eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GomuniceRemont drogi gminnej - ulicy Głównej w miejscowości Kletnia



Ogłoszenie z dnia 2017-10-30

Ogłoszenie nr 500051124-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.

Gomunice: Remont drogi gminnej - ulicy Głównej w miejscowości Kletnia
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574570-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500033315-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gomunice, Krajowy numer identyfikacyjny 59064795400000, ul. ul. Armii Krajowej 30, 97545 Gomunice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 6850245, 6842485, e-mail muchae@gomunice.pl, faks 44 6842468; 6842485 w. 230.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gwgomunice.finn.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej - ulicy Głównej w miejscowości Kletnia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi gminnej - ulicy Głównej w miejscowości Kletnia. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1.obejmował będzie w szczególności: 1) Frezowanie nawierzchni ścieralnej 2) Regulacja skrzynek wodociągowych w ulicy i chodnikach 3) Oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni ulepszonej 4) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej grubości 4 cm po zagęszczeniu Ruch KR1 AC 8S 50/70 5) Rozebranie chodników 6) Demontaż obrzeży chodnikowych 8x30x100 7) Demontaż krawężników drogowych 15x30x100 8) Ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo-piaskowej 15x30x100 9) Ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 10) Ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej 8x30x100 11) Ułożenie chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 12) Wzmocnienie podbudowy na wjazdach do bram 13) Wykonanie wjazdów z kostki betonowej czerwonej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA! Zamawiający zaznacza, że jest w posiadaniu materiału brukowego w postaci krawężnika betonowego 15x30x100 (poz. 8 przedmiaru robót) w ilości 981m. Powyższe Wykonawca musi uwzględnić w kosztorysie ofertowym wyceniając przedmiot zamówienia. UWAGA W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub o równoważnych parametrach. Wszystkie wskazane z nazwy materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazany w SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". 4. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników fizycznych, którzy będą wykonywać czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia w zakresie remontu drogi. Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie).


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
25.09.2017 r. - 30.10.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z powodu wystąpienia okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, polegających na niesprzyjających warunkach atmosferycznych (intensywne i długotrwałe opady deszczu), niepozwalających na wykonanie zamówienia w terminie określonym w umowie wydłuża się termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 15 listopada 2017 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.