Ogłoszenie z dnia 2017-11-07
Ogłoszenie nr 500054420-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.
Łódź: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518366-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 93501-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 108439-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00010049200000,
ul. ul. Solna
14,
91423
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 235 48 00, e-mail
zam.publ@melioracja.lodz.pl; dyrektor@melioracja.lodz.pl, faks
42 235 48 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.melioracja.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZ/331/10/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zamówienia pn.: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).
II.4) Główny kod CPV: 45246400-7
Dodatkowe kody CPV:
45244000-9,
45240000-1,
45453000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
124 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana zakresu rzeczowego oraz wynagrodzenia umownego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany powyższej umowy spowodowana jest okolicznościami których zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Wykonawca robót sporządził ofertę na wykonanie robót zgodnie z opracowaną ekspertyzą stanowiącą załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Po przystąpieniu do wykonywania robót, gdy wykonawca dokonał przegrodzenia koryta rzeki i oprowadzenia wody, zgodnie z zapisem w ekspertyzie inspektor nadzoru winien stwierdzić potrzebę wykonania reprofilacji płyty dennej jazu.
W dniu 10.08.2017r sporządzono protokół na okoliczność określenia rodzaju i zakresu robót budowlanych zmniejszających i dodatkowych (zamiennych). Zakres robót dodatkowych nie był przedmiotem zamówienia i nie został przewidziany w ramach obowiązującej umowy.
Ceny jednostkowe do sporządzenia kosztorysu na roboty dodatkowe uwzględniono w większości z przedłożonej oferty do umowy a brakujące ceny jednostkowe zastosowano z oferty za zrealizowane zadanie- Jaz Bliźnia przez Przedsiębiorstwo Melwod w 2016r.
Sporządzono kosztorys na wykonanie robót dodatkowych ( zamiennych).
Wartość tych robót wynosi - czterdzieści sześć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt dwa zł i 52/100 brutto oraz kosztorys robót zmniejszających których wartość wynosi 52 684,59 zł.
Wg umowy pierwotnej wartość robót wynosi 347 135,14 zł brutto.
Po zmniejszeniu do wykonania robót wartość umowna wynosi 294 450,55 zł.
Roboty dodatkowe wynoszą brutto czterdzieści sześć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt dwa zł i 52/100 brutto i stanowią około 16% wartości zamówienia określonego w umowie, wobec tego nie przekraczają 50% wartości tego zamówienia.
W związku z powyższym zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana umowy jest dopuszczalna, gdyż zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć zmiany umowy oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.