To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-31
Ogłoszenie nr 500051580-N-2017 z dnia 31-10-2017 r.
Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego: "Kursy i szkolenia w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie" Projekt w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet XI.Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe ucjzniów; Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT realizowany w Zespole Szkół Nr 1 im.E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Kwiatkowskiego 18.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538616-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500001686-N-2017, 500002216-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19917700000,
ul. ul. E. Kwiatkowskiego
18,
42300
Myszków, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
034 313 28 40, e-mail
kwiatkowski@myszkow.pl, faks
034 313 28 40.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul.E.Kwiatkowskiego 18,42-300 Myszków
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kursy i szkolenia w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZS1.WP.ZAM.3/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, w podziale na następujące części: Części 1 - KURS PROJEKTOWANIA KOMPUTEROWEGO Z WYKORZYSTANIEM AUTOCAD - I i II STOPNIA plus AUTOCAD 3D; Części 2 - KURS PROJEKTOWANIA KOMPUTEROWEGO Z WYKORZYSTANIEM AUTOCAD - I STOPNIA plus AUTOCAD 3D Części 3- OBSŁUGA OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE (CNC) Części 4 - KURS SPAWANIA BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG Części 5 - OPERATOR WÓZKA JEZDNIOWEGO (WIDŁOWEGO) PODNOŚNIKOWEGO Części 8 - KURS PRAWA JADY KAT. B Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie lub kilka części, przy czym na daną część zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę. Części 1 - KURS PROJEKTOWANIA KOMPUTEROWEGO Z WYKORZYSTANIEM AUTOCAD - I i II STOPNIA plus AUTOCAD 3D Liczba godzin- 55h Liczba uczestników/nauczycieli- 2 Za godzinę zajęć uznaje się 45 minut. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kursu projektowania komputerowego z wykorzystaniem AUTOCAD - I i II stopnia plus AUTOCAD 3D w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie" dla dwóch nauczycieli przedmiotów zawodowych. Wykonawca w ramach kursu zapewni: 1. Przeprowadzenie co najmniej 55h dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) dla 2 uczestników projektu m.in. z tematyki: AutoCAD podstawy i średniozaawansowany - zapoznanie ze środowiskiem AutoCADa, zasady korzystania z dostępnych narzędzi do rysowania poprzez edycję do wydruku oraz AutoCAD 3D - poznanie środowiska i zasad pracy w 3D od rysowania obiektów trójwymiarowych, poprzez edycję, wizualizację i profesjonalny wydruk. 2. Każdy uczestnik kursu będzie mógł zainstalować u siebie na komputerze edukacyjną wersję oprogramowania. 3. Warunkiem otrzymania certyfikatu(ów) będzie zdanie egzaminu, który odbędzie się po ostatnich zajęciach. Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma certyfikat. 4. Zamawiający udostępni bezpłatnie zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły tj. Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 5.W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 6.Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 7.Wykonawca, w cenie oferty winien również uwzględnić koszt egzaminu. 8.Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę i niedzielę. 9. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Części 2 - KURS PROJEKTOWANIA KOMPUTEROWEGO Z WYKORZYSTANIEM AUTOCAD - I STOPNIA plus AUTOCAD 3D Liczba godzin- 40h Liczba uczestników- 4 Za godzinę zajęć uznaje się 45 minut. 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kursu projektowania komputerowego z wykorzystaniem AUTOCAD - I stopnia plus AUTOCAD 3D w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie". 2. Wykonawca w ramach kursu zapewni: 1) Przeprowadzenie co najmniej 40h dla 4 uczestników projektu m.in. z tematyki: AutoCAD podstawy - zapoznanie ze środowiskiem AutoCADa, zasady korzystania z dostępnych narzędzi do rysowania poprzez edycję do wydruku oraz AutoCAD 3D - poznanie środowiska i zasad pracy w 3D od rysowania obiektów trójwymiarowych, poprzez edycję, wizualizację i profesjonalny wydruk. 2) Każdy uczestnik kursu będzie mógł zainstalować u siebie na komputerze edukacyjną wersję oprogramowania. 3) Warunkiem otrzymania certyfikatu(ów)będzie zdanie egzaminu, który odbędzie się po ostatnich zajęciach. Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma certyfikat. 3. Zamawiający udostępni bezpłatnie zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły tj. Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 4. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 5. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 6. Wykonawca, w cenie oferty winien również uwzględnić koszt egzaminu. 7. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 8. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Części 3- OBSŁUGA OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE (CNC) Liczba godzin- 90h Liczba godzin zajęć praktycznych minimum- 50h Liczba uczestników- 27 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kursu obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla 27 uczniów w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 3. Zamawiający informuje, że Kurs obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla 27 uczniów będzie realizowany w wymiarze 90 godzin na każdą grupę, w tym programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie CNC min 50 godzin zajęć praktycznych. 4. W celu przeprowadzenie zajęć teoretycznych, Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale na terenie Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 5. W koszt szkolenia należy również wliczyć koszt egzaminu wewnętrznego. 6. Po zakończeniu kursu uczniowie powinni dostać zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622). Oraz certyfikat zdobytych kompetencji Technicznych z zakresu wykonywania zawodu operator obrabiarek sterowanych numerycznie. 7. Zajęcia z programowania i obsługi obrabiarek CNC powinny być zrealizowane po ukończeniu zajęć teoretycznych. Celem zadania jest m.in. przekazanie uczniom wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC. 8. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 9. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 10. Zajęciach teoretyczne będą odbywać się w dwóch grupach po maksymalnie 14 uczestników, natomiast zajęcia praktyczne będą się odbywać w małych grupach umożliwiających zdobycie przez uczestnika praktycznych umiejętności. 14. W celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych, Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły tj. Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 15. Wykonawca zapewni sprzęt, maszyny CNC oraz inne urządzenia niezbędne do realizacji warunków zamówienia. 16. Szkolenie zakończy się egzaminem, którego koszt Wykonawca wlicza w cenę kursu (ewentualnych kosztów egzaminów poprawkowych Zamawiający nie finansuje). Egzamin zostanie przeprowadzony w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. 17. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 18. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Części 4 - KURS SPAWANIA BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG. Liczba godzin- 140h Liczba uczestników- 38 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG oraz przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego dla łącznie 38 uczestników projektu "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie" 2. Celem kursu zawodowego jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników projektu do egzaminów końcowych według normy ISO PN-EN 9606-1. Po zdaniu egzaminu końcowego uczestnik kursu uzyskuje uprawnienia do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy. 3. Wymiar godzinowy: 140 godzin (1 godzina = 45 minut), 25 godzin zajęć teoretycznych i 115 godzin zajęć praktycznych, 4. Zajęcia teoretyczne powinny się odbyć w trzech grupach po 12-13 uczestników, natomiast zajęcia praktyczne w mniejszych grupach umożliwiających zdobycie indywidualnych umiejętności. 5. Po zakończeniu kursu kandydat na spawacza zdaje egzamin teoretyczny oraz praktyczny. Po pozytywnym egzaminie uczestnik otrzyma książeczkę spawacza oraz certyfikat spawacza wg normy ISO PN-EN 9606. 6. Egzamin nie wlicza się do liczby godzin kursu. 7. Wykonawca zorganizuje egzamin zewnętrzny potwierdzający uzyskane kwalifikacji po kursie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG. 8. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 9. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 10. Wykonawca w cenie kursu winien również uwzględnić koszt egzaminu. 11. W celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych, Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale na terenie Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 12. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę. 13. Wykonawca zapewni sprzęt, spawarkę MAG oraz inne urządzenia niezbędne do realizacji warunków zamówienia. 14. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Części 5 - OPERATOR WÓZKA JEZDNIOWEGO (WIDŁOWEGO) PODNOŚNIKOWEGO. Liczba godzin- 60h Liczba godzin zajęć praktycznych minimum- 20h Liczba uczestników- 14 1. Kurs operatorów wózków jezdniowych (widłowych) podnośnikowych, ma być zrealizowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. nr 70, poz. 650, ze zmianą: Dz. U. 2003, nr 65, poz. 603). 2. Kurs operatorów wózków jezdniowych (widłowych) podnośnikowych ma przygotować uczestników do egzaminu Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) i zdobycia uprawnień kategorii II WJO. 3. Po ukończeniu kursu operatora wózka jezdniowego (widłowego) uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu na obsługę wózków jezdniowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych. Wydawane jest ono na podstawie § 18 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych i uprawnia do pracy na stanowisku operatora wózka jezdniowego. 4. Kurs zakończy się egzaminem zewnętrznym przed komisją UDT. Egzamin nie jest wliczony w 60 godziny szkolenia. 5. Uczestnik po zakończonym kursie otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz po pozytywnie zdanym egzaminie państwowym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego uprawnia do obsługi wózków jezdniowych. Otrzymany po szkoleniu dokument będzie potwierdzeniem uzyskania kwalifikacji rozumianych jako formalny wynik oceny i walidacji, który uzyskuje się w sytuacji, kiedy właściwy organ uznaje, że dana osoba osiągnęła efekty uczenia się spełniające określone standardy. 10. Wykonawca wlicza w cenę kursu: - badania lekarskie - szkolenie teoretycznie i praktyczne, - egzamin UDT 11. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 12. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 13. W zajęciach teoretycznych będą uczestniczyć wszyscy uczestnicy, natomiast zajęcia praktyczne będą się odbywać w małych grupach umożliwiających zdobycie przez uczestnika praktycznych umiejętności. 14. W celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych, Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły tj. Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 15. Wykonawca zapewni sprzęt, wózek jezdniowy podnośnikowy oraz inne urządzenia niezbędne do realizacji warunków zamówienia. 16. Szkolenie zakończy się egzaminem, którego koszt Wykonawca wlicza w cenę kursu (ewentualnych kosztów egzaminów poprawkowych Zamawiający nie finansuje). Egzamin zostanie przeprowadzony w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. 17. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 18. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Program szkolenia powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe: 1. Typy stosowanych wózków jezdniowych. 2. Budowa wózków o zasilaniu akumulatorowym i spalinowym. 3. Czynności operatora przy obsłudze wózka przed podjęciem pracy i po zakończeniu pracy. 4. Czynności operatora w czasie pracy z wózkiem. 5. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa. 6. Wiadomości z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów ppoż., pierwszej pomocy przedlekarskiej. 7. Praktyczna nauka jazdy. Części 6 - KURS TRANSPORTU LOTNICZEGO DLA LOGISTYKÓW Liczba godzin- max 21h Liczba uczestników- 11 1. Przeprowadzenie co najmniej 21h dydaktycznych (45 minut) dla 11 uczestników projektu m.in. z tematyki: rola i funkcjonowanie portów lotniczych, rola i funkcjonowanie linii lotniczych, przepisy międzynarodowe i krajowe, rola, funkcjonowanie i zadania spedytorów lotniczych, ćwiczenia case study. Za godzinę zajęć uznaje się 45 minut. 2. Na zakończenie zajęć przeprowadzone zostaną testy teoretyczne. Po pozytywnym zaliczeniu testów uczestnicy otrzymają stosowny certyfikat ukończenia szkolenia. 3. Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły tj. Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 6. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 7. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 8. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 9. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Części 7 - KURS STYLIZACJI PAZNOKCI DLA FRYZJERÓW Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kursu stylizacji paznokci dla fryzjerów w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie". Wykonawca w ramach kursu zapewni: 1. Przeprowadzenie co najmniej 80h dydaktycznych (45 minut) dla 4 uczestników projektu m.in. z tematyki: manicure, pedicure, metoda akrylowa, żelowa, hybrydowa, zdobienie paznokci. Za godzinę zajęć uznaje się 45 minut. 2. Obowiązkowa minimalna liczba zajęć praktycznych to - 50h 3. Na zakończenie zajęć przeprowadzony zostanie egzamin. Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają stosowny certyfikat ukończenia szkolenia. 4. Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły tj. Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 5. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 6. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 7. Wykonawca zapewni sprzęt i inne urządzenia niezbędne do realizacji warunków zamówienia. 8. Szkolenie zakończy się egzaminem, którego koszt Wykonawca wlicza w cenę kursu (ewentualnych kosztów egzaminów poprawkowych Zamawiający nie finansuje). Egzamin zostanie przeprowadzony w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. 9. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 10. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Części 8 - KURS PRAWA JADY KAT. B Liczba godzin- 60h Liczba godzin zajęć teoretycznych - minimum 30h/lekcyjnych (godzina lekcyjna = 45 minut) Liczba godzin zajęć praktycznych minimum- 30h/zegarowych (godzina zegarowa = 60 minut) Liczba uczestników- 14 Za godzinę zajęć edukacyjnych - teoretycznych uznaje się 45 minut, za godzinę zajęć edukacyjnych - praktycznych uznaje się 60 minut. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kategorii B dla 14 uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 2. Wykonawca zapewni: 1) organizację zajęć teoretycznych w ilości minimalnej 30 godzin (45-minutowych) na grupę oraz praktycznych w minimalnej ilości 30 godzin (zegarowych) na uczestnika, 2) zrealizowanie podczas zajęć tematyki: Przepisy ruchu drogowego, Technika kierowania pojazdem, Zarys budowy pojazdu i zasady obsługi technicznej, Nauka jazdy, Zachowanie na miejscu wypadku i pomoc przedlekarska. 3. Kurs Prawa jazdy kat. B ma przygotować uczestników do Państwowego egzaminu. 4. Kurs Prawa jazdy kat. B, ma być zrealizowany zgodnie z Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, Dz.U. 2011 Nr 30 poz. 151 z późn.zm.. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia uprawniające do zapisania się na egzamin końcowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego 2) uiszczenia opłaty za jeden egzamin końcowy odbywający się w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego 3) uiszczenia opłaty za obowiązkowe badania lekarskie dla przyszłych kierowców, 4) prowadzenia dokumentacji w postaci programów szkolenia, protokołów przebiegu egzaminów, 5) wyposażenia uczestników kursu w pakiet materiałów dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, 7) zapewnienia wykładowców posiadających zasoby wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne gwarantujące właściwą realizację programu szkolenia, 8) zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych oraz sprzętu do przeprowadzenia kursu, 9) ubezpieczenia uczestników kursu, 10) zapewnienia sprzętu, samochodu nauki jazdy, urządzenia niezbędne do realizacji warunków zamówienia. 6. W celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych, Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły tj. Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 9. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 10. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 11. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 12.Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (dot. Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5, Części 6, Części 7, Części 8) 2.1 Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający określa, iż trenerzy wykonujący czynności związane z przeprowadzeniem kursów i szkoleń zawodowych -mają być zatrudnieni przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten nie dotyczy osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2.2 Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt. 2.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 2.3 W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zaktualizowanego oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt. 2.1. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 2.4 Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy/Podwykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.2 oraz o okazanie dowodów potwierdzających zatrudnienie osób, natomiast Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie zamawiającemu, ale w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od momentu wezwania. 2.5 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Pracownicy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia, w stosunku do których Wykonawca nie oświadczył, że są zatrudnieni na podstawie stosunku pracy nie będą mogli wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 2.6 W przypadku, gdy Wykonawca lub Podwykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w ppkt. 2.2, ppkt. 2.3 oraz w ppkt. 2.4 Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy w odniesieniu do poszczególnej Części. 2. Postanowienia ogólne (dot. Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5, Części 6, Części 7, Części 8) 2.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, wobec czego Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia, zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy PZP. 2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 2.3 Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy PZP żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.4 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 2.5 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy lub dalszych podwykonawców zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 2.6 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80530000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: KURS PROJEKTOWANIA KOMPUTEROWEGO Z WYKORZYSTANIEM AUTOCAD - I i II STOPNIA plus AUTOCAD 3D |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3944.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIK Edukacja, Krzysztof Kundziewicz,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5344.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: KURS PROJEKTOWANIA KOMPUTEROWEGO Z WYKORZYSTANIEM AUTOCAD - I STOPNIA plus AUTOCAD 3D |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5760.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIK Edukacja, Krzysztof Kundziewicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4222.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: OBSŁUGA OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE (CNC) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2568.67
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kształcenia Biznesu Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41580.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: KURS SPAWANIA BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71040.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55062.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: OPERATOR WÓZKA JEZDNIOWEGO (WIDŁOWEGO) PODNOŚNIKOWEGO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10229.33
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BEHAP-BUD S.C.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9408.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: KURS TRANSPORTU LOTNICZEGO DLA LOGISTYKÓW |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający dokonał badania i oceny ofert w zakresie Części 6 postępowania. Najkorzystniejszą ofertą w zakresie Części 6 postępowania jest oferta Wykonawcy: Aviation Consulting Michał Ratajczak, ul. Armii Krajowej 29/8, 66-400 Gorzów Wlkp. Łącznie oferta uzyskała: 60,00 pkt obliczonych zgodnie z przyjętym w SIWZ kryteriami i ich wagą: całkowita cena brutto kursu/szkolenia dla całości zamówienia - 60 %; kryterium społeczne - 40 %. Cena oferty w zakresie Części 6 postępowania złożonej przez Wykonawcę Aviation Consulting Michał Ratajczak, ul. Armii Krajowej 29/8, 66-400 Gorzów Wlkp (19.800,00 zł) przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na finansowanie zamówienia (4.620,00 zł brutto). Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: KURS STYLIZACJI PAZNOKCI DLA FRYZJERÓW |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający dokonał badania i oceny ofert w zakresie Części 7 postępowania. Najkorzystniejszą ofertą w zakresie Części 7 postępowania jest oferta Wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Żarkach, ul. Sosnowa 2, 42-310 Żarki. W zakresie Części 7 postępowania łącznie oferta uzyskała: 60,00 pkt obliczonych zgodnie z przyjętym w SIWZ kryteriami i ich wagą: całkowita cena brutto kursu/szkolenia dla całości zamówienia - 60 %; kryterium społeczne - 40 %. Cena oferty w zakresie Części 7 postępowania złożonej przez Wykonawcę Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Żarkach, ul. Sosnowa 2, 42-310 Żarki (5.920,00 zł) przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na finansowanie zamówienia (3.200,00 zł brutto). Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: KURS PRAWA JADY KAT. B |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22582.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U. H. MOTYL, Robert Motyl
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23380.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- MECHANICZNE PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH W RAMACH ZADANIA PN.: BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MIEJSCACH WYMAGAJĄCYCH NAPRAWY
- Dostawy produktów żywnościowych - mięso, drób, wędliny dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 2 w Myszkowie w ramach Projektu, pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 w Myszkowie"
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- "Szkolenia kierowców autobusu"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.