To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-06
Ogłoszenie nr 500054076-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno: Konserwacja pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku nr 11 przy
ul. Ciasnej w Wałczu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500047910-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno, Krajowy numer identyfikacyjny 32099164900000,
ul. ul. Główna
1,
78-513
Oleszno, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261474572, e-mail
16wog.zam.pub@ron.mil.pl, faks
261474571.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa-16WOG
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku nr 11 przy ul. Ciasnej w Wałczu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1156/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz w przedmiarze stanowiące załączniki do zaproszenia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421100-5
Dodatkowe kody CPV: 45262600-7, 45330000-9, 45450000-6, 90510000-5, 45315300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
124796.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwa Projektowo-Budowlanego HYDROLOG
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
153499.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 ppkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017r. poz. 1579) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podczas kontroli pomieszczeń administracyjno-biurowych po intensywnych ulewach , które miały miejsce w dniach 02.10.do 05.10.2017r. powodujących liczne zalania budynków i podtopienia pomieszczań piwnicznych , spowodowało zagrzybienie powłok malarskich oraz tynku, zawilgocenie ścian spowodowało zwarcia instalacji elektrycznej . Taki stan pomieszczeń pogarsza warunki pracy oraz stanowi ryzyko wystąpienia problemów zdrowotnych . W celu dostosowania warunków służby i pracy do minimalnych warunków BHP w trybie pilnym należy do czasu wykonania niezbędnego remontu w bud. nr 1/2156(planowanego w 2018)zaadoptować pomieszczenia w bud. 11/2156 na pomieszczenia biurowe, umożliwiając przeniesienie części stanowisk pracy do ww. budynku. Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia Podstawa prawna zastosowania trybu zamówienia art. 67 ust.1 ppkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017r. poz. 1579)
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Dostawa figur bojowych
- Dostawa urządzeń warsztatowych
- ,,Dostawa akumulatorów".
- Roboty remontowe ogrodzenia przy ul. Wroniej 3 w m. Wałcz
- Częściowy remont elewacji bud. nr 25 w m. Złocieniec.
- Częściowy remont pokryć dachowych bud nr 71 Bucierz, 215 Konotop oraz 149 OPBMR Głębokie.
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Roboty budowlane związane z korektą nawierzchni dziedzińca oraz wymianą okien na parterze Kamienicy Szołayskich
- Wymiana stolarki okiennej w budynku LUW w Delegaturze w Chełmie w ramach termomodernizacji w roku 2024
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Kolonia Ujazd, Szymanów i Tobiasze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.