To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-23
Ogłoszenie nr 500047596-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym: Remont budynków dydaktycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577316-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym, Krajowy numer identyfikacyjny 78835300000,
ul. Kamień Mały
89,
66460
Witnica, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0-95 751 58 26, e-mail
zsrkm@go.home.pl, faks
0-95 751 58 26.
Adres strony internetowej (url): www.zsrkm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynków dydaktycznych
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Remont budynków dydaktycznych" Na zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: Przeprowadzenie robót budowlanych na korytarzach budynków starej i nowej szkoły, remont toalety dla personelu, remont sanitariatów męskich, remont sali nr 4, remont świetlicy. Roboty będą obejmować między innymi: demontaż drewnianych okładzin ściennych, demontaż opraw sufitowych oświetleniowych, demontaż posadzek i cokołów z okładzin lastrykowych, demontaż wykładziny rulonowej i posadzki drewnianej, demontaż hydrantów ppoż, demontaż grzejników żeliwnych, demontaż luksferów szklanych, demontaż podokienników lastrykowych, demontaż balustrad drewnianych, demontaż okien wewnętrznych, skucie odparzonych, zawilgoconych oraz zasolonych tynków (sufity i ściany), demontaż istniejącej stolarki drzwiowej (ościeżnice i skrzydła drzwiowe), usunięcie starej farby olejnej z lamperii, dostosowanie otworów drzwiowych do wymiarów docelowych, montaż nadproży betonowych, zamurowania bloczkami komórkowymi, wykonanie gładzi gipsowej, uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach, wykonanie wylewek cienkowarstwowych, wykonanie posadzek, montaż posadzki z płyt OSB, wykonanie posadzi z PCV, układanie płytek ściennych, szpachlowanie ścian i sufitów, obudowa rur instalacji, montaż drzwiczek rewizyjnych stalowych, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie balustrad i poręczy biegów schodowych, ułożenie posadzek z gresu antypoślizgowego, malowanie ścian i sufitów, wymiana grzejników żeliwnych na stalowe, wymiana hydrantów, montaż opraw sufitowych, montaż grzejników, wymiana wyłączników oświetlenia oraz gniazd wtyczkowych, pomiary instalacji C.O i instalacji elektrycznej, demontaż ścian działowych, skucie glazury, demontaż wyposażenia sanitarnego, wykonanie sufitów podwieszanych, udrożnienie kanałów wentylacyjnych, montaż ścianek sanitarnych systemowych, ułożenie glazury na ścianach, wklejanie luster w okładziny ścienne, wyposażenie toalet w elektryczne suszarki rąk, wymiana pionów C.O, wymiana kanalizacji sanitarnej, wymiana instalacji wodnej, montaż wyposażenia sanitarnego pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego, wykonanie instalacji gniazd wtykowych. Szczegółowy zakres określony został w: Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, wzorze umowy. Wykonawca musi uwzględnić fakt, iż pomieszczenia objęte pracami będą obiektami czynnymi. Prace prowadzone będą w trakcie roku szkolnego w związku z czym wykonawca zobowiązany będzie prowadzić je w sposób umożliwiający funkcjonowanie szkoły oraz nie zagrażający bezpieczeństwu uczniów oraz pracowników. Należy przyjąć zasadę, że roboty mogą być prowadzone przez całą dobę. Roboty uciążliwe (powodujące hałas i zapylenie) mogą być prowadzone wyłącznie po godzinie 14 oraz w dni wolne od zajęć lekcyjnych, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. W celu zapewnienia prawidłowego odbywania się zajęć szkolnych oraz pracy pracowników szkoły Wykonawca w terminie 3 dni od podpisania umowy będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych etapów robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45410000-4, 45430000-0, 45431000-7, 45432130-4, 45311200-2, 45332400-7, 45334400-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
326242.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STAD-BUD Usługi budowlano-Instalacyjne
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
401278,32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WITNICA
- Przebudowa drogi gminnej nr 103920F - ulica Ogrodowa w Witnicy - Etap 1
- Sporządzenie dokumentacji projektowej ulic: Różana w Białczu, Wierzbowa, Zaułek Wodny, Rybacka, Kosynierów Mirosławskich w Witnicy.
- Sporządzenie dokumentacji projektowej ulic: Wiosny Ludów w Witnicy , Kolejowej oraz Wiejskiej w Nowinach Wielkich
więcej: przetargi WITNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.