To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-06
Ogłoszenie nr 500048055-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.
Gmina Śrem: Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 156 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem, oraz które położone są na jej obszarze.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513621-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Śrem, Krajowy numer identyfikacyjny 631258135,
ul. Pl. 20 Października
1,
63-100
Śrem, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
(61) 2835225 w. 133, e-mail
urzad@srem.pl, faks
(61) 2835337.
Adres strony internetowej (url): http://umsrem.bip.eur.pl/public/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 156 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem, oraz które położone są na jej obszarze.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BP.271.9.2018.BS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje wykonanie zadania - utrzymanie czystości i porządku w obrębie 156 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem oraz które położone są na jej obszarze. 2. W zakres prac wchodzi: a) zamiatanie utwardzonego terenu przystanku i utrzymanie w czystości i porządku terenu w najbliższym jego otoczeniu (tj. w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej, zatoki przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego). Przystanki zlokalizowane na terenie miasta należy zamiatać codziennie, przystanki na terenie sołectw z częstotliwością raz na tydzień; b) usuwanie przerostów trawy, chwastów z terenu przystanku i w jego najbliższym otoczeniu (tj. w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej, zatoki przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego); c) opróżnianie koszy na śmieci o pojemności ok. 50 l, zlokalizowanych przy przystankach komunikacyjnych (mycie i dezynfekcja koszy, wymiana uszkodzonych koszy/montaż nowych koszy, które udostępni Zamawiający). Kosze (ok. 80 szt.) należy opróżniać: przy przystankach zlokalizowanych na terenie miasta codziennie, natomiast na terenie sołectw z częstotliwością raz na tydzień; d) wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac na składowisko odpadów, potwierdzone dowodami wagowymi (załączonymi do comiesięcznej faktury); e) w zimie odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i zlodowaceń wokół przystanków (w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego), jak również na powierzchni gwarantującej bezpieczne wsiadanie i wysiadanie podróżnym, usuwanie śniegu z zadaszenia wiat przystankowych. Śnieg należy usuwać: z przystanków na terenie miasta w ciągu 3 godzin od ustania opadów, z przystanków na terenie sołectw w ciągu 24 godzin od ustania opadów. Mieszanki do łagodzenia skutków zlodowaceń zapewnia Wykonawca. Miejsce wywozu śniegu organizuje Wykonawca; f) utrzymanie w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie i usuwanie zanieczyszczeń (mycie całej konstrukcji wiaty wykonanej z poliwęglanu wraz z dachem), mycie słupków wraz z tablicą informacyjną - usługę należy wykonać sześć razy w trakcie trwania umowy (po 3 razy w 2018 r. i 2019 r. - w terminach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym). Do mycia przystanków należy używać wodę wraz ze specjalistycznymi środkami; g) mycie siedzisk, szyb gablot - raz w miesiącu, usuwanie kurzu i innych zanieczyszczeń z wnętrza gablot - raz w miesiącu. Do mycia siedzisk i szyb gablot przystanków należy używać wodę wraz ze specjalistycznymi środkami; h) likwidacja napisów, plakatów i ogłoszeń nielegalnie umieszczonych na słupkach i wiatach przystankowych - najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu ich umieszczenia; i) prowadzenie bieżącej kontroli stanu technicznego przystanków. Stwierdzone akty dewastacji, wandalizmu przystanków podlegają natychmiastowemu zgłoszeniu Zamawiającemu. 3. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany uzyskać na koniec każdego miesiąca od wszystkich sołtysów gminy Śrem pisemne potwierdzenia z wykonanych zadań wraz z pieczątkami sołtysów oraz datą złożenia podpisu. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości przystanków wskazanych w załączniku do umowy, w przypadku zmian spowodowanych rozbudową lub ograniczeniem zakresu funkcjonowania komunikacji miejskiej, albo zmian w organizacji ruchu na terenie gminy w ilości +/- 10 szt. Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie o zmianach ilości przystanków. Zmiany ilości przystanków nie powodują zmiany wynagrodzenia miesięcznego przysługującego Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia dodatkowego sprzątnięcia obejmującego czynności opisane w pkt. 2 (nie więcej niż 50 przystanków w trakcie trwania umowy). Z tytułu wykonywania dodatkowych czynności opisanych w pkt. 2 Wykonawca nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca w/w prace musi wliczyć do ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zamówienie obejmuje wykonanie zadania - utrzymanie czystości i porządku w obrębie 156 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem oraz które położone są na jej obszarze. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
190474.42
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HORTUS Usługi ogrodnicze Paweł Sędziak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
127008.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Usługa prania bielizny zakładowej i odzieży ochronnej.
- Budowa nowoczesnego systemu odbioru i zarządzania odpadami komunalnymi w gminie Śrem
- Modernizacja pralni zakładowej wraz z zakupem sprzętu pralniczego i wyposażenia.
- Odrestaurowanie elewacji budynku zabytkowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Śremie
- Budowa ulicy Żurawiej w Śremie - I etap
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Okręgowej w Kielcach oraz Prokuratur Rejonowych w Starachowicach, Ostrowcu Świętokrzyskim i Włoszczowie.
- Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, ul. gen. Mariusza Zaruskiego 2
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
- Mechaniczne zamiatanie jezdni w obrębie pasów drogowych na terenie miasta Włocławek
- Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno.
- "Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2024 / 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.