To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-03
Ogłoszenie nr 500052785-N-2017 z dnia 03-11-2017 r.
21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ: Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587545-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 29052485300000,
ul. ul. Gen. F. Rzewuskiego
8,
28-100
Busko-Zdrój, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
+48 413780919, e-mail
przetargi@szpitalwojskowy.pl, marian.pasek@szpitalwojskowy.pl, faks
+48 413780394.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalwojskowy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):12/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego do Zamawiającego przy ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój. 2. Przedmiot zamówienia w ramach tego postępowania został podzielony na części/pakiety: 1) PAKIET I - URZĄDZENIA DO MASZYNOWEGO ZMYWANIA - zał. nr 1 do SIWZ; 2) PAKIET II - URZĄDZENIA DO PRZETWARZANIA I SCHŁADZANIA ŻYWNOŚCI - zał. nr 2 do SIWZ. 3. Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany dla każdego PAKIET-u - "opis przedmiotu zamówienia" - zał. nr 1A i 2A do SIWZ. 4. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien: 1) posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, które Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu, na jego żądanie na każdym etapie prowadzenia postepowania; 2) wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych; 3) być fabrycznie nowy oraz spełniać wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w: a) opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1A i 2A do SIWZ, b) planie sytuacyjnym montażu urządzeń - zał. nr 1B i 2B do SIWZ, c) projekcie umowy - zał. nr 6 do SIWZ. 5. Realizacja zamówienia obejmuje: sprzedaż, dostawę, demontaż obecnie pracującego urządzenia, montaż dostarczanego, jego rozruch techniczny i technologiczny oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi codziennej, okresowej, bhp, programowania i pracy. 6. Wizja lokalna: 1) W celu zminimalizowania ryzyka związanego z faktycznym rozmiarem czynności niezbędnych do zainstalowania sprzętu gastronomicznego będącego przedmiotem zamówienia, oraz do przygotowania oferty i zawarcia umowy, Zamawiający umożliwia Wykonawcom sprawdzenie w miejscu przyszłej lokalizacji, warunków wykonania zamówienia poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej; 2) spotkanie odbędzie się w dniu 18.09.2017 r. w siedzibie Zamawiającego przy ul. F. Rzewuskiego 8 - zbiórka uczestników w bud. OPAL pokój nr 14 o godz. 10:00; 3) Zamawiający podczas wizji lokalnej w miejscu lokalizacji sprzętu gastronomicznego udzieli wszelkich informacji doprecyzowujących szczegóły czynności instalacyjnych; 4) uczestnik wizji lokalnej będzie mógł zadawać pytania, a Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Pzp zadane pytania wraz z udzielonymi odpowiedziami zamieści na swojej stronie internetowej http://bip.szpitalwojskowy.pl/przetargi.php. 7. Rękojmia, gwarancja jakości oraz serwis posprzedażny: 1) okres rękojmi za wady jest równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Udzielona gwarancja jakości i rękojmia za wady oznaczają, że Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zaoferowany przedmiot zamówienia. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości na zainstalowane urządzenia z dojazdem do miejsca zainstalowanych urządzeń; 3) okres rękojmi i gwarancji jakości rozpoczyna swój bieg od daty protokólarnego bezusterkowego odbioru zainstalowanych urządzeń; 4) okres gwarancji może ulegać wydłużeniu o czas wykonywanych napraw; 5) w przypadku zgłoszenia awarii, Wykonawca zobowiązuje się do jej usunięcia w terminie do 48 godzin od momentu zgłoszenia; 6) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do objęcia nieodpłatnym serwisem posprzedażnym dostarczonych urządzeń poprzez wykonywanie czynności: a) zgodnie z zaleceniami producenta ale nie rzadziej niż co 6 miesięcy w terminie uzgodnionym przez strony Umowy; b) sprawowania opieki i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń poprzez: - ich przegląd techniczny, - wykonywanie czynności konserwacyjnych i regulacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta i uwagami użytkownika. 7) Wykonawca udzieli na piśmie Zamawiającemu gwarancji jakości na zainstalowane urządzenia w której w szczególności zawrze poniższe informacje: a) okres udzielonej gwarancji, b) gwarancja udzielona Zamawiającemu jest gwarancją wyłączną i zastępuje wszelkie inne gwarancje lub warunki przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu, c) Wykonawca, w ramach udzielonej gwarancji jakości, ponosi odpowiedzialność za wszelkie czynności serwisowe związane z warunkami gwarancji, d) Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne, ujawnione w dostarczonych urządzeniach i ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania, e) awarie będą zgłaszane przez Zamawiającego: drogą elektroniczną lub faxem do siedziby Wykonawcy, f) przedłuży termin gwarancji o czas, w którym wskutek wad, Zamawiający nie mógł z niego korzystać, g) dokona stosownych zapisów w karcie urządzenia, dotyczących zakresu wykonanych napraw oraz zmiany okresu gwarancji, h) Zamawiający będzie mógł dochodzić od Wykonawcy zapłaty kary umownej za opóźnienia w usunięciu wad w okresie gwarancji, i) w przypadku wymiany jakiegokolwiek elementu sprzętu objętego przedmiotem umowy na nowy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę rozpocznie bieg od daty zamontowania elementu wolnego od wad, j) zawarte w ppkt. 5-6. 8. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy; 2) Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w oświadczeniu Wykonawcy składanym na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy: a) informacji o podwykonawcy/ach poprzez podanie nazwy firmy oraz b) założenie oświadczenia, że nie zachodzą podstawy wykluczenia podwykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia; 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo dostaw wykonywanych przez podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42900000-5
Dodatkowe kody CPV: 42959000-3, 42214100-0, 42513000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PAKIET I - URZĄDZENIA DO MASZYNOWEGO ZMYWANIA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1579) Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na PAKIET I - URZĄDZENIA DO MASZYNOWEGO ZMYWANIA, ponieważ cena oferty Wykonawcy trzeciego w rankingu ofert najwyżej ocenionych, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PAKIET II - URZĄDZENIA DO PRZETWARZANIA I SCHŁADZANIA ŻYWNOŚCI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117886.18
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIXTUM S. J. Jarosław Wilk, Stanisław Skura
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
186800.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Usługa przygotowywania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla Publicznego Żłobka "Malucholandia" w Busku-Zdroju
- Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Buskiego etap II
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do endoskopowej cholangiopankreatografii wstecznej (ECPW) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
- Przebudowa poddasza budynku Kotłowni Centralnej wraz ze zmianą przeznaczenia na pomieszczenia biurowe
- Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju.
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa i montaż chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Świeciu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pierwszego wyposażenia dla pomieszczeń FabLabu przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie.
- Dostawa sprzętu gastronomicznego do budynku bursy należącego do Szkoły Policji w Pile
- "Dostawa aparatury i wyposażenia pomocniczego dla Działu Laboratoryjnego WSSE we Wrocławiu (11 części)"
- Dostawa zamrażarki skrzyniowej do przechowywania osocza - 3 sztuki
więcej: Piece kuchenne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.