Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-03-09
Ogłoszenie nr 500051999-N-2018 z dnia 09-03-2018 r.
Łódź: ZP/26/2018 - Usługa polegająca na wsparciu Administracyjnego Systemu Informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A. wykorzystywanego w Instytucie "CZMP" w postaci nadzoru autorskiego producenta OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Krajowy numer identyfikacyjny 47161012700000,
ul. ul. Rzgowska
281,
93338
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 271 17 52; 271 17 53, e-mail
zamowienia@iczmp.edu.pl, faks
42 271 17 50.
Adres strony internetowej (url): www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/26/2018 - Usługa polegająca na wsparciu Administracyjnego Systemu Informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A. wykorzystywanego w Instytucie "CZMP" w postaci nadzoru autorskiego producenta
Numer referencyjny
ZP/26/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wsparciu Administracyjnego Systemu Informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A. wykorzystywanego w Instytucie "CZMP" w postaci nadzoru autorskiego producenta.
Oczekiwany minimalny zakres nadzoru autorskiego licencji oprogramowania
Infomedica firmy Asseco Poland S.A. oraz wymagane zapisy umowy
Zamawiający oczekuje nadzoru autorskiego obejmującego m.in. :
- gwarancji na Aplikację w zakresie posiadanych funkcjonalności
- udostępnienie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania)
- modyfikacje produktu uwzględniające zmieniające się przepisy ogólne, rozporządzenia, ustawy, obowiązujące wykładnie prawne lub wskazówki jednostek nadrzędnych
(np. Narodowy Fundusz Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, Samorządowy Wydział Zdrowia, inne).
- usuwania błędów tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
- wymagany czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego błędu krytycznego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego "błędu krytycznego") wynosi max. 1 dzień roboczy
- wymagany czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie max. 3 dni robocze od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych;
- w przypadku wystąpienia "błędu krytycznego" Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego;
w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły;
- usuwania innych błędów określanych jako tzw. "błędy zwykłe":
- czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego dotyczące błędu zwykłego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi max. 15 dni roboczych;
- czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych
- możliwość zgłaszania błędów przez stronę internetową oraz telefonicznie
Czas trwania umowy: 12 miesięcy.
Oczekiwany termin rozpoczęcia: 19.03.2018 r.
II.5) Główny Kod CPV:
72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 66, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności - dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wsparciu Administracyjnego Systemu Informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A. wykorzystywanego w Instytucie "CZMP" w postaci nadzoru autorskiego, która z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych może być świadczona jedynie przez producenta systemu.
Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami ustawy Pzp, ponieważ zachodzi przesłanka art. 66, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy Pzp.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Asseco Poland S.A. ,
,
ul. Chorzowska 50,
44-100,
Gliwice, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pokrycia dachowego na budynku magazynowym w Bazie Transportowej Komendy Miejskiej Policji w Skierniewicach przy ul. Łowickiej 32 a.
- Usługa sprzątania oraz obsługi szatni w budynku B9 Wydziału FTIMS PŁ
- Modernizacja istniejącej estakady prowadzącej do SOR na ul. Pomorskiej 251 w ramach Drugiego Etapu Budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym"
- Świadczenie usług terapii rodzinnej w projekcie "#Rodzina"
- ZP/27/2024 "Dostawa różnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych oraz artykułów medycznych wielokrotnego użytku z podziałem na 36 części dla WSS im. M. Pirogowa w Łodzi" ZP/27/2024
- Dostawa paralizatorów dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa administracji, wsparcia technicznego i prac developerskich w zakresie obsługi serwisów teatrwielki.pl, archiwum.teatrwielki.pl i vod.teatrwielki.pl działających w oparciu o system TYPO3 10
- ŚWIADCZENIE USŁUG WSPARCIA ZAMAWIAJĄCEGO I UŻYTKOWNIKÓW PRZY EKSPLOATACJI KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA BIBLIOTEKĄ PROLIB ENTERPRISE, ŚWIADCZENIE USŁUG SPECJALNYCH ZWIĄZANYCH Z SYSTEMEM
- DOSTAWA SPRZĘTU IT DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
- Dostawa i obsługa serwisowa oprogramowania oraz integracja z modułem kontroli mobilnej poprzez wymianę danych z API dla Przewoźnika Komunikacji Miejskiej.
- Zakup, dostarczenie i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie Stacji przemiennikowych w 2 lokalizacjach na terenie woj. maz., a także demontaż Stacji przemiennikowej wraz z pełną infrastrukturą w 1
- Usługa nadzoru autorskiego i wsparcia systemu RIS i PACS
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.