Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-12
Ogłoszenie nr 500053375-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.
Gmina Klimontów: Przebudowa targowiska w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich pod nazwą "Mój Rynek"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich pod nazwą "Mój Rynek"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510424-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Klimontów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040994000000,
ul. ul. Zysmana
1,
27640
Klimontów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
158 661 006, e-mail
klimontow@klimontow.ugm.pl, faks
158 661 847.
Adres strony internetowej (url): klimontow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa targowiska w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich pod nazwą "Mój Rynek"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D.271.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa targowiska przy ul. Sandomierskiej w Klimontowie wraz z budową wiaty handlowej, budynku sanitariatu na targowisku, kanalizacji deszczowej i utwardzeń (ciągi pieszo-jezdne i miejsca handlowe). a) Wiata handlowa - obiekt parterowy, przykrytym dachem jednospadowym, krytym blachą trapezową o konstrukcji stalowej wraz z instalacją elektryczną, fotowoltaiczną, odgromową, monitoringu wizyjnego, nagłośnieniową. Zestawienie powierzchni wiaty: - powierzchnia zabudowy 513,60m3 - kubatura 2.168,00m3 - powierzchnia użytkowa 512,06m2 b) Budynek sanitariatów - obiekt parterowy, budowany w technologii tradycyjnej, niepodpiwniczony, przykryty dachem wielospadowym, krytym blachodachówką, z instalacjami. W skład pomieszczeń budynku wchodzą toalety dla mężczyzn, kobiet, osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie porządkowe i obsługi. Zestawienie powierzchni budynku: - powierzchnia zabudowy 28,80m2 - kubatura 100,80m3 - powierzchnia użytkowa 19,85m2 c) Powierzchnia utwardzeń projektowanych (kostka betonowa, beton asfaltowy): - powierzchnia placu targowego 1.159,50m2, - powierzchnia placu targowego zadaszonego 513,60m2, - powierzchnia placu targowego pod namiotami 513,00m2, - powierzchnia komunikacji 3.256,90m2 - plac manewrowy 3.284,00m2, - parking na 230 stanowisk 3.220,00m2 - chodniki utwardzone 1.031,00m2 2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik SIWZ zawierającej: - projekt budowlany, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i nie mogą stanowić podstawy wyceny zamówienia. Wykonawca powinien przewidzieć przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany tak zorganizować roboty by zapewnić ciągłość handlu na targowisku w każdy wtorek tygodnia. Uwaga! Zamówienie nie obejmuje pozycji przedmiaru robót nr : - 152 d.7 - "Dostawa namiotów ekspresowych o wym. 3,0x4,5m" - 153 d.7 - "Dostawa posypywarki do zimowego utrzymania targowiska o ładowności min. 4,0m3" Niezależnie od stopnia dokładności i precyzji dokumentów otrzymanych od Inwestora, definiujących zamówienie do wykonania, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dobrego rezultatu końcowego. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i w innych dokumentach znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty "równoważne" z tym, że oferowane produkty winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45223500-1, 45262522-6, 45260000-7, 45421000-4, 45430000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45332200-5, 45332300-6, 45310000-3, 45316100-6, 45232130-2, 45233260-9, 45233220-7, 45223220-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1723120.69
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Produkcyjne "TAWO-BIS" Wojciech Szwarc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2174111.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Króla Ludwika, oraz ulic Królowej Jadwigi i Władysława Łokietka w Złotorii.
- Remont pracowni
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Roboty dekarskie realizowane w 2026 r., mające na celu konserwację, wymianę lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





