To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-06
Ogłoszenie nr 500054016-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi: Usługi drukowania i powiązane na potrzeby WUP
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 i Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591533-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47234958200000,
ul. ul. Wólczańska
49,
90608
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 320 112, e-mail
u.sochacka@wup.lodz.pl, faks
426 367 797.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi drukowania i powiązane na potrzeby WUP
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-17,18,19,20/17-USL/14,15,16,17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania i powiązane. Usługi obejmują: a) dla części I zamówienia: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego czterech poradników w nakładzie 1500+1500+1000+1000 sztuk (nakład ogółem dla tej części zamówienia: 5000 sztuk), b) dla części II zamówienia: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 200 egzemplarzy raportów, c) dla części III zamówienia: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego kalendarzy zeszytowych (książkowych) w nakładzie 400 sztuk, kalendarzy piramidek w nakładzie 200 sztuk i podkładów na biurko z kalendarzem w nakładzie 200 sztuk (nakład ogółem dla tej części zamówienia: 800 sztuk) d) dla części IV zamówienia: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego notesów w nakładzie 2000 sztuk, kalendarzy piramidek w nakładzie: 300 sztuk, kalendarzy wiszących trójdzielnych w nakładzie 100 sztuk, teczek w nakładzie: 1000 sztuk i toreb papierowych w nakładzie: 500 sztuk (nakład ogółem dla tej części zamówienia:3900 sztuk), e) dla części V zamówienia: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego notesów w nakładzie 500 sztuk, kalendarzy piramidek w nakładzie: 100 sztuk, teczek w nakładzie: 200 sztuk i toreb papierowych w nakładzie: 200 sztuk (nakład ogółem dla tej części zamówienia: 1000 sztuk). 2. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 29 ust. 5 p.z.p. Zamawiający zapewni dostępność podręczników i raportu z badania (część I i II zamówienia) do możliwości percepcyjnych osób z niepełnosprawnościami w odrębnym postępowaniu. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a p.z.p. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia tj. obsługujące specjalistyczne maszyny i urządzenia drukarskie, nadzorujące proces drukowania (drukarz - kod 732201 klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy określoną rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 07.08.2014 r.) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm) lub odpowiadającej mu formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie jako wymaganie by osoby wykonujące wskazane czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze czasu pracy odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej niż minimalne wynagrodzenie za pracę ustalane na podstawie odrębnych przepisów. 4. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II niniejszej SIWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi drukowania i powiązane dlaCIiPKZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48780.49
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Oficyna Wydawniczo-Reklamowa SAGALARA Monika i Wojciech Sagalara
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30590.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługi drukowania i powiązane dla RORP |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z powodu zastrzeżenia przez Zamawiającego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu iż z uwagi na charakter usługi i termin wyznaczony na jego realizację zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy tylko na jedną część zamówienia i z uwagi na małą liczbę ofert złożonych na Część II zamówienia, nie ma możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej. Należy uznać, że postępowanie w tym przypadku obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 7 p.z.p. Zgodnie z kodeksem cywilnym treść lub cel umowy nie powinny sprzeciwiać się właściwości (naturze) stosunku, ustawie oraz zasadom współżycia społecznego (art. 3531 kc). Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się zgodnie z ustawą p.z.p., która w art. 36 aa daje możliwość ograniczenia liczby części zamówienia, na którą zamówienie uzyskać może jeden Wykonawca. W danym stanie faktycznym przyjęte przez zamawiającego zasady wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem powoływanego przepisu, z uwagi na małą liczby ofert złożonych dla w/w Części zamówienia ( dwie oferty- obaj Wykonawcy uzyskali zamówienia ) uniemożliwiły dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej. Zawarcie umowy niezgodnie z postanowieniami SIWZ przeczy zasadzie wynikającej z art. 7 ust. 3 p.zp. w zw. z art. 36 aa ust. 2-4 p.z.p. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługi drukowania i powiązane w ramach KFS |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35040.65
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17773.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Usługi drukowania i powiązane w ramach RPO WŁ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10162.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11303.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Usługi drukowania i powiązane w ramach PO WER |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z powodu zastrzeżenia przez Zamawiającego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu iż z uwagi na charakter usługi i termin wyznaczony na jego realizację zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy tylko na jedną część zamówienia i z uwagi na małą liczbę ofert złożonych na Część V zamówienia, nie ma możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej. Należy uznać, że postępowanie w tym przypadku obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 7 p.z.p. Zgodnie z kodeksem cywilnym treść lub cel umowy nie powinny sprzeciwiać się właściwości (naturze) stosunku, ustawie oraz zasadom współżycia społecznego (art. 3531 kc). Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się zgodnie z ustawą p.z.p., która w art. 36 aa daje możliwość ograniczenia liczby części zamówienia, na którą zamówienie uzyskać może jeden Wykonawca. W danym stanie faktycznym przyjęte przez zamawiającego zasady wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem powoływanego przepisu, z uwagi na małą liczby ofert złożonych dla w/w Części zamówienia ( dwie oferty- obaj Wykonawcy uzyskali zamówienia ) uniemożliwiły dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej. Zawarcie umowy niezgodnie z postanowieniami SIWZ przeczy zasadzie wynikającej z art. 7 ust. 3 p.zp. w zw. z art. 36 aa ust. 2-4 p.z.p. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 73/TP/ZP/D/2024 Dostawa worków foliowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego
- Góra frajdy przy Olsztyńskiej/Brzóski/Sędziowskiej, park im. Andrzeja Struga
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg Wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 3 zadania.
- Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4"
- Rozbiórka istniejących budynków na nieruchomości przy ul. Mielczarskiego 35 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
- Realizacja usługi reklamowej polegająca na wydrukowaniu, ekspozycji, montażu i demontażu banneru wielkoformatowego ul. Majkowska 5 w Kaliszu
- Wydanie publikacji pn. "Przyroda województwa kujawsko-pomorskiego".
- Kompleksowe przygotowanie 3 (trzech) publikacji z badań naukowych wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego
- Wydruk i montaż plansz TAXI w punktach informacyjnych MSI
- Usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych - plansze, naklejki dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.