eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągSprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Elblągu oraz utrzymanie terenów przyległych.



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500048693-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Sąd Rejonowy w Elblągu: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Elblągu oraz utrzymanie terenów przyległych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 32179600000, ul. ul. Płk. Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-55 6112230, 6112806, e-mail oddzial.gospodarczy@elblag.sr.gov.pl, faks 0-55 6424591.
Adres strony internetowej (url): http://www.elblag.sr.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka sektora finansów publicznych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Elblągu oraz utrzymanie terenów przyległych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.251-1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania, polegających na utrzymaniu w czystości pomieszczeń budynku Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Elblągu przy ul. Płk. Dąbka 21 oraz terenów zewnętrznych do niego przyległych. Zakres zamówienia 1) Utrzymanie czystości w budynku biurowym Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Elblągu o łącznej powierzchni pomieszczeń do sprzątania - 8.822,07 m2. 2) Utrzymanie czystości utwardzonego terenu zewnętrznego, tj. na drogach i placach manewrowych, chodnikach i miejscach postojowych przynależnych do budynku o łącznej powierzchni - 2.489,15 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa i precyzuje SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA, stanowiący Załącznik Nr 1 do wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90919200-4, 90911300-9, 90610000-6, 90910000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 511200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: S4H Spółka z o.o.
Email wykonawcy: kontakt@cleanservices.pl
Adres pocztowy: ul. Marii Zientary Zalewskiej 24 B
Kod pocztowy: 10-302
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 605772.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 605772.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 704059.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cernę na podstawie art. 69 ÷ 73 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania- usług o powszechnej dostępności i ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.