eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź Łódź"Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-31

Ogłoszenie nr 500052114-N-2017 z dnia 31-10-2017 r.

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi: "Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt konkursowy "Kuźnia Nowoczesnych Kadr" w ramach Działania XI.3. Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588592-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500030056-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 368023757, ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 122 -, 90-145 Łódź Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 48(42)6319848, 694081347, e-mail slawek_fater@wp.pl, slawomir.gajzler@ns.lodz.pl, faks 42 6319848 wew 23.
Adres strony internetowej (url): www.nowoczesnaszkola.edu.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/XI.3.1./02

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego. 2. Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Projekt konkursowy "Kuźnia Nowoczesnych Kadr" w ramach Działania XI.3. Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020. 3. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części ( tj. jedną lub dwie części zamówienia). Część 1 Zakup wraz z dostarczeniem: a) tokarki I sterowanej numerycznie CNC - 1 sztuka; b) tokarki II sterowana numerycznie CNC - 1 sztuka; c) frezarki sterowanej numerycznie CNC - 1 sztuka; d) pakietu edukacyjnego do nauki Komputerowego Wspomagania Projektowania CAD; e)oprogramowania dydaktyczno-przemysłowe do uczenia się programowania i do programowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC w zakresie toczenia i frezowania. 15 licencji sieciowych +1 licencja indywidualna; Część 2 Zakup wraz z dostarczeniem: a) zestawu mini linii produkcyjnej do nauki z zakresu pneumatyki i elektropneumatyki 1 zestaw; b) stanowiska do programowania sterowników PLC 6 zestawów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3a. Dotyczy wszystkich części zamówienia: W przypadku gdy w dokumentacji składającej się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów, to służy ono jedynie do ustalenia charakterystyki tych produktów i Wykonawca ma obowiązek zastosować produkty posiadające właściwości zapewniające zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia funkcjonowanie zamawianego sprzętu/oprogramowania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem wykazania przez wykonawców, że przyjęte rozwiązania posiadają nie gorsze niż podane w OPZ parametry techniczne. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne wraz z ofertą składa: - oświadczenie, że stosuje rozwiązanie równoważne wraz ze wskazaniem zapisu OPZ w stosunku do którego proponuje rozwiązanie równoważne, opisem oferowanego rozwiązania równoważnego oraz ma obowiązek wykazać równoważność poprzez załączenie do oferty np. próbek, opisów lub fotografii, opisów urządzeń technicznych, instrukcji obsługi, opisu rozwiązania równoważnego z uwzględnieniem parametrów opisanych w dokumentacji postępowania. Niezłożenie w/w oświadczenia skutkuje przyjęciem przez Zamawiającego, że wykonawca nie deklaruje stosowania rozwiązań równoważnych. 4. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia - dotyczy wszystkich części zamówienia: o gwarancja jakości na oferowany sprzęt oraz oprogramowanie (część 1 i 2 zamówienia) musi wynosić co najmniej 24 miesiące; o termin płatności za dostawę: 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia; o Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek w wysokości 20 % ceny ofertowej; zaliczka zostanie wypłacona na podstawie faktury zaliczkowej w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy o zamówienie publiczne; o Sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe; o Wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny sprzętu i oprogramowania; o W przypadku zgłoszenia wady sprzętu lub oprogramowania zakończenie naprawy lub wymiana na sprzęt/oprogramowanie wolne od wad winno nastąpić maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia wady.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42620000-8


Dodatkowe kody CPV: 42621000-5, 42623000-9, 48000000-8, 48190000-6, 48321000-4, 48100000-9, 39162000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 356000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PIOTR KAMIŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ALKA-TEX
Email wykonawcy: kaminski.piotr1@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Jesienna 4a 92-015 Łódź
Kod pocztowy: 92-015
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 430500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 430500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 430500.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie dotyczy

IV.8) Informacje dodatkowe:

Dodatkowo w ramach kryteriów oceny ofert Wykonawca zaoferował: -czas naprawy/wymiany od daty zgłoszenia: 3 dni - okres gwarancji jakości: 36 m-cy


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ,,Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55930.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "MIKRO" MAREK KOWALSKI
Email wykonawcy: micro@micro.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa 1 48-385 Otmuchów
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56340.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56340.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie dotyczy

IV.8) Informacje dodatkowe:

Dodatkowo w ramach kryteriów oceny ofert Wykonawca zaoferował: -czas naprawy/wymiany od daty zgłoszenia: 3 dni - okres gwarancji jakości: 60 m-cy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.