Ogłoszenie z dnia 2017-10-30
Ogłoszenie nr 500051124-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.
Gomunice: Remont drogi gminnej - ulicy Głównej w miejscowości Kletnia
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574570-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500033315-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gomunice, Krajowy numer identyfikacyjny 59064795400000,
ul. ul. Armii Krajowej
30,
97545
Gomunice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 6850245, 6842485, e-mail
muchae@gomunice.pl, faks
44 6842468; 6842485 w. 230.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gwgomunice.finn.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej - ulicy Głównej w miejscowości Kletnia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi gminnej - ulicy Głównej w miejscowości Kletnia. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1.obejmował będzie w szczególności: 1) Frezowanie nawierzchni ścieralnej 2) Regulacja skrzynek wodociągowych w ulicy i chodnikach 3) Oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni ulepszonej 4) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej grubości 4 cm po zagęszczeniu Ruch KR1 AC 8S 50/70 5) Rozebranie chodników 6) Demontaż obrzeży chodnikowych 8x30x100 7) Demontaż krawężników drogowych 15x30x100 8) Ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo-piaskowej 15x30x100 9) Ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 10) Ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej 8x30x100 11) Ułożenie chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 12) Wzmocnienie podbudowy na wjazdach do bram 13) Wykonanie wjazdów z kostki betonowej czerwonej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA! Zamawiający zaznacza, że jest w posiadaniu materiału brukowego w postaci krawężnika betonowego 15x30x100 (poz. 8 przedmiaru robót) w ilości 981m. Powyższe Wykonawca musi uwzględnić w kosztorysie ofertowym wyceniając przedmiot zamówienia. UWAGA W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub o równoważnych parametrach. Wszystkie wskazane z nazwy materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazany w SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". 4. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników fizycznych, którzy będą wykonywać czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia w zakresie remontu drogi. Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie).
II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
25.09.2017 r. - 30.10.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z powodu wystąpienia okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, polegających na niesprzyjających warunkach atmosferycznych (intensywne i długotrwałe opady deszczu), niepozwalających na wykonanie zamówienia w terminie określonym w umowie wydłuża się termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 15 listopada 2017 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Biskupice - etap I
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie miasta i gminy Wieliczka
- Przebudowa drogi gminnej nr 112620E w m. Czechowiec, Gmina Żytno
- Remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. Wyspiańskiego w Krośnie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.