To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-03
Ogłoszenie nr 500053255-N-2017 z dnia 03-11-2017 r.
Zespół Szkół Powiatowych: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA CELÓW GRZEWCZYCH NA SEZON GRZEWCZY 2017/18 w ilości 75 000 litrów bezpośrednio do zbiorników olejowych w: Zespole Szkół Powiatowych w Goworowie, Zespole Szkół Powiatowych w Łysych i Zespole Szkół Powiatowych w Myszyńcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594932-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH w Łysych, 07-437 Łyse, ul. St.Krupki 20, tel/fax 29 77 25 089 e-mail: zsplyse@interia.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 93213000000,
ul. ul. Stanisława Krupki
20,
07437
Łyse, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
29 77 25 089, e-mail
zslyse@interia.pl, faks
29 77 25 089.
Adres strony internetowej (url): www.zsplyse.isq.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA CELÓW GRZEWCZYCH NA SEZON GRZEWCZY 2017/18 w ilości 75 000 litrów bezpośrednio do zbiorników olejowych w: Zespole Szkół Powiatowych w Goworowie, Zespole Szkół Powiatowych w Łysych i Zespole Szkół Powiatowych w Myszyńcu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS lub równoważnego o parametrach: 1) wartość opałowa nie niższa niż - 41 MJ/kg 2) gęstość w temperaturze 15ºC nie wyższa niż - 0,9g/ml 3) lepkość kinematyczna w temperaturze 20ºC nie większa niż - 6,0 mm2/s 4) temperatura zapłonu nie niższa niż - 56ºC 5) temperatura płynięcia nie wyższa niż - (-24ºC) 6) Skład frakcyjny a) do temperatury 250ºC destyluje się nie więcej niż 65% (v/v) b) do temperatury 350ºC destyluje się nie mniej niż 85% (v/v) 7) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 % (m/m) 8) pozostałość po spopieleniu 0,01% (m/m) 9) zawartość siarki nie więcej niż 0,15% (m/m) 10) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg 11) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg 5.1.2 Miejsce dostawy z ilościami przewidywanymi do sukcesywnego zamawiania: a) Zespół Szkół Powiatowych w Goworowie w ilości około 17 000 litrów, b) Zespół Szkół Powiatowych w Łysych w ilości około 18 000 litrów, c) Zespół szkół Powiatowych w Myszyńcu w ilości około 40 000 litrów. Łącznie do wyżej wymienionych szkół w ilości około 75 000 litrów w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 kwietnia 2018 r. 5.1.3 Zamawiający zastrzega możliwość zakupienia mniejszej ilości oleju niż podana w punkcie 5.1.2. 5.1.4 Dostawa oleju będzie się odbywać na zamówienie pisemne przesłane faksem lub e-mailem przez pracownika Szkoły w ilościach określonych w zgłoszeniu (kilka dostaw w trakcie sezonu grzewczego w zależności od zapotrzebowania oraz posiadanych przez zamawiającego środków finansowych). Termin dostawy określi wykonawca w ofercie stanowiącej załącznik nr.1 pkt.1 do SIWZ 5.1.5 Wraz z każdorazową dostawą nie później niż z fakturą przedkładane będą świadectwa jakości. 5.1.6 Wymienione dostawy obejmują pełny zakres t.j. załadunek na środek transportu, transport oraz rozładunek w miejscu przeznaczenia. Główny kod CPV - 09135100-5 5.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.3 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5.4 Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp, zamówienie uzupełniające nie może przekroczyć 20% zamówienia podstawowego. 5.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.6 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.7.Wymagania stawiane Wykonawcy 5.7.1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym oraz postanowieniami zawartymi w treści umowy. 5.7.2. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. 5.7.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5.7.4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 5.7.5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5.7.6. Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów, adresy e-mail oraz dokonuje innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5.7.7. W przypadku zlecenia, w trakcie realizacji zamówienia, części zamówienia przez wykonawcę podwykonawcy lub dalszym podwykonawcom, zamawiający wymaga przedstawienia umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą i dalszymi podwykonawcami. 5.7.8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę, zatrudnione przez niego osoby, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.8 Postanowienia dotyczące podwykonawców: 5.8.1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w ramach poszczególnych ZADAŃ. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia w ramach poszczególnego ZADANIA podwykonawcy. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie dla danego ZADANIA, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (zakres oraz wartość lub wartość procentową części zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom w ramach danego ZADANIA), i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 5.8.2. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV: 09135100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157253.25
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Benzol Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
204225.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego do Szkoły Filialnej w Toprzynach Szkoły Podstawowej w Kandytach 6000 litrów
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych oraz kremacji na teren Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przy ul. Kiełczowskiej 90 we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych, w ilości 48 000 litrów, dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w roku 2025
- Dostawa oleju napędowego grzewczego dla potrzeb Krytej Pływalni "Delfin" ul. Zamkowa 4, 42-100 Kłobuck
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
- Dostawa oleju opałowego, zakup etyliny i oleju napędowego"
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.