oraz ułożenie nowej wykładziny podłogowej termozgrzewalnej, - wykonanie naprawy podłóg i ścian w sanitariatach i łazienkach: zerwanie zniszczonych płytek glazury i terakoty, wykonanie nowego podłoża ze szczelnym zabezpieczeniem przeciwwilgotnościowym, ułożenie płytek ceramicznych na ścianach i podłodze, oraz dostosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych, - montaż odbojnic, pochwytów na ścianach korytarzy - ciągów komunikacyjnych, - wymiana stolarki drzwiowej na nową o szerokości i trwałości drzwi wymaganych dla tego typu placówek, - wykonanie instalacji monitoringu CCTV, - modernizacja instalacji, wentylacyjnej oraz montaż klimatyzacji w niektórych pomieszczeniach oddziału, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana centralnego ogrzewania. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane ppkt 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Prace będą wykonywane z uwzględnieniem przepisów dotyczących osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis robót i przepisy je regulujące zostały zawarte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215140-0


Dodatkowe kody CPV: 45332400-7, 45311100-1, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1113695.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NTC - instal Mirosław Szostek
Email wykonawcy: inwestycje@ntc-instal.com.pl
Adres pocztowy: ul. Połczyńska 23
Kod pocztowy: 01-377
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1369844.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1369844.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1369844.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.