Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-30
Ogłoszenie nr 500050694-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.
Kraków:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 82327
Data: 12/05/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040,
ul. Św. Anny
12,
31-008
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 433 27 29, e-mail
dzp@cm-uj.krakow.pl, faks
12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): https://dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
1
W ogłoszeniu jest:
Sukcesywna dostawa odczynników do działalności dydaktycz nej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu
Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.5.2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
141.2711.5.2017
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonanie badań mikrobiologicznych (część I -
przeprowadzenie kwalifikacji mikrobiologicznej pomieszczeń - powietrza i powierzchni oraz systemu modułowego
typu Xvivo2 do hodowli komórek, część II - identyfikacja kolonii drobnoustrojów na podłożach przekazanych przez
Zamawiającego, część III - wykonanie oceny żyzności i jałowości podłoży przekazanych od Zamawiającego) w
związku z realizacją projektu pn., "Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z
wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych"
akronim "CIRCULATE" nr umowy: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015, odpowiednio dla od jednej do trzech
części zamówienia
Numer referencyjny: 141.2715.3.2017
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
0
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29267
W ogłoszeniu powinno być:
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 28665 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
2
W ogłoszeniu jest:
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
W ogłoszeniu powinno być:
Rodzaj zamówienia: usługi
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
3
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw
odczynników do działalności dydaktycznej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego
Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu
zamówienia. 1.1 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem
przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach A, B, C i D do formularza
oferty ilości zamawianych produktów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub
zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach
wynagrodzenia umownego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.
Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych produktów,
nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej doczterech części przedmiotu zamówienia. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (wraz z rozładunkiem
i wniesieniem) do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego odczynników przeznaczonych
do działalności dydaktycznej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w
Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.3 Przedmiot
zamówienia obejmuje dostawę odczynników do działalności dydaktycznej, dla jednostek organizacyjnych
Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech
części przedmiotu zamówienia. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i
wymagania zawierają kalkulacje cenowe stanowiące załączniki A, B, C i D do Formularza oferty stanowiące
integralną część SIWZ (plik w formacie Excel), odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części
przedmiotu zamówienia. Wykaz jednostek, do których mają być dostarczane produkty stanowiące przedmiot
zamówienia zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w
odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert
częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od
jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych. 1.7 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio od jednej do czterech części
przedmiotu zamówienia: 1.7.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień: za pośrednictwem faksu,
drogą elektroniczną, składanych przez Dział Zaopatrzenia UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31531 Kraków.
Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem,
pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w
godzinach 7:00 - 15:00. 1.7.2 Realizację sukcesywnych dostaw pod adres danej jednostki Uniwersytetu
Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie (wyszczególnionej w wykazie załączonym do wzoru umowy -
zał. nr 2 do wzoru umowy), wskazany w zamówieniu, w razie konieczności - innej jednostki organizacyjnej UJ
CM, mającej siedzibę na terenie Krakowa. 1.7.3 Realizacja każdej partii zamówienia w zależności od
zapotrzebowania w terminie: maksymalnie do 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia * warunek
dodatkowo punktowany (dzień złożenia zamówienia), z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ. (Za dni robocze
Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy). 1.7.4
Dostarczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia, na własny koszt oraz ich rozładunek i wniesienie
do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 1.7.5 Dostarczanie faktur do Działu Zaopatrzenia UJ CM,
ul. Grzegórzecka 20, 31531 Kraków. (Termin zapłaty faktury za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia
ustala się do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Działu
Zaopatrzenia, która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.) 1.7.6 Oznakowanie
dostarczanych produktów w sposób czytelny nazwą, warunkami przechowywania oraz terminem ważności na
każdym opakowaniu produktów lub pisemną deklaracją producenta o terminie ważności produktów pod
rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego, 1.7.7 Dostarczenie każdego z produktów
stanowiących przedmiot zamówienia z terminem ważności (przydatności) w dacie dostawy do Zamawiającego
nie krótszym niż ¾ terminu ważności określonego przez producenta. 1.7.8 Zapewnienie bezpiecznego
opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami
mechanicznymi. 1.7.9 Wymianę przez Wykonawcę wadliwych produktów stanowiących przedmiot zamówienia
na produkty nowe, wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania
reklamacji. zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu. 1.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z
tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego
odpowiednio od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.9 W przypadku zawieszenia produkcji lub
wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę
na ich odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego odpowiednio
od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.10 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia podał
oprócz opisu, nazwę handlową, numer katalogowy i producenta/markę przedmiotu zamówienia wyłącznie w
celu określenia konfekcjonowania, sterylności, cech i parametrów jakościowych wymaganego produktu jakim
powinien odpowiadać zamówiony produkt. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje
bezpośrednio na Wykonawcę i zostało podane ze względów technologicznych z uwagi na konieczność
zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzują się realizowane przez zamawiającego
badania oraz posiadane urządzenia odpowiednio od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.11
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną,
zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że
oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne
określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to,
że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne
na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP
zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż
opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i
wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt równoważny
spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i dołączyć do oferty karty charakterystyki lub karty
katalogowe, lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w
sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia
minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku
zaoferowania produktu wzorcowego Zamawiający nie wymaga dołączenia wyżej wymienionych dokumentów na
potwierdzenie zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego. 1.12 Wykonawca musi
zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli
sukcesywnie w okresie 12 miesięcy, od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, lub do wyczerpania
wartości umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech
części przedmiotu zamówienia. 1.13 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami
Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową
stanowiącą załącznik A, B, C i D do Formularza oferty zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
określający parametry i wymagania, oraz dla produktów równoważnych karty charakterystyki lub karty
katalogowe, lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość
produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od
jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.14 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie
podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia),
przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 1.15
Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę
odpowiadającą ich treści. 1.16 Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz
załączniki przedstawione w SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Przedmiot
umowy (nazwa badania): Przeprowadzenie kwalifikacji mikrobiologicznej pomieszczeń (powierzchni i powietrza)
oraz systemu modułowego typu Xvivo2 do hodowli komórek. 1. Część I obejmuje 2-krotne przeprowadzenie
kalifikacji pomieszczeń (powierzchni i powietrza) oraz systemu modułowego typu Xvivo2 do hodowli komórek
(łącznie 260 badań). Jedna kwalifikacja prowadzona będzie przez 5 dni i obejmuje 130 badań, na które składa się
45 badań powietrza i 85 badań powierzchni. Na jeden dzień przypada 9 badań powietrza i 17 badań powierzchni.
2. Pierwsza kwalifikacja (130 badań) musi być przeprowadzona do 7 dni od daty zawarcia umowy, a kolejna
(kolejne 130 badań) po upływie 6 mies. od daty przeprowadzenia pierwszej kwalifikacji. 3. Procedura obejmuje
kontrolę żyzności i jałowości serii podłoży wykorzystywanych do badań, dostawę podłoży, przeprowadzenie
kwalifikacji, odbiór i transport podłoży od Zamawiającego oraz sporządzenie protokołu z przeprowadzonej
kwalifikacji. 4. Maksymalny czas oczekiwania na wynik liczony od ostatniego dnia pobrania próbek przezWykonawcę - 10 dni kalendarzowych. 5. Jako miejsce wykonania kwalifikacji wskazuje się: Zakład
Transplantologii, Katedra Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Wydział Lekarski UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-
663 Kraków, pomieszczenie TP26. Część II Przedmiot umowy (nazwa badania): Wykonanie identyfikacji kolonii
drobnoustrojów (bakterie tlenowe, beztlenowe, grzyby) na podłożach przekazanych przez Zamawiającego. 1.
Identyfikacja kolonii drobnoustrojów obejmuje szczegółową charakterystykę drobnoustrojów na płytkach
przekazanych przez Zamawiającego. 2. Wykonawca przed odbiorem pierwszej próbki do analizy dostarczy drogą
mailową na adres: magdalena.suda-szczurek@uj.edu.pl instrukcję przechowywania oraz przygotowania do
transportu zainkubowanych podłoży do czasu odbioru przez Wykonawcę. 3. Podłoża zostaną odebrane i
przetransportowane przez Wykonawcę od Zamawiającego do 24 godz. od momentu powiadomienia przez
Zamawiającego (telefonicznie, potwierdzonego mailowo). 4. Podłoża przekazywane do Wykonawcy zostaną przed
wydawaniem do transportu stosownie opisane i oznakowane przez Zamawiającego i przygotowane do transportu
według zaleceń Wykonawcy. 5. Wraz z podłożami Zamawiający przekaże zlecenie badań w wersji papierowej. 6.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wyniku przeprowadzonych analiz/certyfikatu analizy w wersji
papierowej. 7. Maksymalny czas oczekiwania na wynik liczony od momentu odbioru próbek przez Wykonawcę - 14
dni roboczych. 8. Wyniki badań przekazywane będą przez Wykonawcę w wersji elektronicznej niezwłocznie po ich
uzyskaniu na adres mailowy: magdalena.suda-szczurek@uj.edu.pl. 9. Analiza próbek przeprowadzona zostanie
zgodnie z procedurami przyjętymi przez Wykonawcę. 10. Podłoża przekazywane będą do analizy sukcesywnie przez
Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 11. Wykonawca zapewnia właściwy transport próbek w
odpowiednich warunkach niemających wpływu na wyniki badań. 12. Jako miejsce odbioru próbek wskazuje się:
Zakład Transplantologii, Katedra Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Wydział Lekarski UJ CM, ul. Wielicka
265, 30-663 Kraków. Część III Przedmiot umowy (nazwa badania): Ocena żyzności i jałowości podłoży
przekazanych przez Zamawiającego. 1. Ocena żyzności i jałowości podłoży będzie prowadzona w oparciu o metody
i procedury przyjęte przez Wykonawcę. 2. Wykonawca przed odbiorem pierwszej próbki do analizy dostarczy drogą
mailową na adres: magdalena.suda-szczurek@uj.edu.pl instrukcję przygotowania podłoży do transportu. 3.
Podłoża zostaną odebrane i przetransportowane przez Wykonawcę od Zamawiającego do 24 godz. od momentu
powiadomienia przez Zamawiającego (telefonicznie, potwierdzonego mailowo). 4. Podłoża przekazywane do
Wykonawcy zostaną przed wydawaniem do transportu stosownie opisane i oznakowane przez Zamawiającego i
przygotowane do transportu według zaleceń Wykonawcy. 5. Wraz z podłożami Zamawiający przekaże zlecenie
badań w wersji papierowej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania wyniku
przeprowadzonych analiz/certyfikatu analizy w wersji papierowej. 7. Maksymalny czas oczekiwania na wynik liczony
od momentu odbioru próbek przez Wykonawcę - 14 dni roboczych. 8. Wyniki badań przekazywane będą przez
Wykonawcę w wersji elektronicznej niezwłocznie po ich uzyskaniu na adres mailowy: magdalena.sudaszczurek@
uj.edu.pl, a następnie w wersji papierowej wraz z fakturą. 9. Wykonawca zapewnia właściwy transport
próbek w odpowiednich warunkach niemających wpływu na wyniki badań. 10. Jako miejsce odbioru próbek wskazuje się: Zakład Transplantologii, Katedra Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Wydział Lekarski UJ CM,
ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
Główny Kod CPV: 33696300-8
Dodatkowe kody CPV: 33696500-0, 24300000-7, 24000000-4, 33694000-1, 33141625-7
W ogłoszeniu powinno być:
Główny kod CPV: 73000000-2
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.