To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-06
Ogłoszenie nr 500053748-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.
Instytut Ogrodnictwa: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585096-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Pełnomocnik zamawiającego: adw. Jerzy Pieróg, PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Ogrodnictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 101023342,
ul. ul. Konstytucji 3 Maja
1/3,
96-100
Skierniewice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48468332021, e-mail
zamowienia.publiczne@inhort.pl, faks
+48468333228.
Adres strony internetowej (url): www.inhort.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):28/ZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części został zawarty: 1) w odniesieniu do I części zamówienia - w załączniku nr 1.1 do SIWZ; 2) w odniesieniu do II części zamówienia - w załączniku nr 1.2 do SIWZ; 3) w odniesieniu do III części zamówienia - w załączniku nr 1.3 do SIWZ; 4) w odniesieniu do IV części zamówienia - w załączniku nr 1.4 do SIWZ; 5) w odniesieniu do V części zamówienia - w załączniku nr 1.5 do SIWZ; 6) w odniesieniu do VI części zamówienia - w załączniku nr 1.6 do SIWZ; 7) w odniesieniu do VII części zamówienia - w załączniku nr 1.7 do SIWZ; Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części zamówienia. WYMAGANIA ODNOSZĄCE SIĘ DO OFEROWANYCH DOSTAW 1. Część zamówienia nr 1: 1) oferowane procesory muszą osiągać minimalną liczbę punktów w teście PassMark - CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.1 do SIWZ; 2) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 9001:2000 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów stacjonarnych; 3) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 14001 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów stacjonarnych. 2. Część zamówienia nr 2, 3, 4: 1) oferowane procesory muszą osiągać minimalną liczbę punktów w teście PassMark - CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ; 2) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 9001:2000 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów przenośnych; 3) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 14001 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów przenośnych. 3. Część zamówienia nr 6 - spełnienie przez Wykonawcę warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 9001:2008 lub innej równoważnej w zakresie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30210000-4
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30213100-6, 48000000-8, 48820000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego - część I |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W części nr I niniejszego postępowania została złożona jedna oferta Wykonawcy INVAR PC MEDIA Sp. z o.o., Al. Pokoju 11C, 98-200 Sieradz, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z tym, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Mając na uwadze powyższe Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dokonał unieważnienia postępowania w części I. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego - część II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W części nr II niniejszego postępowania została złożona jedna oferta Wykonawcy INVAR PC MEDIA Sp. z o.o., Al. Pokoju 11C, 98-200 Sieradz, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z tym, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Mając na uwadze powyższe Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dokonał unieważnienia postępowania w części II. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego - część III |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W części III niniejszego postępowania została złożona jedna oferta Wykonawcy INVAR PC MEDIA Sp. z o.o., Al. Pokoju 11C, 98-200 Sieradz, która została wykluczona na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp w związku z tym, że Wykonawca nie przedstawił Zamawiającemu wymaganych dokumentów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego należało uznać za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. Postępowanie w zakresie części III należało więc unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego - część IV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W części nr IV niniejszego postępowania została złożona jedna oferta Wykonawcy INVAR PC MEDIA Sp. z o.o., Al. Pokoju 11C, 98-200 Sieradz, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z tym, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Mając na uwadze powyższe Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dokonał unieważnienia postępowania w części IV. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego - część V |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W części V niniejszego postępowania została złożona jedna oferta Wykonawcy INVAR PC MEDIA Sp. z o.o., Al. Pokoju 11C, 98-200 Sieradz, która została wykluczona na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp w związku z tym, że Wykonawca nie przedstawił Zamawiającemu wymaganych dokumentów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego należało uznać za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. Postępowanie w zakresie części V należało więc unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego - część VI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13008.13
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13838.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego - część VII |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50406.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45018.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Cyberbezpieczny samorząd.
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.