Ogłoszenie z dnia 2017-10-19
Ogłoszenie nr 500046345-N-2017 z dnia 19-10-2017 r.
Łódź: "Remont pomieszczeń jadalni z zapleczem, pomieszczenia socjalnego, pokoi sypialnych i łazienki - I etap"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544766-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500013057-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47146455900000,
ul. ul. Legionów
27,
91069
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 630 31 08, e-mail
dyrekcja@yhlodz.pl, faks
42 630 66 83.
Adres strony internetowej (url): www.yhlodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont pomieszczeń jadalni z zapleczem, pomieszczenia socjalnego, pokoi sypialnych i łazienki - I etap"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: "Remont pomieszczeń jadalni z zapleczem, pomieszczenia socjalnego, pokoi sypialnych i łazienki - I etap". Prace prowadzone będą w budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi przy ul. Zamenhofa 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
II.4) Główny kod CPV: 45442100-8
Dodatkowe kody CPV:
45432100-5,
45332000-3,
45330000-9,
45331210-1,
45421000-4,
45332130-7,
45212412-7,
45111100-9,
45262300-4,
45262520-2,
45320000-6,
45321000-3,
45410000-4,
45421146-9,
45431200-9,
45432220-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
75 dni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana zakresu rzeczowego oraz terminu zakończenia realizacji zamówienia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Potrzeba zmiany umowy nr SSM.221.1.2017 r. o wykonanie robót budowlanych z dnia 26 lipca 2017r. podyktowana jest koniecznością wykonania robót obejmujących: przesklepienia otworów drzwiowych 4 szt -parter pomieszczenia 09,012, wykonanie iniekcji na części ściany "D" w świetlicy na parterze, wzmocnienie drewnianych belek stropowych w trzech pokojach, montaż listew dla wyrównania poziomów posadzek, wykonanie dodatkowych podejść wodociągowych i kanalizacyjnych pod umywalką na I piętrze, podłączenie zasobnika ciepłej wody w kotłowni w ramach zadania: "Remontu pomieszczeń jadalni z zapleczem, pomieszczenia socjalnego, pokoi sypialnych i łazienki - I etap".
Przedmiotowe roboty nie zostały przewidziane w ramach obowiązującej umowy i wychodzą poza jej zakres, a konieczność ich wykonania spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Potrzeba wykonania poszczególnych prac ujawniła się bowiem dopiero w toku realizacji zamówienia. W trakcie wykucia starych ościeżnic drzwiowych i skucia odstających tynków w obrębie otworów drzwiowych odsłonięto stare przesklepienia ceglane. Stan techniczny przesklepień ze względu na liczne pęknięcia oraz znaczne ubytki zaprawy kwalifikuje je do wymiany. Konieczności wymiany nadproży nie można było przewidzieć przy przygotowywaniu projektu technicznego prac remontowych.
Z kolei po skuciu tynków wewnętrznych zawilgoconej ściany wschodniej "D" przeznaczonej do wykonania iniekcji stwierdzono, że część ściany przyległej "C" jest również zawilgocona. Uznano za niezbędne wykonanie iniekcji na części ściany "C". Prac nie można było przewidzieć przy sporządzaniu projektu.
Zgodnie z projektem technicznym po wykonaniu rozbiórek podłóg na III piętrze można było ocenić stan techniczny belek stropowych. Część drewnianych belek stropowych przy ścianach zewnętrznych ze względu na próchnicę należy dwustronnie wzmocnić belkami stalowymi. Konieczność wykonania w/w robót możliwa była do określenia dopiero po całkowitej rozbiórce warstw podłogowych i odsłonięciu belek stropowych.
Wykonanie w/w prac jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania instalacji w budynku. Roboty nie były ujęte w projekcie technicznym remontu pomieszczeń w budynku schroniska.
Wartość wskazanych robót wynosi brutto: 15 747,85. Wartość zamówienia określona pierwotnie w umowie nr SSM.221.1.2017 r. o wykonanie robót budowlanych z dnia 26 lipca 2017r. wynosi: 405 508,47 zł. Zatem wartość zmiany nie przekroczy 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w postanowieniach umownych.
W związku z powyższym zachodzą przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych umożliwiające dokonanie zmiany umowy nr SSM.221.1.2017 r. o wykonanie robót budowlanych z dnia 26 lipca 2017r. z Wykonawcą: AGO-BUD Andrzej Ostapski; 91-357 Łódź, ul. Osadnicza 50.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- doposażenie w instalację ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji w budynkach mieszkalnych przy ul. Staszica 13 i Staszica 15 w Warszawie.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.