eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁagówBudowa świetlicy wiejskiej w msc. Płucki wraz z wykonaniem przyłącza wody do budynku świetlicy wiejskiej w msc. Nowa Zbelutka, gm. Łagów w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa świetlic wiejskich"



Ogłoszenie z dnia 2017-10-24

Ogłoszenie nr 500048040-N-2017 z dnia 24-10-2017 r.

Gmina Łagów: Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Płucki wraz z wykonaniem przyłącza wody do budynku świetlicy wiejskiej w msc. Nowa Zbelutka, gm. Łagów w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa świetlic wiejskich"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łagów, Krajowy numer identyfikacyjny 54531400000, ul. ul. Rynek 62, 26025 Łagów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 343 70 54, e-mail urzad@lagowgmina.pl, faks 41 343 70 51.
Adres strony internetowej (url): www.lagowgmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Płucki wraz z wykonaniem przyłącza wody do budynku świetlicy wiejskiej w msc. Nowa Zbelutka, gm. Łagów w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa świetlic wiejskich"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.58.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w msc. Płucki wraz z wykonaniem przyłącza wody do budynku świetlicy wiejskiej w msc. Nowa Zbelutka, gm. Łagów. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Zadanie nr 1 - Budowę świetlicy wiejskiej w msc. Płucki, gm. Łagów 1) Zadanie będące przedmiotem zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej w msc. Płucki, jako budynku parterowego wraz z adaptacją parteru budynku. Zakres zadania nie obejmuje zagospodarowania poddasza na poddasze użytkowe, tj. wykonania pomieszczeń na poddaszu oraz wykończenia klatki schodowej. Na poddaszu należy tylko wykonać ścianki działkowe oraz posadzki betonowe zatarte na gładko. Fundamenty należy wykonać z betonu C20/25. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dróg dojazdowych i parkingów. 2) Budynek świetlicy wiejskiej będzie to budynek o powierzchni zabudowy całkowitej: 279,93 m2; kubaturze: 1 931,52 m3. Rzut całego budynku jest regularny. Będzie to budynek stanowiący samodzielną całość pod względem konstrukcyjnym. 3) Lokalizacja inwestycji: działka nr ewid. 48/1 oraz 388/1, obręb 0011 Płucki, gmina Łagów 4) Przewidziane prace do realizacji zostały podzielone na trzy etapy: Etap I: Roboty ziemne. Fundamenty. Izolacje. Etap II: Ściany murowane. Konstrukcja. Dach konstrukcja i pokrycie dachowe. Stolarka okienna. Ślusarka drzwiowa i aluminiowa zewnętrzna i wewnętrzna. Przyłącze wody Przyłącze kanalizacyjne Etap III: Stolarka drzwiowa i drewniana wewnętrzna. Tynki wewnętrzne. Podłoża i posadzki. Instalacja wody. Kanalizacja sanitarna wewnętrzna. Instalacja elektryczna wewnętrzna Utwardzenie terenu, droga dojazdowa, place, chodniki. 5) Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje m.in.: - wykonania docieplenia budynku styropianem wraz z elewacją budynku oraz wykończeniem balkonu, montażu balustrad, ocieplenia dachu budynku wełną mineralną, wymurowania kominka na parterze, zabezpieczenia fundamentów folią kubełkową oraz styropianem, oraz zagospodarowania terenu (tj. wykonania ogrodzenia, wykonania palcu zabaw dla dzieci, altany rekreacyjnej). 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zestawienie stolarki okiennej - załącznik nr 6 do Zaproszenia do negocjacji; - przedmiar robót - załącznik nr 5 do Zaproszenia do negocjacji. 7) Roboty należy wykonać z materiałów Wykonawcy. 2.2 Zadanie nr 2 - Wykonanie przyłącza wody do budynku świetlicy wiejskiej w msc. Nowa Zbelutka, gm. Łagów 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przyłącza wody do świetlicy wiejskiej w msc. Nowa Zbelutka, gm. Łagów zgodnie z projektem przyłącza wody stanowiącym załącznik nr 7 do Zaproszenia do negocjacji. 2) Lokalizacja inwestycji: działka o nr ewid. 39 obręb 0008 Zbelutka Nowa. 3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo m.in.: 1) Dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych. 2) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń, w tym podziemnych lub ich części w toku realizacji robót zobowiązuje się Wykonawcę do naprawienia szkody oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego. 3) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego. 4) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 5) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów. 6) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zadania wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów, a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów, w tym zakresie. 7) Zadanie to obejmuje również m.in. - koszt obsługi geodezyjnej; - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z informacją o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu sporządzoną przez osobę wykonująca samodzielnie funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. 8) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób, pomiarów, odbiorów niezbędnych do realizacji zamówienia. 9) Wykonawca poniesie koszty zabezpieczenia i oznakowania robót zgodnie z obowiązującym w tej materii przepisami prawa, rozwiązaniami (warunki techniczne) uwzględnionymi w projekcie budowlanym, a nieujętych w przedmiarze robót (przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy). 10) Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zaleceń, uwag ujętych w warunkach technicznych, uzgodnień dołączonych do projektu technicznego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, decyzji administracyjnych wydanych dla tego zadania oraz zaleceń i poleceń Inspektora Nadzoru. 11) Materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004r. (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1570 z póżn. zm.) i określonych w art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1332 z późn. zm.) oraz projektem budowlanym. 4. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.) osoby wykonujące czynności w zakresie: - wykonywania robót ziemnych; - wykonywanie robót ogólnobudowlanych; - wykonywanie robót sanitarnych. 5.1 Wykonawca gwarantuje, że osoby, o których mowa w pkt. 4 wykonujące czynności we wskazanym powyżej zakresie będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 256 czerwca 1974 - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.). 4.2. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3 W terminie 7 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży oświadczenie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4.4 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 8 projektu umowy - Załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. 4.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4.6 Zamawiający ma prawo do zapoznania się z przebiegiem prac na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy, w tym zakresie Wykonawca ma obowiązek udzielania wyczerpujących informacji w przedmiocie sprawy oraz okazania wszelkich dokumentów ma każde żądanie Zamawiającego. 5. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem osób wymienionych w art. 29 ust. 4 pkt. 1-4 ustawy Pzp. Wymogi zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp jakie ma spełniać przedmiot zamówienia zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 6 (projekt budowlany) do Zaproszenia do negocjacji. 6. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować zgodnie z ustawą o odpadach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45223500-1, 45320000-6, 45262520-2, 45261000-4, 45420000-7, 45421150-0, 45421000-4, 45410000-4, 45430000-0, 45332200-5, 45332300-6, 45310000-3, 45231300-8, 45233226-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 662352.40
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Łagów sp. z o.o.
Email wykonawcy: prezes.puk@lagowgmina.pl
Adres pocztowy: ul. Rynek 62
Kod pocztowy: 26-025
Miejscowość: Łagów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 804035.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 804035.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 804035.31
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579), ponieważ Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Łagów Sp. z o.o. z adresem i siedzibą ul. Rynek 62, 26-025 Łagów, tj. zaproszony do negocjacji Wykonawca stanowi osobę prawna, nad którą Gmina Łagów sprawuje kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Powyższe wynika z następujących zapisów Aktu Notarialnego Repertorium A numer 7233/2015 z dnia 29 czerwca 2015r. stanowiącego akt założycielski spółki. Zgodnie z § 23 w/w Aktu Notarialnego do kompetencji Zgromadzenia Wspólników należy m. in.: - zatwierdzanie kierunków rozwoju Spółki oraz jej wieloletnich programów działania; - powoływanie i odwoływanie członków Rady Nadzorczej; - rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania Zarządu spółki i sprawozdania finansowego Spółki; - udzielenie Członkom Zarządu i Członkom Rady Nadzorczej absolutorium z wykonania obowiązków; - zatwierdzenie regulaminu działania Rady Nadzorczej; - uchwalanie regulaminu Zarządu; - wyrażenie zgody na zastawienie lub obciążenie jakimikolwiek innymi prawami majątkowymi udziałów w Spółce; - wydzierżawienie przedsiębiorstwa Spółki lub jego zorganizowanej części oraz ustanowienia na nim ograniczonego prawa rzeczowego; - zbycie lub obciążenie ograniczonym prawem rzeczowym nieruchomości użytkowania wieczystego albo udziału w nieruchomości Spółki; - rozwiązania i likwidacji Spółki; - wyrażenia zgody na rozporządzanie prawem lub zaciąganie zobowiązania do świadczenia, gdy wartość tego prawa lub zobowiązania przekracza dwukrotnie wartość kapitału zakładowego. Z kolei zgodnie z § 17 w/w Aktu Notarialnego, Rada Nadzorcza jest organem wykonującym stały nadzór nad działalnością spółki, dysponującym uprawnieniami do powoływania i odwoływania członków Zarządu Spółki, zatwierdzania bilansu oraz rachunku zysków i strat Spółki za ubiegły rok obrotowy, zatwierdzanie sprawozdania zarządu Spółki oraz wyników Zarządu Spółki, co do podziału zysków lub pokrycia strat. Gmina Łagów posiada 100 % udziałów w spółce. Objęcie własnością 100 % udziałów Spółki przez podmiot publiczny stanowi realizację wymogu dotyczącego braku udziału kapitału prywatnego w kontrolowanej osobie prawnej. Ponad 90 % działalności Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Łagów Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych przez Gminę Łagów. Stosunek działalności Przedsiębiorstwa w ramach zadań powierzonych przez Gminę do całkowitej działalności w ramach dostaw, usług i robót budowlanych wynika z sprawozdania finansowego spółki za rok 2016, sprawozdania Spółki do września 2017r. oraz prognoz na rok 2018, 2019 i 2020. Z wyliczeń wynika, iż ponad 90 % działalności Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Łagów Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych przez Gminę Łagów. Spółka ta została założona zgodnie z aktem notarialnym Repertorium A numer 7233/2015 w dniu 29 czerwca 2015r. na podstawie Uchwały Nr VI/41/15 Rady Gminy Łagów z dnia 25 marca 2015r. w sprawie wyrażenia woli utworzenia przez Gminę spółki. Początkowo celem spółki była realizacja zadania własnego Gminy Łagów o charakterze użyteczności publicznej w postaci świadczenia usług związanych z zaopatrywaniem mieszkańców Gminy Łagów w wodę oraz odprowadzenie i oczyszczanie ścieków, a także gospodarka komunalna: utrzymanie czystości, utrzymanie dróg i zieleni miejskiej, remonty dróg i infrastruktury drogowej, remonty budynków użyteczności publicznej. Zgodnie z Aktem Notarialnym Repertorium A numer 11691/2017 z dnia 17 lipca 2017r. cel działalności Spółki został rozszerzony i obecnie celem działalności spółki jest realizacja zadania własnego Gminy Łagów o charakterze użyteczności publicznej w postaci świadczenia usług związanych z zaopatrywaniem mieszkańców gminy Łagów w wodę oraz odprowadzenie i oczyszczanie ścieków, a także gospodarka komunalna: utrzymanie czystości, utrzymanie dróg i zieleni miejskiej, remonty dróg i infrastruktury drogowej, remonty budynków użyteczności publicznej, placów zabaw, placów utwardzonych, mostów, ulic, parkingów oraz budowa budynków użyteczności publicznej, budynków gminnego budownictwa mieszkaniowego, dróg, mostów, ulic, parkingów, chodników, placów zabaw, placów utwardzonych, sieci wod-kan wraz z przyłączami, budowa i konserwacja oświetlenia ulicznego i sieci elektrycznych wraz z przyłączami. Cel działalności spółki został zatwierdzony Uchwałą Nr XLI/332/17 Rady Gminy Łagów z dnia 5 września 2017r. w sprawie zmiany Uchwały nr VI/41/15 Rady Gminy Łagów z dnia 25 marca 2015 roku w sprawie wyrażenia woli utworzenia przez Gminę spółki. W związku z powyższym zostały spełnione wszystkie wymogi określone w § 67 ust. 1 pkt. 12)..

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.