eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUtrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych



Ogłoszenie z dnia 2017-11-07

Ogłoszenie nr 500054420-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.

Łódź: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518366-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 93501-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 108439-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00010049200000, ul. ul. Solna 14, 91423 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 235 48 00, e-mail zam.publ@melioracja.lodz.pl; dyrektor@melioracja.lodz.pl, faks 42 235 48 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.melioracja.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZ/331/10/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zamówienia pn.: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).


II.4) Główny kod CPV: 45246400-7
Dodatkowe kody CPV:

45244000-9,

45240000-1,

45453000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
124 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana zakresu rzeczowego oraz wynagrodzenia umownego

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany powyższej umowy spowodowana jest okolicznościami których zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Wykonawca robót sporządził ofertę na wykonanie robót zgodnie z opracowaną ekspertyzą stanowiącą załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Po przystąpieniu do wykonywania robót, gdy wykonawca dokonał przegrodzenia koryta rzeki i oprowadzenia wody, zgodnie z zapisem w ekspertyzie inspektor nadzoru winien stwierdzić potrzebę wykonania reprofilacji płyty dennej jazu. W dniu 10.08.2017r sporządzono protokół na okoliczność określenia rodzaju i zakresu robót budowlanych zmniejszających i dodatkowych (zamiennych). Zakres robót dodatkowych nie był przedmiotem zamówienia i nie został przewidziany w ramach obowiązującej umowy. Ceny jednostkowe do sporządzenia kosztorysu na roboty dodatkowe uwzględniono w większości z przedłożonej oferty do umowy a brakujące ceny jednostkowe zastosowano z oferty za zrealizowane zadanie- Jaz Bliźnia przez Przedsiębiorstwo Melwod w 2016r. Sporządzono kosztorys na wykonanie robót dodatkowych ( zamiennych). Wartość tych robót wynosi - czterdzieści sześć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt dwa zł i 52/100 brutto oraz kosztorys robót zmniejszających których wartość wynosi 52 684,59 zł. Wg umowy pierwotnej wartość robót wynosi 347 135,14 zł brutto. Po zmniejszeniu do wykonania robót wartość umowna wynosi 294 450,55 zł. Roboty dodatkowe wynoszą brutto czterdzieści sześć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt dwa zł i 52/100 brutto i stanowią około 16% wartości zamówienia określonego w umowie, wobec tego nie przekraczają 50% wartości tego zamówienia. W związku z powyższym zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana umowy jest dopuszczalna, gdyż zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć zmiany umowy oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.