eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki"Doposażenie pięciu sal praktycznej nauki zawodu (pracowni reklamowej, dwóch pracowni informatycznych, pracowni gastronomicznej, pracowni hotelarskiej) - 2 CzęściCzęść 1 -- "Dostawa sprzętu AGD" Część 2 - "Dostawa mebli"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-02

Ogłoszenie nr 500052294-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.

Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki: "Doposażenie pięciu sal praktycznej nauki zawodu (pracowni reklamowej, dwóch pracowni informatycznych, pracowni gastronomicznej, pracowni hotelarskiej) - 2 Części: Część 1 -- "Dostawa sprzętu AGD" Część 2 - "Dostawa mebli"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowoczesne kształcenie zawodowe w Zespole Szkół w Żarkach II" realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII Infrastruktura edukacyjna dla Działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla Poddziałania: 12.2.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego -RIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560452-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500008692-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki, Krajowy numer identyfikacyjny 109538500000, ul. ul. Myszkowska 50, 42310 Żarki, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 148 024, e-mail sekretariat@zs-zarki.edu.pl, faks 343 148 024.
Adres strony internetowej (url): www.zs-zarki.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zespół Szkół im. T. Kościuszki , 42-310 Żarki, ul. Zielona 24

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Doposażenie pięciu sal praktycznej nauki zawodu (pracowni reklamowej, dwóch pracowni informatycznych, pracowni gastronomicznej, pracowni hotelarskiej) - 2 Części: Część 1 -- "Dostawa sprzętu AGD" Część 2 - "Dostawa mebli"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZS.ZAM/37/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Doposażenie pięciu sal praktycznej nauki zawodu (pracowni reklamowej, dwóch pracowni informatycznych, pracowni gastronomicznej, pracowni hotelarskiej). W ramach przedmiotu zamówienia dostawą objęte jest doposażenie pracowni dla kierunków kształcenia: technik żywienia i usług gastronomicznych, technik hotelarstwa, technik organizacji reklamy oraz technik informatyk. Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1- "Dostawa sprzętu AGD" Część 2 - "Dostawa mebli" Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt "Nowoczesne kształcenie zawodowe w Zespole Szkół w Żarkach II" jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla Osi priorytetowej: XII Infrastruktura edukacyjna, dla Działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, dla Poddziałania: 12.2.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego -RIT. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych dla Części 1 i Części 2 zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.1 Szczegółowe wymagania w zakresie zamówienia określonego w Części 1 SIWZ - "Dostawa sprzętu AGD" 1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Za "równoważne" Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Załącznik nr 1 do SIWZ). 3.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania "równoważne" co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155, poz. 1089). 5.Zamawiający wymaga, by wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ. 6.W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz serwis gwarancyjny. 7.Dostawa sprzętu do siedziby Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym wg zasad określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). 8.Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności. 9.Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. 10.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim. 11.Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy stanowiący - Załącznik nr 6 do SIWZ. 12.Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach, ul. Myszkowska 50, 42- 310 Żarki. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV) 39713100-4 Zmywarki do naczyń 39713430-6 Odkurzacze 32300000-6 Odbiorniki telewizyjne 39711200-1 Roboty kuchenne 39713210-8 Pralki i suszarki 42214110-3 Piece kuchenne 42214110-3 Grille 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 3.2 Szczegółowe wymagania w zakresie zamówienia określonego w Części 2 SIWZ - "Dostawa mebli" 1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym pełnych nazw oferowanego sprzętu/mebli (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt/meble spełnia/spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Za "równoważne" Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Załącznik nr 1 do SIWZ). 3.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania "równoważne" co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt/meble jest/są fabrycznie nowy/nowe, kompletny/kompletne i sprawny/sprawne, nie posiada/nie posiadają wad fizycznych. 5.W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, serwis gwarancyjny. 6.Dostawa sprzętu do siedziby Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym wg zasad określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). 7.Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje, gwarancje. 8.Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy stanowiący - Załącznik nr 6 do SIWZ. 9.Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach, ul. Myszkowska 50, 42- 310 Żarki. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV) 39100000-3 Meble 39172000-8 Lady 39121200-8 Stoły 39141300-5 Szafy 39141100-3 Regały 3.4 Podwykonawcy (Część 1, Część 2 zamówienia) 1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2.1 do SIWZ i Załącznik Nr 2.2 do SIWZ) - wraz ze wskazaniem, której części zamówienia dotyczy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę ich nazw (firm) podwykonawców, w tym celu należy wypełnić punkt 10 w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2.1 do SIWZ - część 1, Załącznik Nr 2.2 - część 2, w zależności, o którą część zamówienia ubiega się wykonawca). W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców. 4.1 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4.2 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Część 1: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w terminie minimalnie 15 dni a maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Część 2: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w terminie minimalnie 15 dni a maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 15 SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39713100-4


Dodatkowe kody CPV: 39713430-6, 32300000-6, 39711200-1, 39713210-8, 42214110-3, 42214110-3, 39710000-2, 39100000-3, 39172000-8, 39121200-8, 39141300-5, 39141100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 -- "Dostawa sprzętu AGD"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147276.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHUP Zuber Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. krakowska 29C
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205287.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205287.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205287.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - "Dostawa mebli"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46708.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHUP Zuber Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29c
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59532.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59532.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59532.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.