eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fałków › Świadczenie usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu dla gospodarstw domowych w ramach trwałości projektu pn."Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-31

Ogłoszenie nr 500051902-N-2017 z dnia 31-10-2017 r.

Gmina Fałków: Świadczenie usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu dla gospodarstw domowych w ramach trwałości projektu pn.: "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Trwałość Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585178-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500028692-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Fałków, Krajowy numer identyfikacyjny 59064806600000, ul. ul. Zamkowa 1 A, 26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 447 873 535, e-mail p.pekala@falkow.pl, faks 447 873 535.
Adres strony internetowej (url): www.falkow.asi.pl i www.bip.falkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu dla gospodarstw domowych w ramach trwałości projektu pn.: "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostaw dostępu do szerokopasmowego Internetu dla 150 gospodarstw domowych (150 stacjonarnych zestawów komputerowych) znajdujących się w miejscu zamieszkania osób prywatnych wyłonionych w postępowaniu rekrutacyjnym w projekcie -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków, realizowanego w zakresie Działania 8.3 "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eIncluson", osi priorytetowej 8 "Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki" Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 - do dnia 30.11.2020r celem zachowania trwałości Projektu. Wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia służące do uruchomienia łącz internetowych, są własnością wykonawcy, który użycza je na czas wykonania przedmiotu umowy. Opłata za użyczenie/dzierżawę zostanie uwzględniona w opłacie abonamentowej. Po okresie realizowania przedmiotu zamówienia, sprzęt i oprogramowanie zostanie zwrócone Wykonawcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z listą lokalizacji instalacji łącz internetowych stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) bezpośredni kontakt z Zamawiającym oraz beneficjentami ostatecznymi (usługa help - desk). Wykonawca przed przystąpieniem do prac przedstawi Zamawiającemu informacje o zatrudnieniu osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72400000-4


Dodatkowe kody CPV: 72411000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 188530.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Internet Integrations Partners Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Kazury 2c lok 15
Kod pocztowy: 02-795
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156325.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170662.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.