Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-02
Ogłoszenie nr 500046061-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.
Dębe Wielkie:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 517443-N-2018
Data: 13/02/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Komunalny w Dębem Wielkim, Krajowy numer identyfikacyjny 14168256200000,
ul. ul. Zielona
3,
05-311
Dębe Wielkie, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 749 70 01, 749 70 02, e-mail
zk.debewielkie@wp.pl, faks
25 749 70 03.
Adres strony internetowej (url): zk.debewielkie.com
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest: "Leasing operacyjny linii odwadniającej osad ściekowy" - oczyszczalnia ścieków, ul. Zielona 3, 05-311 Dębe Wielkie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) oddanie do użytkowania kompletnej linii odwadniającej osad na oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w miejscowości Dębe Wielkie przy ul. Zielonej 3 (działki o nr ewid. 193/9 i 193/12) składającej się z minimum następujących urządzeń:
a) nowego urządzenia odwadniającego;
b) nowej pompy nadawy;
c) nowej stacji polielektrolitu;
d) nowej pompy polielektrolitu;
e) przepływomierza osadu;
f) nowej szafy sterowniczej zasilającej i sterującej wszystkimi urządzeniami składowymi linii odwadniającej osad;
g) ew. innych wymaganych w procesie odwadniania urządzeń towarzyszących;
2) oferowana instalacja powinna się zmieścić w istniejącym budynku stacji odwadniania osadu - rzut budynku stanowi załącznik nr 6 do SWIZ;
3) szkolenie personelu obsługi oraz wykonanie rozruchu technologicznego (w tym wykonanie wszelkich niezbędnych instalacji związanych z umożliwieniem oddania Zamawiającemu do użytkowania kompletnej linii odwadniającej osad).
3. Istnieje możliwość wykonania na własny koszt prób odwadniania osadów powstających na terenie oczyszczalni ścieków w Dębem Wielkim, których wyniki można załączyć
do oferty.
4. Charakterystyka osadu ściekowego do odwodnienia:
1) osad nadmierny zagęszczany jest grawitacyjnie i magazynowany w zagęszczaczu osadu nadmiernego (ZON) do momentu rozpoczęcia pracy urządzenia odwadniającego. ZON jest zbiornikiem żelbetowym o przekroju walca (h=4,50 m, ? 4,50 m) i spodniej części w kształcie stożka. Objętość całkowita ZON wynosi 56 m3 przy poziomie max napełnienia 2,8 m;
2) ZON wyposażony w system napowietrzania drobnopęcherzykowego zasilany dmuchawą;
3) w trakcie przerw w napowietrzaniu ze zbiornika ściągana jest woda nadosadowa przy użyciu pompy;
4) zagęszczony osad kierowany jest na linię odwadniania osadu;
5) osad nadmierny w ZON przed odwodnieniem osiągna 1-3% s.m..
5. Wymagania dla linii odwadniającej osad:
1) wydajność masowa urządzenia odwadniającego M = 100 -120 kg s.m./h;
2) wydajność hydrauliczna urządzenia odwadniającego Qśr = 8-10 m3/h Qmax=12 m3/h;
3) wymagany stopień odwodnienia minimum 20% s.m.;
4) jakość odcieku: poniżej 450 mg/l zawiesiny ogólnej;
5) urządzenie odwadniające powinno być w całości w wykonaniu ze stali nierdzewnej co najmniej AISI304;
6) zużycie wody płuczącej nie większe niż 100dm3/h;
7) moc zainstalowanych urządzeń powinna być nie większa niż 10kW;
8) pompa nadawy z pełną regulacją wydajności w stosunku do urządzenia zagęszcza-jącego z zabezpieczeniem przed suchobiegiem;
9) stacja polielektrolitu:
a) 1 komorowa z 1 mieszadłem wykonanym ze stali kwasoodpornej wyposażona w zawór spustowy;
b) objętość całkowita nie mniejsza niż 1 000 litrów;
c) wykonanie PP, PE lub stal nierdzewna;
10) pompa do roztworu polielektrolitu o wydajności nie mniejszej niż 1450 l/h z moż-liwością regulacji wydajności poprzez falownik oraz zabezpieczeniem przed sucho-biegiem.
6. umowa leasingu operacyjnego może zostać zawarta na standardowym wzorze umowy stosowanym przez Wykonawcę z zastrzeżeniem następujących postanowień:
1) kaucja/opłata początkowa w wysokości netto 1% zł wartości początkowej netto przedmiotu leasingu; opłata wstępna zostanie uiszczona przez Zamawiającego po protokolarnym odbiorze przedmiotu leasingu w terminie zgodnym z treścią harmonogramu opłat leasingowych będącym integralną częścią umowy (treść harmonogramu opłat leasingowych ustali Wykonawca i będzie stanowić integralną część umowy);
2) 47 równych rat leasingowych, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy;
3) dopuszcza się opłatę końcową płatną po zapłaceniu wszystkich rat leasingowych w wysokości netto do 24 % wartości początkowej przedmiotu leasingu;
4) w raty leasingowe powinny być wliczone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający jako korzystający. W szczególności cena powinna obejmować: koszt nabycia przez Finansującego przedmiotu zamówienia (leasingu), koszt wszystkich elementów szybko zużywających się wraz z usługą ich wymiany, jak również koszt wszystkich wymaganych serwisów i przeglądów wraz z kosztami potrzebnych materiałów, koszty ewentualnych wymaganych napraw i remontów oraz inne opłaty, jakie powinien uiścić Zamawiający w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy leasing; wyjątek stanowi ubezpieczenie przedmiotu zamówienia, którym Wykonawca/Finansujacy będzie obciążał Zamawiajacego miesięcznymi notami księgowymi (bez stawki VAT). Wartość ubezpieczenia powinna być wliczona w cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia;
5) poszczególne raty leasingowe będą uiszczane na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę co miesiąc, w całym okresie trwania umowy;
6) raty leasingowe płatne w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT albo zgodnie z harmonogramem płatności, na podstawie którego będą wystawiane faktury VAT, na czas nie krótszy niż 14 dni przed dniem zapłaty wskazanym w harmonogramie płatności;
7) kwota wykupu przedmiotu umowy płatna na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w terminie 14 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego;
8) za dzień zapłaty Strony uznają datę wypływu środków z rachunku bankowego Zamawiającego;
9) w przypadku przekroczenia terminu zapłaty rat leasingowych Wykonawcy przysługuje prawo naliczenia odsetek ustawowych;
10) umowa przewiduje możliwość skrócenia na wniosek Zamawiającego okresu leasingu w trakcie jej trwania bez dodatkowych kosztów;
11) minimum 48 miesięcy gwarancji ogólnej;
12) Wykonawca gwarantuje czas reakcji serwisu Wykonawcy do 24 godzin oraz czas napraw usterek maksymalnie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
W przypadku braku możliwości naprawy usterek w ciągu 3 dni roboczych, Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu urządzenie zastępcze.
W takim przypadku czas naprawy usterek nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych;
13) własność przedmiotu leasingu przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu umowy leasingu
i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających;
14) odbiór przedmiotu umowy odbędzie się wyłącznie w czasie godzin pracy oraz w siedzibie Zamawiającego (ul. Zielona 3, 05-311 Dębe Wielkie);
15) Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy wówczas, gdy:
a) stwierdzi wady przedmiotu umowy;
b) przedmiot umowy nie będzie spełniał warunków określonych w SIWZ lub w ofercie Wykonawcy;
16) w przypadku stwierdzenia okoliczności, o których mowa w punkcie 15 Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na dostarczenie przedmiotu umowy zgodnego z SIWZ i wolnego od wad (nie krótszy niż 3 dni). Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w całości;
17) odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony protokołem zdawczo
- odbiorczym podpisanym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego
i Wykonawcę;
18) od momentu przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy (protokolarnego przekazania) Zamawiający ponosi ryzyko i odpowiedzialność związane
z wykonaniem umowy;
19) za datę odbioru przedmiotu umowy Strony zgodnie przyjmują dzień sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń;
20) wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności;
21) ponadto zakazuje się wprowadzania istotnych zmian zawartej umowy, zgodnie
z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych;
22) wszelkie ewentualne spory powstałe w związku z realizacją umowy Strony poddają rozstrzygnięciu sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego;
23) w sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, ze zm.).
7. Przedstawienie przez Wykonawcę umowy niespełniającej wymogów określonych
w pkt 1 będzie traktowane jako okoliczność uniemożliwiająca zawarcie umowy
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest: "Leasing operacyjny linii odwadniającej osad ściekowy" - oczyszczalnia ścieków, ul. Zielona 3, 05-311 Dębe Wielkie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) oddanie do użytkowania kompletnej linii odwadniającej osad na oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w miejscowości Dębe Wielkie przy ul. Zielonej 3 (działki o nr ewid. 193/9 i 193/12) składającej się z minimum następujących urządzeń:
a) nowego urządzenia odwadniającego;
b) nowej pompy nadawy;
c) nowej stacji polielektrolitu;
d) nowej pompy polielektrolitu;
e) przepływomierza osadu;
f) nowej szafy sterowniczej zasilającej i sterującej wszystkimi urządzeniami składowymi linii odwadniającej osad;
g) ew. innych wymaganych w procesie odwadniania urządzeń towarzyszących;
2) oferowana instalacja powinna się zmieścić w istniejącym budynku stacji odwadniania osadu - rzut budynku stanowi załącznik nr 6 do SWIZ;
3) szkolenie personelu obsługi oraz wykonanie rozruchu technologicznego (w tym wykonanie wszelkich niezbędnych instalacji związanych z umożliwieniem oddania Zamawiającemu do użytkowania kompletnej linii odwadniającej osad).
3. Istnieje możliwość wykonania na własny koszt prób odwadniania osadów powstających na terenie oczyszczalni ścieków w Dębem Wielkim, których wyniki można załączyć
do oferty.
4. Charakterystyka osadu ściekowego do odwodnienia:
1) osad nadmierny zagęszczany jest grawitacyjnie i magazynowany w zagęszczaczu osadu nadmiernego (ZON) do momentu rozpoczęcia pracy urządzenia odwadniającego. ZON jest zbiornikiem żelbetowym o przekroju walca (h=4,50 m, ? 4,50 m) i spodniej części w kształcie stożka. Objętość całkowita ZON wynosi 56 m3 przy poziomie max napełnienia 2,8 m;
2) ZON wyposażony w system napowietrzania drobnopęcherzykowego zasilany dmuchawą;
3) w trakcie przerw w napowietrzaniu ze zbiornika ściągana jest woda nadosadowa przy użyciu pompy;
4) zagęszczony osad kierowany jest na linię odwadniania osadu;
5) osad nadmierny w ZON przed odwodnieniem osiągna 1-3% s.m..
5. Wymagania dla linii odwadniającej osad:
1) wydajność masowa urządzenia odwadniającego M = 100 -120 kg s.m./h;
2) wydajność hydrauliczna urządzenia odwadniającego Qśr = 8-10 m3/h Qmax=12 m3/h;
3) wymagany stopień odwodnienia minimum 20% s.m.;
4) jakość odcieku: poniżej 450 mg/l zawiesiny ogólnej;
5) urządzenie odwadniające powinno być w całości w wykonaniu ze stali nierdzewnej co najmniej AISI304;
6) zużycie wody płuczącej nie większe niż 100dm3/h;
7) moc zainstalowanych urządzeń powinna być nie większa niż 10kW;
8) pompa nadawy z pełną regulacją wydajności w stosunku do urządzenia zagęszcza-jącego z zabezpieczeniem przed suchobiegiem;
9) stacja polielektrolitu:
a) 1 komorowa z 1 mieszadłem wykonanym ze stali kwasoodpornej wyposażona w zawór spustowy;
b) objętość całkowita nie mniejsza niż 1 000 litrów;
c) wykonanie PP, PE lub stal nierdzewna;
10) pompa do roztworu polielektrolitu o wydajności nie mniejszej niż 1450 l/h z moż-liwością regulacji wydajności poprzez falownik oraz zabezpieczeniem przed sucho-biegiem.
6. umowa leasingu operacyjnego może zostać zawarta na standardowym wzorze umowy stosowanym przez Wykonawcę z zastrzeżeniem następujących postanowień:
1) kaucja/opłata początkowa w wysokości netto 1% zł wartości początkowej netto przedmiotu leasingu; opłata wstępna zostanie uiszczona przez Zamawiającego po protokolarnym odbiorze przedmiotu leasingu w terminie zgodnym z treścią harmonogramu opłat leasingowych będącym integralną częścią umowy (treść harmonogramu opłat leasingowych ustali Wykonawca i będzie stanowić integralną część umowy). Zamawiający dopuszcza płatność opłaty początkowej w wysokości netto 1% zł wartości początkowej netto przedmiotu leasingu po protokolarnym odbiorze przedmiotu leasingu w tym samym miesiącu co płatność za pierwszą ratę leasingową;
2) 48 równych rat leasingowych, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy;
3) dopuszcza się opłatę końcową płatną po zapłaceniu wszystkich rat leasingowych w wysokości netto do 25 % wartości początkowej przedmiotu leasing, pod warunkiem rozłożenia na 48 równych rat. Zamawiający nie może ponosić żadnych dodatkowych kosztów wynikających z rozłożenia wartości wykupu na raty;
4) w raty leasingowe powinny być wliczone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający jako korzystający. W szczególności cena powinna obejmować: koszt nabycia przez Finansującego przedmiotu zamówienia (leasingu), koszt wszystkich elementów szybko zużywających się wraz z usługą ich wymiany, jak również koszt wszystkich wymaganych serwisów i przeglądów wraz z kosztami potrzebnych materiałów, koszty ewentualnych wymaganych napraw i remontów oraz inne opłaty, jakie powinien uiścić Zamawiający w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy leasing; wyjątek stanowi ubezpieczenie przedmiotu zamówienia, którym Wykonawca/Finansujący będzie obciążał Zamawiającego miesięcznymi notami księgowymi (bez stawki VAT). Wartość ubezpieczenia powinna być wliczona w cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia;
5) poszczególne raty leasingowe będą uiszczane na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę co miesiąc, w całym okresie trwania umowy;
6) raty leasingowe płatne w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT albo zgodnie z harmonogramem płatności, na podstawie którego będą wystawiane faktury VAT, na czas nie krótszy niż 14 dni przed dniem zapłaty wskazanym w harmonogramie płatności;
7) kwota wykupu przedmiotu umowy płatna na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w terminie 14 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego;
8) za dzień zapłaty Strony uznają datę wypływu środków z rachunku bankowego Zamawiającego;
9) w przypadku przekroczenia terminu zapłaty rat leasingowych Wykonawcy przysługuje prawo naliczenia odsetek ustawowych;
10) umowa przewiduje możliwość skrócenia na wniosek Zamawiającego okresu leasingu w trakcie jej trwania bez dodatkowych kosztów;
11) minimum 48 miesięcy gwarancji ogólnej;
12) Wykonawca gwarantuje czas reakcji serwisu Wykonawcy do 24 godzin oraz czas napraw usterek maksymalnie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
W przypadku braku możliwości naprawy usterek w ciągu 3 dni roboczych, Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu urządzenie zastępcze.
W takim przypadku czas naprawy usterek nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych;
13) własność przedmiotu leasingu przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu umowy leasingu
i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających;
14) odbiór przedmiotu umowy odbędzie się wyłącznie w czasie godzin pracy oraz w siedzibie Zamawiającego (ul. Zielona 3, 05-311 Dębe Wielkie);
15) Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy wówczas, gdy:
a) stwierdzi wady przedmiotu umowy;
b) przedmiot umowy nie będzie spełniał warunków określonych w SIWZ lub w ofercie Wykonawcy;
16) w przypadku stwierdzenia okoliczności, o których mowa w punkcie 15 Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na dostarczenie przedmiotu umowy zgodnego z SIWZ i wolnego od wad (nie krótszy niż 3 dni). Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w całości;
17) odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony protokołem zdawczo
- odbiorczym podpisanym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego
i Wykonawcę;
18) od momentu przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy (protokolarnego przekazania) Zamawiający ponosi ryzyko i odpowiedzialność związane
z wykonaniem umowy;
19) za datę odbioru przedmiotu umowy Strony zgodnie przyjmują dzień sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń;
20) wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności;
21) ponadto zakazuje się wprowadzania istotnych zmian zawartej umowy, zgodnie
z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych;
22) wszelkie ewentualne spory powstałe w związku z realizacją umowy Strony poddają rozstrzygnięciu sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego;
23) w sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, ze zm.).
7. Przedstawienie przez Wykonawcę umowy niespełniającej wymogów określonych
w pkt 1 będzie traktowane jako okoliczność uniemożliwiająca zawarcie umowy
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
INNE PRZETARGI DĘBE WIELKIE
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębe Wielkie - Przebudowa drogi gminnej nr 220219W w miejscowości Ruda z włączeniem w miejscowości Teresław w gminie Dębe Wielkie
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębe Wielkie - Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Dębe Wielkie gmina Dębe Wielkie od km 0+000 do km 0+555 oraz od km 0+600 do km 0+703
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębe Wielkie - Przebudowa drogi gminnej (ulica Prądzyńskiego) w miejscowości Dębe Wielkie gmina Dębe Wielkie wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej.
- Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Strażackiej w miejscowości Dębe Wielkie gmina Dębe Wielkie - od km 0+000 do km 0+379
więcej: przetargi DĘBE WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.