To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-12
Ogłoszenie nr 500053302-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby realizacji projektu "Wsparcie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SP ZOZ w Garwolinie poprzez doposażenie w sprzęt medyczny w celu zwiększenia bezpieczeństwa zdrowotnego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SP ZOZ w Garwolinie poprzez doposażenie w sprzęt medyczny w celu zwiększenia bezpieczeństwa zdrowotnego". Zamówienie współfinansowane jest z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 9.1. Infrastruktura ratownictwa/ Konkurs nr 9.1/2/2015.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513739-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 71235395400000,
ul. ul. Lubelska
50,
08400
Garwolin, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 6844700 w.619; 684 37 08, e-mail
ozp@spzozgarwolin.pl, faks
25 6844700 w.619; 684 37 08.
Adres strony internetowej (url): www.spzozgarwolin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby realizacji projektu "Wsparcie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SP ZOZ w Garwolinie poprzez doposażenie w sprzęt medyczny w celu zwiększenia bezpieczeństwa zdrowotnego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OZP/03/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby realizacji projektu "Wsparcie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SP ZOZ w Garwolinie poprzez doposażenie w sprzęt medyczny w celu zwiększenia bezpieczeństwa zdrowotnego". Zamówienie współfinansowane jest z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 9.1. Infrastruktura ratownictwa Konkurs nr 9.1 2 2015. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został przez Zamawiającego na zadania, jednocześnie jest to podział na odrębne części: ? Zadanie nr 1 - Analizator parametrów krytycznych; ? Zadanie nr 2 - Wózek do transportu chorych leżących; ? Zadanie nr 3 - Fotel do pobierania badań (unit). Wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia zgodnie z poniższym: Lp. Nazwa Ilość 1. Analizator parametrów krytycznych 1 2. Wózek do transportu chorych leżących 3 3. Fotel do pobierania badań (unit) 1 3. Nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje z zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ dla danego zadania zostaną odrzucone. 4. Zamawiający nie zastrzega liczby zadań (pakietów) na jaką może Wykonawca złożyć ofertę. 5. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SIWZ, tj. a) Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), b) specyfikacje techniczne (załącznik nr 3 i 3a do SIWZ), c) warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego (załącznik nr 7 do SIWZ), d) wzór Umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie później niż w 2017/2018 roku, nieużywany, nieregenerowany, a także musi spełniać wymagania Zamawiającego. Przez stwierdzenie "fabrycznie nowy" należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). 9. Sprzęt medyczny musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez "wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 10. Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 11. Jeżeli producent sprzętu medycznego wymaga przeglądów, to w okresie gwarancyjnym będą one wykonywane bezpłatnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (siedziba Zamawiającego). 12. Naprawy i przeglądy sprzętu medycznego w okresie gwarancji i po jej upływie wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu gwarancji o czas naprawy. 14. W przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu/podzespołu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy element danego sprzętu lub sprzęt na nowy. 15. Minimalny okres gwarancji (liczony w miesiącach od daty odbioru ostatecznego przedmiotu umowy, podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego): minimum 24 miesiące. Wykonawca zobligowany jest przedstawić warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego (załącznik nr 7 do SIWZ). 16. W zakresie realizacji gwarancji na sprzęt medyczny Zamawiający wymaga wskazania wytwórcy lub wskazanego przez niego autoryzowanego przedstawiciela zgodnie z art. 90 ust. 4 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. 2017, 211 tj. ze zm.). 17. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z serwisem, dojazdem i transportem ponosi Wykonawca. 18. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy sprzęt medyczny opisany w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ do siedziby Zamawiającego, dokona jego uruchomienia, sprawdzenia prawidłowości działania i bezpłatnego szkolenia personelu. 19. Przedmiot umowy musi posiadać atesty i dopuszczenia wymagane odrębnymi przepisami oraz jest fabrycznie nowy, kompletny i po zainstalowaniu będzie gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów poza materiałami eksploatacyjnymi. 20. Oferowane urządzenia, oprócz spełniania odpowiednich parametrów, muszą gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego. 21. Przedmiot umowy powinien zostać wykonany z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, dokumentacją, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 22. Wykonanie i koszt niezbędnych prac instalacyjnych i montażowych w celu ustawienia i podłączenia zakupionych urządzeń jak również integracja z systemem posiadanym przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 23. Uruchomienie i przetestowanie wszystkich urządzeń oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego odbędzie się na koszt Wykonawcy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 24. Jeżeli w treści SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, to należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają lub przewyższają pod względem jakości i funkcjonalności produkty lub rozwiązania wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz ich nie obniżają. Na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia. 25. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 26. Miejsce realizacji zamówienia: SP ZOZ Garwolin, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin. 27. Termin płatności 60 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 28. Zamówienie współfinansowane jest z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 9.1. Infrastruktura ratownictwa/ Konkurs nr 9.1/2/2015. 29. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia ( 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne - urządzenia medyczne). 30. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: a) zmian podmiotowych Wykonawcy, b) działania siły wyższej np. klęski żywiołowe, katastrofa budowlana, działania wojenne itp., c) zmiany podwykonawcy, o której mowa w § 7 wzoru Umowy. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem nieważności takich zmian. Zmiany Umowy, o których mowa w § 8 ust. 2 wzoru Umowy nie mogą prowadzić do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013, poz. 1422, 2015, poz. 1844 oraz 2016, poz. 147 i 615). 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują - inne niż określone w ust. 2 - oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Adres, na który należy przesyłać korespondencję: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Zamówień Publicznych 08-400 Garwolin, ul. Lubelska 50 tel. (25) 684 46 31, fax. (25) 684 49 49 e-mail: ozp@spzozgarwolin.pl Korespondencję drogą elektroniczną (skan pisma) należy przesyłać na ww. adres e-mail. W tytule należy wpisać numer postępowania: OZP/03/2018. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na powyższy adres e-mail. 4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 10 ust. 1 rozporządzenia ws. dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 7. Oświadczenia i dokumenty dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w SIWZ, składane przez Wykonawcę na skutek wezwania Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną złożone odpowiednio w formie i zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie, rozporządzeniu ws dokumentów i w SIWZ. Zamawiający uzna te dokumenty i oświadczenia za złożone w wyznaczonym terminie, jeżeli ich treść w formie pisemnej dotrze do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu. 8. Zamawiający opublikował Ogłoszenie o zamówieniu oraz niniejszą SIWZ na swojej stronie internetowej www.spzozgarwolin.pl. 9. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ. 10. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami wyłącznie w sprawach organizacyjnych, w dni robocze w godz. 800 - 1400: 1. W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum (w tym spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem. Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo np. poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę. Konsorcjum dołącza ww. pełnomocnictwo. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Wszystkie podmioty składające wspólną ofertę będą odpowiedzialne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8. 5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 1, musi złożyć komplet dokumentów, poświadczonych/podpisanych "za zgodność z oryginałem" odpowiednio przez każdego z Wykonawców, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6. Formularz oferty musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawców określonymi w dokumentach rejestrowych lub innych dokumentach, właściwych dla danej formy organizacyjnej Wykonawców albo przez pełnomocnika. Na pierwszej stronie formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich członków konsorcjum. 7. Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla wszystkich podmiotów wspólnie składających ofertę. 8. Pełnomocnik będzie upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego i wszystkich podmiotów składających wspólną ofertę. 9. Realizacja całości kontraktu łącznie z płatnościami będzie dokonywana wyłącznie przez pełnomocnika reprezentującego podmioty występujące wspólnie. 10. Inne niewymienione dokumenty, oświadczenia i formularze podpisuje (lub parafuje) pełnomocnik konsorcjum lub wszyscy członkowie konsorcjum i dotyczą one całego konsorcjum. 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa w formie Oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP. 3. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa powyżej zawiera w załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Przedmiotowe Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia i musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim inny podmiot wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa także Oświadczenia dotyczące tych podmiotów - podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania innego podmiotu. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisuje osoba/y, upoważnione do reprezentowania każdego z tych z Wykonawców. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa Oświadczenia dotyczące podwykonawców. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek złożyć także Oświadczenie dotyczące tego podmiotu. Dokument ten ma wykazać brak istnienia podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu. Część B - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej 8. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi (załącznik nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Analizator parametrów krytycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50925.93
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin realizacji do 12 dni od daty zawarcia umowy, stanowi jedno z kryteriów oferty ofert |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miasta Garwolina wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ I AKTYWNEGO WYPOCZYNKU NA TERENIE GMINY GARWOLIN - CZYSZKÓWEK
- ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ I AKTYWNEGO WYPOCZYNKU NA TERENIE GMINY GARWOLIN - UNIN KOLONIA
- Budowa i przebudowa dróg i chodników na terenie miasta Garwolina w celu poprawy dostępności komunikacyjnej na terenie Miasta Garwolina.
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu nr JNI 1001836 na rzece Wilga w miejscowości Miastków Kościelny w km 0+288 drogi powiatowej nr 1337W Miastków Kościelny - Ryczyska -Gózdek wraz z dojazdami
- Budowa Publicznego Żłobka "Garwoliński Świat Malucha" oraz Publicznego Przedszkola nr 2 "Akademia Pana Kleksa".
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ Miejsko Gminnego Ośrodka Zdrowia w Sośnicowicach
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.