eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoRozbudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Krążkowy

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-13

Ogłoszenie nr 500054063-N-2018 z dnia 13-03-2018 r.

Wodociągi Kępińskie sp. z o.o.: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Krążkowy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn: "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Kępno - etap II", który jest dofinasowany w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona środowiska, a tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, umowa o dofinasowanie nr POIS.02.03.00-00-0190/16-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501866-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wodociągi Kępińskie sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 25075495200000, ul. ul. Wrocławska 28, 63600 Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 822 450, e-mail gawel@wodociagi.kepno.pl, faks 627 829 974.
Adres strony internetowej (url): www.wodociagi.kepno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Krążkowy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej w miejscowości Krążkowy w Gminie Kępno wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, których zakres obejmuje: a) rozbudowę sieci wodociągowej Dn 90mm o długości ok. 730 mb wraz z uzbrojeniem, b) wykonanie hydrantów - 5 kpl. c) rozbudowę sieci kanalizacji grawitacyjnej Dn 200mm o długości ok.716 mb, d) wykonanie studni kanalizacyjnych - 15 kpl. e) rozbudowa sieci kanalizacji ciśnieniowej Dz 110mm o dł 420 mb, f) wykonanie przepompowni ścieków - 1 kpl. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksowe czynności i roboty budowlane stałe i tymczasowe, przygotowanie placu budowy, uporządkowanie po zakończonych robotach placu budowy, konieczne ubezpieczenia itd. niezbędne do rozpoczęcia, zrealizowania i zakończenia robót zgodnie z obowiązującym prawem polskim i dokumentacją projektową na podstawie której będą realizowane. 2) Wykonanie robót budowlanych nastąpi zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego - 4 wydanie angielsko - polskie niezmienione 2008 - tłumaczenie I wydania FIDIC 1999 (tzw. czerwony FIDIC) UWAGA: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn: "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Kępno - etap II", który jest dofinasowany w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona środowiska, a tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, umowa o dofinasowanie nr POIS.02.03.00-00-0190/16-00. 3) Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót i realizacji zadania: a) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. b) Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. c) Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w tejże Specyfikacji. d) Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. e) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram ramowy rzeczowo-finansowy robót w terminie 5 dni przed podpisaniem umowy. f) Wykonawca w terminie 5 dni przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram wykonywania robót określający czas wykonywania poszczególnych zakresów/zadań dla realizacji całego zadania objętego zamówieniem, który będzie stanowił integralna część umowy. g) Wykonawca w terminie 5 dni przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy dla realizacji całego zadania. h) Wykonawca dokona geodezyjnego wytyczenia w terenie zakresu prowadzonych robót budowlanych i poinformowania Zamawiającego o wynikach tego wytyczenia w terminie do 7 dni od przekazania terenu budowy. i) Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. j) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne "równoważne" odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta, Inspektora Nadzoru i Inwestora.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111000-8, 45112000-5, 45200000-9, 45231300-8, 45230000-8, 45232000-2, 45231000-5, 45310000-3, 45315700-5, 45315100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1012975.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ETP S.A.
Email wykonawcy: katowice@etpsa.pl
Adres pocztowy: ul. Siemianowicka 5a
Kod pocztowy: 40-301
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 912804.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 912804.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 912804.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.