eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaDostawa sprzętu informatycznego w ramach realizacji projektu "Ucząc się w Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, inwestuję w swoją przyszłość"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-03

Ogłoszenie nr 500053074-N-2017 z dnia 03-11-2017 r.

Zespół Szkół Nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze: Dostawa sprzętu informatycznego w ramach realizacji projektu "Ucząc się w Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, inwestuję w swoją przyszłość"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr RPMA 10.01.01-14-7314/16 pod nazwą "Ucząc się w Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, inwestuję w swoją przyszłość" dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, X Osi priorytetowej Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie: 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie: 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595442-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, Krajowy numer identyfikacyjny 19124700000, ul. ul. Warszawska 28, 26400 Przysucha, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 752 463, e-mail malbed1@onet.eu, faks 486 755 667.
Adres strony internetowej (url): http://zsz.przysucha.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu informatycznego w ramach realizacji projektu "Ucząc się w Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, inwestuję w swoją przyszłość"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSnr2/ZP-02/10/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu informatycznego w ramach realizacji projektu "Ucząc się w Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, inwestuję w swoją przyszłość" Zamówienie obejmuje dostawę: 1. Komputerów przenośnych - 25 sztuk, 2. Tabletów - 25 sztuk, 3. Tablic interaktywnych z projektorami - 11 zestawów, 4. Komputerów stacjonarnych - 11 zestawów, 5. Sprzętu nagłaśniającego - 4 zestawów, 6. Kamery cyfrowej - 1 sztuka, 7. Aparatu cyfrowego - 1 sztuka, Kody CPV: 30213100-6 Komputery przenośne, 30213000-5 Komputery osobiste, 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 30200000-1 Urządzenia komputerowe, 30213200-7 Komputer tablet, 38652100-1 Projektory, 48620000-0 Systemy operacyjne, 48000000-9 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający, 38651600-9 Kamery cyfrowe, 38651000-3 Aparaty fotograficzne, Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy na jego realizację przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia. Minimalne wymagania stawiane dla przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w załączniku nr 3 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7. ustawy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 32322000-6, 30200000-1, 30213200-7, 38652100-1, 48620000-0, 48000000-9, 32342400-6, 38651600-9, 38651000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143902.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Komputerowe PLANETA Marcin Dejas
Email wykonawcy: przetargi@eplaneta.net
Adres pocztowy: ul. Piwna 32
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159416.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159416.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 187813.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie dotyczy

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.