To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-03
Ogłoszenie nr 500053489-N-2017 z dnia 03-11-2017 r.
Gmina Dziemiany: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI KALISZ I RADUŃ WRAZ Z MODERNIZACJĄ GMINNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PAROWEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Na realizację części zamówienia została podpisana Umowa nr RPPM.11.03.00-22-0018/16-00 o dofinansowanie Projektu: "Kompleksowe uregulowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Dziemiany poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kalisz i Raduń wraz z modernizacją gminnej oczyszczalni ścieków w Parowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.3 Gospodarka wodno-ściekowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510505-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 91181 - 2017 i 94534-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dziemiany, Krajowy numer identyfikacyjny 19167513200000,
ul. ul. 8 Marca
3,
83425
Dziemiany, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 880 022, e-mail
msynak@dziemiany.pl, faks
586 880 128.
Adres strony internetowej (url): bip.dziemiany.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI KALISZ I RADUŃ WRAZ Z MODERNIZACJĄ GMINNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PAROWEJ
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 8/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Kalisz i Raduń wraz z modernizacją gminnej oczyszczalni ścieków w Parowej w systemie"zaprojektuj i wybuduj", z podziałem na 3 części: CZĘŚĆ 1 - zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Kalisz. Zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym zakłada się wykonanie kanalizacji sanitarnej o długości 7,15 km oraz sieci wodociągowej o długości 3,4 km. CZĘŚĆ 2 - zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Raduń. Zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym zakłada się wykonanie kanalizacji sanitarnej o długości 1,65 km oraz sieci wodociągowej o długości 1,2 km. CZĘŚĆ 3 - zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i wykonanie kompleksowej przebudowy i rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Parowej o docelowej przepustowości średniej 690 m3/d. Zakres robót, zakupów i dostaw na potrzeby realizacji części 3 obejmować musi co najmniej następujące działania: 1) Zabudowa podziemnego zbiornika retencyjnego ścieków dopływających oraz dowożonych wraz z przebudową istniejącego punktu zlewnego ścieków dowożonych. 2) Modernizacja - przebudowa części mechanicznej oczyszczalni, połączona z całkowitą wymianą urządzeń o przepustowości węzła do istniejącego obciążenia. 3) Rozbudowa układu napowietrzania ścieków. 4) Modernizacja stopnia biologicznego, połączona z wymianą mieszadeł (2 szt.) w komorze predenitryfikacji i beztlenowej wielofunkcyjnego reaktora biologicznego oraz wymianą pomp recyrkulacji osadu w osadnikach wtórnych (2 szt.). 5) Budowa linii higienizacji osadu odwodnionego obejmującej magazyn wapna (silos zewnętrzny), transport i komorę higienizacji-wapnowania osadu odwodnionego. 6) Dostosowanie systemu elektroenergetycznego oczyszczalni oraz zabudowa nowego awaryjnego agregatu prądotwórczego w obudowie zewnętrznej. 7) Zabudowa układu biofiltracji powietrza odlotowego z węzła mechanicznego oczyszczania ścieków i obróbki skratek oraz zbiornika retencyjnego ścieków dowożonych. 8) Modernizację układu komunikacyjnego oczyszczalni poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową na istniejącej drodze dojazdowej do oczyszczalni. 9) Przeprowadzenie kompleksowego remontu budynku technicznego. 10) Demontaż istniejącej bramy rozwieranej i dostawę i montaż przesuwnej bramy wjazdowej sterowanej zdalnie radiowo. 11) Zakup i dostawę przenośnego miernika wieloparametrowego do pomiaru pH, mV (konduktywność), redox, tlenu rozpuszczonego. 12) Zakup i dostawę zestawu minilaboratyjnego do oznaczania parametrów zanieczyszczeń w ściekach w zakresie: BZT5, ChZT, zawiesina ogólna, azot ogólny i fosfor. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca: 1) Program funkcjonalno-użytkowy przedsięwzięcia pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków w miejscowości Kalisz, gm. Dziemiany 2) Program funkcjonalno-użytkowy przedsięwzięcia pn.: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Kalisz, gm. Dziemiany 3) Program funkcjonalno-użytkowy przedsięwzięcia pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków w miejscowości Raduń, gm. Dziemiany 4) Program funkcjonalno-użytkowy przedsięwzięcia pn.: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Raduń, gm. Dziemiany 5) Program funkcjonalno-użytkowy przedsięwzięcia pn.: Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Parowej, gm. Dziemiany. III. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.).: Nadzór nad osobami realizującymi roboty budowlane oraz podwykonawcami; Współpraca z kierownikiem budowy podczas realizacji umowy; Kontrola dostaw i stanu materiałów budowlanych; Nadzór nad prawidłowością i jakością wykonania robót budowlanych; Wykonywanie wszystkich robót budowlanych na terenie budowy. 1. Zamawiający wymaga, aby, Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przed rozpoczęciem robót oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przedłożył zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych z pracownikami potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych kopi umów o pracę o których mowa w ust. III. 1. zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. III. w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. III.1. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. IV. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz są one zgodne z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, przyjętej technologii, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne" oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. V. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem przeznaczonym pod realizację przebiegu całej inwestycji, celem rzetelnej wyceny przedsięwzięcia. VI. Przedmiot zamówienia należy realizować w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 45231300-8, 45232460-4, 45232440-8, 45232410-9, 45232152-2, 45252100-9, 45252200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Kalisz |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2300000.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Instalacyjno - Budowlane EKO-INSTAL Piotr Kuczkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2829000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Raduń |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
530000.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Instalacyjno - Budowlane EKO-INSTAL Piotr Kuczkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
651900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i wykonanie kompleksowej przebudowy i rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Parowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie remontu i adaptacji pomieszczeń bloku "A" w budynku ZS nr 3 oraz wybranych elementów zagospodarowania terenu wraz z montażem szklarni z instalacjami
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zmysłówka i Grodzisko Dolne, gmina Grodzisko Dolne
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Gołotczyzna wraz z budową sieci wodociągowych na terenie Gminy Sońsk
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.