To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-31
Ogłoszenie nr 500051545-N-2017 z dnia 31-10-2017 r.
Centrum Usług Wspólnych w Katowicach: : Dostawa wyposażenia wraz z montażem przedmiotu zamówienia (w elementach) w rozbudowanej części budynku miejskiego Przedszkola Nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach z siedzibą przy ul. Koraszewskiego 6 w ramach realizacji projektu pn. "Wzrost dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w rozbudowywanych przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wzrost dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w rozbudowywanych przedszkolach dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590733-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny: -, ul. Wita Stwosza 7,40-040 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 205 11 20, e-mail: cuw@cuw.katowice.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny -,
ul. Wita Stwosza
7,
40-040
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2051120, e-mail
cuw@cuw.katowice.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.cuw.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
: Dostawa wyposażenia wraz z montażem przedmiotu zamówienia (w elementach) w rozbudowanej części budynku miejskiego Przedszkola Nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach z siedzibą przy ul. Koraszewskiego 6 w ramach realizacji projektu pn. "Wzrost dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w rozbudowywanych przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/919/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem przedmiotu zamówienia (w elementach) w rozbudowanej części budynku Miejskiego Przedszkola Nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach przy ul. Koraszewskiego 6, 40-750 Katowice Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1 zamówienia: obejmująca dostawę wyposażenia sal - zabawki, pomoce edukacyjne i rehabilitacyjne Część 2 zamówienia obejmująca dostawę wraz z instalacją urządzeń multimedialnych (tablicy multimedialnej, projektora, odtwarzacza DVD). Część 3 zamówienia obejmująca dostawę wyposażenia Sali doświadczania świata. Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39300000-5
Dodatkowe kody CPV: 32322200-6, 37000000-8, 30190000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia sal - zabawki, pomoce edukacyjne i rehabilitacyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty" Uzasadnienie faktyczne: W ramach prowadzonego postępowania w części 1 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części, tj. części 1 - kwota najkorzystniejszej oferty: 124.802,73 zł a kwota jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 100.235,00 zł. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją urządzeń multimedialnych (tablicy multimedialnej, projektora, odtwarzacza DVD). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6014.63
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kserkom Tomasz Zmarzły
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7398.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia Sali doświadczania świata |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33510.56
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INBAR Firma Handlowo-Usługowa Irena Bartołd
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41218.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korony Zapory Wodnej Besko"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.