eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi drukowania i powiązane na potrzeby WUP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-06

Ogłoszenie nr 500054016-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.

Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi: Usługi drukowania i powiązane na potrzeby WUP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 i Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591533-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47234958200000, ul. ul. Wólczańska 49, 90608 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 320 112, e-mail u.sochacka@wup.lodz.pl, faks 426 367 797.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi drukowania i powiązane na potrzeby WUP

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-17,18,19,20/17-USL/14,15,16,17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania i powiązane. Usługi obejmują: a) dla części I zamówienia: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego czterech poradników w nakładzie 1500+1500+1000+1000 sztuk (nakład ogółem dla tej części zamówienia: 5000 sztuk), b) dla części II zamówienia: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 200 egzemplarzy raportów, c) dla części III zamówienia: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego kalendarzy zeszytowych (książkowych) w nakładzie 400 sztuk, kalendarzy piramidek w nakładzie 200 sztuk i podkładów na biurko z kalendarzem w nakładzie 200 sztuk (nakład ogółem dla tej części zamówienia: 800 sztuk) d) dla części IV zamówienia: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego notesów w nakładzie 2000 sztuk, kalendarzy piramidek w nakładzie: 300 sztuk, kalendarzy wiszących trójdzielnych w nakładzie 100 sztuk, teczek w nakładzie: 1000 sztuk i toreb papierowych w nakładzie: 500 sztuk (nakład ogółem dla tej części zamówienia:3900 sztuk), e) dla części V zamówienia: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego notesów w nakładzie 500 sztuk, kalendarzy piramidek w nakładzie: 100 sztuk, teczek w nakładzie: 200 sztuk i toreb papierowych w nakładzie: 200 sztuk (nakład ogółem dla tej części zamówienia: 1000 sztuk). 2. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 29 ust. 5 p.z.p. Zamawiający zapewni dostępność podręczników i raportu z badania (część I i II zamówienia) do możliwości percepcyjnych osób z niepełnosprawnościami w odrębnym postępowaniu. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a p.z.p. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia tj. obsługujące specjalistyczne maszyny i urządzenia drukarskie, nadzorujące proces drukowania (drukarz - kod 732201 klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy określoną rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 07.08.2014 r.) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm) lub odpowiadającej mu formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie jako wymaganie by osoby wykonujące wskazane czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze czasu pracy odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej niż minimalne wynagrodzenie za pracę ustalane na podstawie odrębnych przepisów. 4. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II niniejszej SIWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługi drukowania i powiązane dlaCIiPKZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48780.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Oficyna Wydawniczo-Reklamowa SAGALARA Monika i Wojciech Sagalara
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lodowa 106a
Kod pocztowy: 93-232
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30590.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30590.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43942.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługi drukowania i powiązane dla RORP

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z powodu zastrzeżenia przez Zamawiającego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu iż z uwagi na charakter usługi i termin wyznaczony na jego realizację zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy tylko na jedną część zamówienia i z uwagi na małą liczbę ofert złożonych na Część II zamówienia, nie ma możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej. Należy uznać, że postępowanie w tym przypadku obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 7 p.z.p. Zgodnie z kodeksem cywilnym treść lub cel umowy nie powinny sprzeciwiać się właściwości (naturze) stosunku, ustawie oraz zasadom współżycia społecznego (art. 3531 kc). Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się zgodnie z ustawą p.z.p., która w art. 36 aa daje możliwość ograniczenia liczby części zamówienia, na którą zamówienie uzyskać może jeden Wykonawca. W danym stanie faktycznym przyjęte przez zamawiającego zasady wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem powoływanego przepisu, z uwagi na małą liczby ofert złożonych dla w/w Części zamówienia ( dwie oferty- obaj Wykonawcy uzyskali zamówienia ) uniemożliwiły dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej. Zawarcie umowy niezgodnie z postanowieniami SIWZ przeczy zasadzie wynikającej z art. 7 ust. 3 p.zp. w zw. z art. 36 aa ust. 2-4 p.z.p.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługi drukowania i powiązane w ramach KFS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35040.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Toruńska 148
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17773.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17773.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17773.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Usługi drukowania i powiązane w ramach RPO WŁ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10162.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strażacka 35
Kod pocztowy: 43-382
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11303.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11303.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14145.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Usługi drukowania i powiązane w ramach PO WER

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z powodu zastrzeżenia przez Zamawiającego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu iż z uwagi na charakter usługi i termin wyznaczony na jego realizację zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy tylko na jedną część zamówienia i z uwagi na małą liczbę ofert złożonych na Część V zamówienia, nie ma możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej. Należy uznać, że postępowanie w tym przypadku obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 7 p.z.p. Zgodnie z kodeksem cywilnym treść lub cel umowy nie powinny sprzeciwiać się właściwości (naturze) stosunku, ustawie oraz zasadom współżycia społecznego (art. 3531 kc). Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się zgodnie z ustawą p.z.p., która w art. 36 aa daje możliwość ograniczenia liczby części zamówienia, na którą zamówienie uzyskać może jeden Wykonawca. W danym stanie faktycznym przyjęte przez zamawiającego zasady wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem powoływanego przepisu, z uwagi na małą liczby ofert złożonych dla w/w Części zamówienia ( dwie oferty- obaj Wykonawcy uzyskali zamówienia ) uniemożliwiły dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej. Zawarcie umowy niezgodnie z postanowieniami SIWZ przeczy zasadzie wynikającej z art. 7 ust. 3 p.zp. w zw. z art. 36 aa ust. 2-4 p.z.p.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.