Ogłoszenie z dnia 2017-10-19
Ogłoszenie nr 500046345-N-2017 z dnia 19-10-2017 r.
Łódź: "Remont pomieszczeń jadalni z zapleczem, pomieszczenia socjalnego, pokoi sypialnych i łazienki - I etap"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544766-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500013057-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47146455900000,
ul. ul. Legionów
27,
91069
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 630 31 08, e-mail
dyrekcja@yhlodz.pl, faks
42 630 66 83.
Adres strony internetowej (url): www.yhlodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont pomieszczeń jadalni z zapleczem, pomieszczenia socjalnego, pokoi sypialnych i łazienki - I etap"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: "Remont pomieszczeń jadalni z zapleczem, pomieszczenia socjalnego, pokoi sypialnych i łazienki - I etap". Prace prowadzone będą w budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi przy ul. Zamenhofa 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
II.4) Główny kod CPV: 45442100-8
Dodatkowe kody CPV:
45432100-5,
45332000-3,
45330000-9,
45331210-1,
45421000-4,
45332130-7,
45212412-7,
45111100-9,
45262300-4,
45262520-2,
45320000-6,
45321000-3,
45410000-4,
45421146-9,
45431200-9,
45432220-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
75 dni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana zakresu rzeczowego oraz terminu zakończenia realizacji zamówienia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Potrzeba zmiany umowy nr SSM.221.1.2017 r. o wykonanie robót budowlanych z dnia 26 lipca 2017r. podyktowana jest koniecznością wykonania robót obejmujących: przesklepienia otworów drzwiowych 4 szt -parter pomieszczenia 09,012, wykonanie iniekcji na części ściany "D" w świetlicy na parterze, wzmocnienie drewnianych belek stropowych w trzech pokojach, montaż listew dla wyrównania poziomów posadzek, wykonanie dodatkowych podejść wodociągowych i kanalizacyjnych pod umywalką na I piętrze, podłączenie zasobnika ciepłej wody w kotłowni w ramach zadania: "Remontu pomieszczeń jadalni z zapleczem, pomieszczenia socjalnego, pokoi sypialnych i łazienki - I etap".
Przedmiotowe roboty nie zostały przewidziane w ramach obowiązującej umowy i wychodzą poza jej zakres, a konieczność ich wykonania spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Potrzeba wykonania poszczególnych prac ujawniła się bowiem dopiero w toku realizacji zamówienia. W trakcie wykucia starych ościeżnic drzwiowych i skucia odstających tynków w obrębie otworów drzwiowych odsłonięto stare przesklepienia ceglane. Stan techniczny przesklepień ze względu na liczne pęknięcia oraz znaczne ubytki zaprawy kwalifikuje je do wymiany. Konieczności wymiany nadproży nie można było przewidzieć przy przygotowywaniu projektu technicznego prac remontowych.
Z kolei po skuciu tynków wewnętrznych zawilgoconej ściany wschodniej "D" przeznaczonej do wykonania iniekcji stwierdzono, że część ściany przyległej "C" jest również zawilgocona. Uznano za niezbędne wykonanie iniekcji na części ściany "C". Prac nie można było przewidzieć przy sporządzaniu projektu.
Zgodnie z projektem technicznym po wykonaniu rozbiórek podłóg na III piętrze można było ocenić stan techniczny belek stropowych. Część drewnianych belek stropowych przy ścianach zewnętrznych ze względu na próchnicę należy dwustronnie wzmocnić belkami stalowymi. Konieczność wykonania w/w robót możliwa była do określenia dopiero po całkowitej rozbiórce warstw podłogowych i odsłonięciu belek stropowych.
Wykonanie w/w prac jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania instalacji w budynku. Roboty nie były ujęte w projekcie technicznym remontu pomieszczeń w budynku schroniska.
Wartość wskazanych robót wynosi brutto: 15 747,85. Wartość zamówienia określona pierwotnie w umowie nr SSM.221.1.2017 r. o wykonanie robót budowlanych z dnia 26 lipca 2017r. wynosi: 405 508,47 zł. Zatem wartość zmiany nie przekroczy 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w postanowieniach umownych.
W związku z powyższym zachodzą przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych umożliwiające dokonanie zmiany umowy nr SSM.221.1.2017 r. o wykonanie robót budowlanych z dnia 26 lipca 2017r. z Wykonawcą: AGO-BUD Andrzej Ostapski; 91-357 Łódź, ul. Osadnicza 50.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.