To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-23
Ogłoszenie nr 500047492-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.
Centrum Usług Wspólnych w Katowicach: Wykonanie usług w zakresie czynności prewencyjnych ochrony przeciwpożarowej dla siedzib jednostek oświatowych i oświatowo-wychowawczych oraz ich mienia obsługiwanych przez Zamawiającego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591488
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny -,
ul. Wita Stwosza
7,
40-040
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2051120, e-mail
cuw@cuw.katowice.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług w zakresie czynności prewencyjnych ochrony przeciwpożarowej dla siedzib jednostek oświatowych i oświatowo-wychowawczych oraz ich mienia obsługiwanych przez Zamawiającego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp/891/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań z zakresu usług w zakresie czynności prewencyjnych ochrony przeciwpożarowej dla jednostek oświatowych i oświatowo-wychowawczych (39 jednostek) oraz ich mienia obsługiwanych przez Zamawiającego, w tym szkolenie w zakresie bezpieczeństwa pożarowego. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Kontrolę warunków bezpieczeństwa pożarowego w każdym obiekcie określonym w umowie, co najmniej raz w roku. Sporządzanie każdorazowo protokołu z wykonanych czynności, przekazanie kopii Zamawiającemu wraz z fakturą. 2. Przedstawienie harmonogramu kontroli warunków bezpieczeństwa pożarowego Zamawiającemu w celu akceptacji w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 3. Przeprowadzanie na polecenie Zamawiającego doraźnych przeglądów w przypadku zmian budowlanych lub organizacyjnych. 4. Przeprowadzanie doraźnych kontroli warunków bezpieczeństwa pożarowego na polecenie Zamawiającego (zgłoszenie telefoniczne). Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne nie może być dłuższy niż 3 godziny. 5. Przeprowadzenie ćwiczeń ewakuacyjnych w obiektach jednostek oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego, co najmniej raz w roku w każdym obiekcie. 6. Bieżące informowanie w formie pisemnej Zamawiającego i Dyrektorów jednostek oświatowych, o stwierdzonych uchybieniach w placówkach oświatowych w zakresie warunków ewakuacji, stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz sposobach ich likwidacji. 7. Przekazywanie Zamawiającemu pisemnych informacji o zmianach w przepisach z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji oraz skutkach tych zmian dla Zamawiającego i jednostek oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego. 8. Przegląd i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynków - siedzib jednostek oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9. Reprezentowanie Zamawiającego przed organami prowadzącymi dochodzenie po pożarowe. 10. Reprezentowanie Zamawiającego i jednostek obsługiwanych przez Zamawiającego w sprawach mających związek z bezpieczeństwem pożarowym przy zachowaniu pełnej dyspozycyjności, stawianie się na wezwanie organów uprawnionych do kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego w wyznaczonym przez te organy terminie. 11. Opracowywanie opinii po pożarach, w obiektach jednostek obsługiwanych przez Zamawiającego w sprawie przyczyn pożaru. 12. Kontrola warunków przechowywania i obrotu odczynnikami chemicznymi stosowanymi w szkolnych laboratoriach (bez utylizacji). 13. Prowadzenie wewnętrznych dochodzeń po pożarowych oraz bieżąca współpraca i reprezentowanie jednostek oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego w kontaktach z Państwową Strażą Pożarną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30081.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PB Bonsulting Piotr Buk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34981.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych urządzeń i systemów przeciwpożarowych i gaśnic dla obiektów wchodzących w skład kampusu UCK
- TP-74/25/KK, Świadczenie usług w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw elementów systemów oddymiania, drzwi, kurtyn, bram, hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych oraz podręcznego sprzętu (...)
- Wykonanie instalacji przesyłania sygnału p.poż oraz świadczenie usługi monitorowania sygnału alarmowego i konserwacji urządzeń transmisji SSP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.